Auteur Topic: [Verliezend finalist] Carolien Borgers  (gelezen 156939 keer)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #80 Gepost op: 16-01-2013, 15:08:34 »
De verjaardagen van Liesbeth Staats, Lottie en Pepijn werden ook uitgezonden.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #81 Gepost op: 16-01-2013, 15:36:25 »
De verjaardag van Carolien is in aflevering 2 hoor. Je ziet namelijk Joep in de bus.

Joep zegt nog dat hij in zijn mollenboekje gaat noteren wat de hoogste noot van Tania is, van haar Russische opera als verjaardagscadeau voor Carolien.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #82 Gepost op: 16-01-2013, 16:20:42 »
Inderdaad, 7 juni. Ofwel: 7 / 6. En: 7 + 6 = 13. Dit is het 13e seizoen. 7 juni 1983. In 1983 overleed die Kippie. De muzikant waar het theater naar vernoemd is.

De uitspraak van de priester over haar mooie hoofd is een recensie die staat op haar website. Op die website staan meer uitspraken (en foto's) die verband houden met Wie is de mol? Een selectie: ze behoort tot de grote 4 talenten (Je kan dat ook lezen als er zijn 5 grote artiesten (big five) maar zij behoort daar niet echt toe als mol.) op cabaret-gebied; ze vindt het erg leuk om verwarring te stichten (onruststoker); "Er is nooit niets aan de hand" (Uit het stukje Hollands welvaren) wat lijkt op de tekst op het bord in het theater "Neergooi nie"; op een foto zie je dat haar gezicht is verdeeld middels een denkbeeldige spiegel.

In een stukje van Humor TV herken ik haar sportschoenen van een fragment waarin een persoon in het duister, in zwart gekleed, wordt getoond.
Amandla Awethu

Offline heyhoi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #83 Gepost op: 17-01-2013, 13:02:36 »
caroline is de mol ik weet het zeker

Offline Jeaujeau

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #84 Gepost op: 17-01-2013, 13:47:32 »
caroline is de mol ik weet het zeker

Goeie argumentatielijn wel.  ::ok::

Offline MoleShowdown

  • Forumlid
  • Pilipinas
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #85 Gepost op: 17-01-2013, 15:49:16 »
Goeie argumentatielijn wel.  ::ok::
Ik vind 'm net zo goed als de argumentatie van EmileD in de post ervoor!  ;D

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #86 Gepost op: 17-01-2013, 22:35:50 »
Ik heb echt vragen bij het verbondje tussen Carolien en Tim. Op het einde van de aflevering, wanneer Tim (zogezegd) afvalt, zegt Carolien iets in de aard van: "Hoe kon er nou zo naast zitten, ik ben helemaal fout geweest" (ongeveer, klopt waarschijnlijk niet helemaal)
Volgens mij verdacht Carolien Tim en heeft ze zich daarom zo dicht mogelijk bij hem geplaatst om hem te observeren of slaat het toch op iets anders, dat ze misschien samen op de foute kandidaat zaten? Ik weet het niet.
Ik ben er iig wel zeker van dat Carolien niet de mol is  ;D

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #87 Gepost op: 17-01-2013, 22:41:24 »
Ik heb echt vragen bij het verbondje tussen Carolien en Tim. Op het einde van de aflevering, wanneer Tim (zogezegd) afvalt, zegt Carolien iets in de aard van: "Hoe kon er nou zo naast zitten, ik ben helemaal fout geweest" (ongeveer, klopt waarschijnlijk niet helemaal)
Volgens mij verdacht Carolien Tim en heeft ze zich daarom zo dicht mogelijk bij hem geplaatst om hem te observeren of slaat het toch op iets anders, dat ze misschien samen op de foute kandidaat zaten? Ik weet het niet.
Ik ben er iig wel zeker van dat Carolien niet de mol is  ;D

Ze speelt een fanatieke kandidaat. Als jouw mol er net uitvliegt, ga je toch niet zo overdreven lopen doen. Je moet een beetje de schijn ophouden dat je ook nog de mol kan zijn. En je geeft informatie weg aan anderen over hoe je de test hebt ingevuld.

Offline pontificaal

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #88 Gepost op: 18-01-2013, 00:20:09 »
Heeft ze nu 6 jokers (-1 voor tim)?

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #89 Gepost op: 18-01-2013, 00:37:52 »
Heeft ze nu 6 jokers (-1 voor tim)?

2 vorige week ingezet, 2 deze week, 1 aan Tim gegeven, nog 1 over voor volgende week.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #90 Gepost op: 18-01-2013, 00:43:55 »
Heeft ze niet ingezet, ze had 4 jokers en heeft er 1 aan Tim gegeven.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #91 Gepost op: 18-01-2013, 00:45:10 »
Carolien wordt leuker en leuker gedurende de uitzendingen, hopelijk blijft ze er nog lang in. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #92 Gepost op: 18-01-2013, 02:00:32 »
"Xena warrior princess" (@23.01) ? Aldus Carolien.
Het verband moet ik nog zoeken maar vooralsnog een stoer mens:)
edit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Xena:_Warrior_Princess

edit: gevonden? :zie aflevering 3 prints op duikpakken...
(InDuna (plural: izinDuna) is a Zulu title meaning advisor, great leader, ambassador, headman, or commander of group of warriors).
« Laatst bewerkt op: 18-01-2013, 03:47:37 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Tos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #93 Gepost op: 19-01-2013, 15:36:12 »
Op de foto van de header staat Carolien er met haar armen 'apart' bij. Ze vormt een '/  \'

Is dat een M?

Ik weet dat dit geen goede hint is. Maar ik blijf Carolien een verdachte kandidaat vinden. Bij de eerste aflevering zag je haar met dat bos haar en dan een pilotenbril (spiegelbeeld). De bril had blauw-achtige glazen en dan die blauwe nagels. Net zoiets als de rode lippenstift van Annemarie van vorig jaar.

En: bij de bootopdracht valt op dat de kandidaten op de boot geblindoekt zijn. Maar een mol is niet blind, maar kan slecht zien. Carolien zegt tegen Kees 'ik kan de bordjes niet zien' (ze zegt ongeveer zoiets). Kees zegt dan dat er een verrekijker staat. Had CCarolien die verrekijker echt niet gezien, of is het een hint?
« Laatst bewerkt op: 19-01-2013, 19:34:32 door Tos »
'Ik ben niet de mol hahaha' - Carolien Borgers

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #94 Gepost op: 19-01-2013, 23:48:11 »
Hints met betrekking tot Carolien Borgers:
1. afl. 1 Ze vraagt tijdens de dropping de weg aan een mevrouw gekleed in een lichtblauwe trui en een roze broek.
Deze mevrouw zit vervolgens in de kerk. Al voor de 1e kandidate (Janine) de kerk binnen wandelt.
2. afl. 1 + 2 Daniël en Joep lopen langs een muur met daarop het woord Carry.
3. afl. 2 Voor het market theatre staat een beeld van ene Kippie. Naar hem is het theater vernoemd.
Deze man overleed in 1983, het jaar waarin Carolien is geboren. Om precies te zijn werd Carolien geboren op 7 juni.
7 + 6 = 13. De 13e mol?
4. afl. 2 In het theater hangt een bord met de tekst "Niemand mag hier schille neergooi nie".
Dit lijkt op de dubbele ontkenning "Er is nooit niets aan de hand" in het stuk "Hollands welvaren"
uit de show "Makkelijk praten", van Carolien. (Verder: praten is makkelijk maar een dictee foutloos schrijven niet?
Tegenstelling = spiegelbeeld.)
5. afl. 2 Bij de executie (rood scherm Joep) kijkt bijna iedereen naar Joep. Kees niet maar hij doet slechts
van schrik zijn hand voor zijn mond alsof hij zegt "Oh nee toch!". Carolien doet haar handen voor haar
hele gezicht alsof ze denkt "Ik ben zo slecht. Door mijn mollenstreken moet nu mijn vriend Joep naar huis."
6. afl. 3 Carolien draagt een groene wetsuit (alle anderen dragen een zwarte!) met daarop "Zero".
Het doel van de mol? Nul euro in de pot.
7. afl. 3 Voor ze springt gaat ze zich concentreren, omdat Tim haar toeschreeuwt "Ze wil het!"
Hierover zegt ze: "Ik kwam in een cocon. Ik werd een soort autist." Dat lijkt op tunnelvisie, de titel van
aflevering 3.

Dit overzicht + aanvulling in de bijlage.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2013, 13:13:04 door EmileD »
Amandla Awethu

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #95 Gepost op: 20-01-2013, 13:26:06 »
Sommige dingen ben ik niet met je eens. 7 juni, dus 7+6=13 is natuurlijk onzin, de Mol is niet uitgekozen om zijn geboortedatum. Zelfde met de titel "Makkelijk praten", de opdrachten zijn niet op de Mol afgestemd. En dat van de wetsuit vind ik ook iets te ver, we hebben vaker gezien dat sommige kandidaten andere kleuren helmen e.d. kregen, gewoon omdat ze kleiner/smaller etc zijn dan de andere kandidaten.
The British are not impressed.

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #96 Gepost op: 20-01-2013, 13:40:31 »
Sommige dingen ben ik niet met je eens. 7 juni, dus 7+6=13 is natuurlijk onzin, de Mol is niet uitgekozen om zijn geboortedatum. Zelfde met de titel "Makkelijk praten", de opdrachten zijn niet op de Mol afgestemd. En dat van de wetsuit vind ik ook iets te ver, we hebben vaker gezien dat sommige kandidaten andere kleuren helmen e.d. kregen, gewoon omdat ze kleiner/smaller etc zijn dan de andere kandidaten.
Het er niet mee eens zijn is iets anders dan een afwijkende mening onzin noemen.
Amandla Awethu

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #97 Gepost op: 20-01-2013, 14:00:56 »
Als ik zeg 'dat is onzin', dan bedoel ik natuurlijk 'dat is naar mijn mening onzin'. Dat leek me duidelijk.
The British are not impressed.

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #98 Gepost op: 20-01-2013, 14:03:10 »
Als ik zeg 'dat is onzin', dan bedoel ik natuurlijk 'dat is naar mijn mening onzin'. Dat leek me duidelijk.
Dat is nog steeds een respectloze formulering. "Ik zie het anders" of "Mijn mening is anders" komt heel anders over.
Amandla Awethu

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Carolien Borgers
« Reactie #99 Gepost op: 20-01-2013, 14:04:46 »
En weer terug over Carolien.
Daedalus heeft uitgelegd wat hij bedoelt en daarmee vind ik het genoeg.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.