Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 127986 keer)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #200 Gepost op: 18-02-2012, 00:07:50 »
Overigens staat er niet de maar Dt.

Sorry ik zie toch echt de

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #201 Gepost op: 18-02-2012, 00:22:40 »
Ik heb het nog even nagekeken in HD en dat zie je tich heel licht een "i" ertussen staan.

Er staat dus gewoon "dit schilderij" ... ::jaja::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #202 Gepost op: 18-02-2012, 01:02:03 »


Idd 'dit' met een wat klein uitgevallen 'i'
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #203 Gepost op: 18-02-2012, 01:03:17 »


Idd 'dit' met een wat klein uitgevallen 'i'

Nou da's duidelijk  :)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 7
« Reactie #204 Gepost op: 18-02-2012, 01:07:02 »
Nou da's duidelijk  :)
Nee, voor mij niet duidelijk.
Waarom dan 'Dit' en niet 'DIT'?
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 7
« Reactie #205 Gepost op: 18-02-2012, 01:13:48 »
En weten jullie op de Avro site ALLE dagboeken van de mol te vinden vanaf afl. 1??
Ja hoor. Via de knop [Afleveringen].
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #206 Gepost op: 18-02-2012, 01:57:29 »
Had Anne-Marie tijdens de test twee jokers naast de computer liggen of was dat iets anders wat ik zag??

Offline leondaris

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #207 Gepost op: 18-02-2012, 06:25:25 »
de T van Tim op de verjaardagskaart valt op als kruis. Maar welke 2 spaanse woorden  ( bij gesprek met Art}kent AM ;cervesa en ...... wordt weggedrukt door muziek. Heeft iemand een idee?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7
« Reactie #208 Gepost op: 18-02-2012, 09:20:07 »
Nee, voor mij niet duidelijk.
Waarom dan 'Dit' en niet 'DIT'?
Ik denk dat ze begonnen waren met DEZE schrijven. Had ook logischer geweest,  breng DEZE SCHILDERIJEN (het zijn er tenslotte twee) maar waarom ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #209 Gepost op: 18-02-2012, 10:08:08 »
cervesa en

cervesa is bier
2de woord heb ik geen idee :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Molvarp

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #210 Gepost op: 18-02-2012, 10:22:48 »
Bij de brugopdracht kan Hadewych heel subtiel gemold hebben. Door haar eigen zogenaamde angst te overwinnen, en 500 euro in de pot te brengen, heeft ze niet alleen good will gekweekt, maar misschien ook wel Anne-Marie en Tim die heel bang waren overtuigd het tóch te doen.

als iemand echt hoogtevrees heeft gaat die niet over een brugleuning hangen om naar de andere kandidaten te kijken want dat gaat echt niet lukken en ik kan het weten.

Trouwens krijgen de kandidaten van tevoren info over wat voor kleding ze moeten aan doen?
Hadewych heeft nl. bij de opdracht met de stier een jurk aan en bij de opdracht met schilderijen weer een jurk (Anne-Marie trouwens ook bij de schilderijen). Maar met de abseil opdracht een broek.... lijkt me ook niet zo handig om hier een jurk aan te hebben.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2012, 10:30:06 door Molvarp »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #211 Gepost op: 18-02-2012, 10:28:33 »
cervesa is bier
2de woord heb ik geen idee :)
Voor wat betreft de twee woorden die Anne-Marie hier noemt:

Cerveza = Bier
Río = Rivier.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 7
« Reactie #212 Gepost op: 18-02-2012, 10:33:39 »
Ik denk dat ze begonnen waren met DEZE schrijven. Had ook logischer geweest,  breng DEZE SCHILDERIJEN (het zijn er tenslotte twee) maar waarom ???
Iemand heeft de tekst geschreven met DE SCHILDERIJ.
Op het laatste moment maakte iemand daar een opmerking over, dat dat fout zou zijn. En toen is geprobeerd om dat nog snel even te "verbeteren".  ::tandpastasmiley::
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #213 Gepost op: 18-02-2012, 10:40:35 »
Iemand heeft de tekst geschreven met DE SCHILDERIJ.
Op het laatste moment maakte iemand daar een opmerking over, dat dat fout zou zijn. En toen is geprobeerd om dat nog snel even te "verbeteren".  ::tandpastasmiley::

No offense maar wat maakt het precies uit?
Dat 'jongens', daar wil ik heel heel eventueel nog wel in meegaan (qua theorie) ook al denk ik echt dat dit de manier is waarop Art gekozen heeft de kandidaten te woord te staan, en dit dus een 'big fat red herring' is. (Tegen de tijd van deze opnames hadden ze sws geweten wie de meeste verdenkingen op zich had vanaf dag 1 - Waarschijnlijk hebben ze er zelfs op geanticipeerd in dit geval (mocht Anne-Marie er enige tijd in zitten)).

Maar goed, er staat dus 'dit schilderij' - Wat houdt dat precies in??
Ik geloof absoluut niet in 'de schilderij' aangepast, dat zou op zijn minst enorm slordig staan op tv dan hadden ze het wel even overgedaan lijkt me. Dus de vraag is, is er in dat geval een reden voor of niet.

Ik zie het met de beste wil van de wereld niet terugkeren als een soort van hint in afl 10 - veel te vaag mijns inziens.
"Jongens" zou nog kunnen maar ook dat is wat dubieus mi gezien het feit dat Art dan volgende serie een heel andere houding aan moet nemen tegenover de kandidaten, zonder deze 'amicale' begroeting, en dat vind ik persoonlijk niet erg geloofwaardig.  :)
« Laatst bewerkt op: 18-02-2012, 10:51:46 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 7
« Reactie #214 Gepost op: 18-02-2012, 10:43:25 »
Iemand heeft de tekst geschreven met DE SCHILDERIJ.
Op het laatste moment maakte iemand daar een opmerking over, dat dat fout zou zijn. En toen is geprobeerd om dat nog snel even te "verbeteren".  ::tandpastasmiley::
conclusie: stagiaire mag niet blijven ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #215 Gepost op: 18-02-2012, 10:52:49 »
Volgens mij is die "I" er later tussen gezet.
@ Supernova kan je ook een shot maken van de zijkant als ze net binnen komen lopen.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #216 Gepost op: 18-02-2012, 11:01:30 »
Volgens mij is die "I" er later tussen gezet.
@ Supernova kan je ook een shot maken van de zijkant als ze net binnen komen lopen.

Dit is volgens mij ongeveer het eerste shot op de ezels zoals we die in beeld zien, vanaf de zijkant, op het moment dat de kandidaten aan komen lopen.

Ik weet niet of dit is wat je wilde maar als niet zul je me even duidelijker aan moeten geven welk shot je precies wilt.  :)
« Laatst bewerkt op: 18-02-2012, 11:03:24 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 7
« Reactie #217 Gepost op: 18-02-2012, 11:12:06 »
Trouwens krijgen de kandidaten van tevoren info over wat voor kleding ze moeten aan doen?

Ja, dit is wel eens verteld, op de MFD denk ik. Inderdaad zodat er niet met jurk aan abgeseild moet worden en zo.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #218 Gepost op: 18-02-2012, 11:13:57 »
Dit is volgens mij ongeveer het eerste shot op de ezels zoals we die in beeld zien, vanaf de zijkant, op het moment dat de kandidaten aan komen lopen.

Ik weet niet of dit is wat je wilde maar als niet zul je me even duidelijker aan moeten geven welk shot je precies wilt.  :)

Waarom heeft Liesbeth het over TWEE ezels terwijl er toch duidelijk DRIE ezels staan?

(Bedankt voor de shots, Supernova)
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline PsVeindje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #219 Gepost op: 18-02-2012, 11:16:24 »
wat mij opviel is dat tijdens de vragen die Art stelt aan de kandidaten: Achter de kandidaat die iets gevraagd wordt zie je de groep vaag staan. Behalve bij een shot van Liesbeth. Waar is de groep heen?