Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Carolien
37 (51.4%)
Kees
3 (4.2%)
Paulien
10 (13.9%)
NIEMAND
22 (30.6%)

Totaal aantal stemmen: 71

Auteur Topic: Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 75496 keer)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #240 Gepost op: 15-02-2013, 16:26:44 »
Ja bij de moltalk probeerde ze zich echt goed te praten.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #241 Gepost op: 15-02-2013, 16:48:46 »
Ik denk niet dat 'ie eruit gaat, maar het zou een stunt zijn als Kees eruit gaat...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #242 Gepost op: 15-02-2013, 17:22:23 »
Zarayda, en inderdaad vanwege haar stunt bij Moltalk (en ook omdat ik wil dat Kees in de finale komt ::schaam:: )
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #243 Gepost op: 15-02-2013, 17:23:45 »
Zarayda, Kees lijkt me nu toch echt wel de mol en zij is de enige die hem niet verdenkt. Ook is de muzikale hint heel makkelijk aan haar te linken.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #244 Gepost op: 15-02-2013, 17:28:09 »
Kees, ik denk dat we volgende week kunnen lachen  ::rofl::
Ik denk dat de kans ongeveer Contadoriaans is (0,000000000001%) maar inderdaad, stiekem hoop ik het toch ook om weer eens flink te kunnen lachen, zoals vorig jaar in dit stadium met Tim ::rofl:: ::oink:: ::rofl:: ::oink:: ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #245 Gepost op: 15-02-2013, 17:29:42 »
Vorig jaar met Tim was wel anders, nu stemt al vijf weken lang meer dan 50% van het forum op Kees als mol.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #246 Gepost op: 15-02-2013, 17:44:42 »
Kees wordt denk ik winnaar. Als het tenminste zo gaat dat de winnaar en mol pas in afl 10 bekend worden gemaakt. Dan heb je Kees en de Mol over, en als je dan al Kees weg zou kunnen strepen, is het makkelijk. Daarom is Kees de hele serie verdacht gehouden, zodat je pas echt na afl 10 zeker weet dat hij het niet is.
The British are not impressed.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #247 Gepost op: 15-02-2013, 18:44:53 »
Kees, de roodshow hint liegt niet ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #248 Gepost op: 15-02-2013, 18:47:37 »
Doe maar Kees, eens zien hoe twitter/facebook ontploft en hoe snel widm trending topic is  ::rofl::

Maar nee, ik zeg Zarayda. Carolien/Paulien zitten op Kees, Kees zit op Carolien. Dus die drie kun je mooi verdacht houden. Verliezer Paulien, zodat Carolien/Kees als duo de twijfel in stand houd: wie van de twee? Want dan kunnen ze het allebei nog zijn :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #249 Gepost op: 20-02-2013, 22:58:18 »
Ik denk en hoop Kees. Kan hier tenminste weer écht gediscussieerd worden.  :P
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #250 Gepost op: 20-02-2013, 23:14:19 »
Ik zou het heel jammer vinden als Kees eruit gaat. Niet alleen omdat ik dan natuurlijk verkeerd zit, maar omdat degene die van de vier in mijn ogen de beste mol zou zijn het dan niet is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #251 Gepost op: 20-02-2013, 23:59:17 »
Ik zou het heel jammer vinden als Kees eruit gaat. Niet alleen omdat ik dan natuurlijk verkeerd zit, maar omdat degene die van de vier in mijn ogen de beste mol zou zijn het dan niet is.

Geheel mee eens.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #252 Gepost op: 21-02-2013, 09:45:47 »
 ::megafoon:: ::megafoon:: ::megafoon:: Kees is veel te opzichtig als mol ::megafoon:: ::megafoon:: ::megafoon::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #253 Gepost op: 21-02-2013, 09:55:21 »
::megafoon:: ::megafoon:: ::megafoon:: Kees is veel te opzichtig als mol ::megafoon:: ::megafoon:: ::megafoon::
juist niet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #254 Gepost op: 21-02-2013, 10:02:40 »
::megafoon:: ::megafoon:: ::megafoon:: Kees is veel te opzichtig als mol
hoop Kees. Kan hier tenminste weer écht gediscussieerd worden.  :P

Helemaal mee eens ::ok:: ::ok:: ::ok::

Neemt niet weg dat ik Kees WEL een goede mol vind hoor. Hij is alleen zo superduidelijk mol voor kijkend Nederland. Toch een dramatisch verschil met verleden jaar toen juist niet kijkend Nederland maar de kandidaten zelf de mol al bij afl. 2 hadden. Totaal spiegelbeeld :o.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #255 Gepost op: 21-02-2013, 10:16:57 »
Toch een dramatisch verschil met verleden jaar toen juist niet kijkend Nederland maar de kandidaten zelf de mol al bij afl. 2 hadden. Totaal spiegelbeeld :o.

Vorig jaar heeft de edit dramatisch veel werk moeten doen om ons nog in het ongewisse te houden mijns inziens. Ik vind het zeker niet 'opzichtig' blijkt ook uit de internationale responsen waarin het meerendeel op Zarayda lijkt te zitten momenteel (afgaand op fora, reacties en pm's).

Maar whatever ik ben die discussie eigenlijk sws beu onderhand, ieder zo zijn meug zullen we maar zeggen.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #256 Gepost op: 21-02-2013, 10:46:35 »
::rofl::

Kim Pieters was pas een (veel te) opzichtige mol. Vanaf aflevering 1 tm 10. Ze hadden niet eens hints hoeven geven. ::jaja::

Valt Kees nog best mee. ;D
En wat dacht je van Yvonne Jaspers.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #257 Gepost op: 21-02-2013, 11:01:45 »
whatever ik ben die discussie eigenlijk sws beu onderhand, ieder zo zijn meug zullen we maar zeggen.  ;)
Jawel, maar ik bevind me in de merkwaardige positie dat ik dit jaar voor andere discussies weinig puf heb. Het ligt zo voor de hand dat Kees het is dat speculeren op de andere kandidaten voor mij zinloos is. En dat is al zo na afl. 2 dus dat maakt het toch een erg saai seizoen waar het gaat om de vraag wie die mol nou is.

Al het andere blijft natuurlijk mooi om te zien dus de serie blijft prachtig maar ik merk wel dat ik bijv. op dit forum veel minder post dan normaal. Het enige wat dit seizoen kan redden wat dat betreft is een exit van Kees. Maar ik ben het wel weer met jou eens dat Kees wel de beste mol zou zijn en de anderen alleen voor zich hebben dat ze ons dan allemaal gefopt hebben.... alleen weinig spectaculairs kunnen laten zien wat betreft daadwerkelijk mollen.

Dus Kees heeft het prima gedaan wat mij betreft; de regie echter mag wat mij betreft volgend jaar wel weer de trukendoos opendoen en het moeilijker maken.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #258 Gepost op: 21-02-2013, 11:58:58 »
Helemaal mee eens ::ok:: ::ok:: ::ok::

Neemt niet weg dat ik Kees WEL een goede mol vind hoor. Hij is alleen zo superduidelijk mol voor kijkend Nederland. Toch een dramatisch verschil met verleden jaar toen juist niet kijkend Nederland maar de kandidaten zelf de mol al bij afl. 2 hadden. Totaal spiegelbeeld :o.


Kees zou wel een goede mol zijn qua geld. Alleen overduidelijk dus. Ik denk dat dit gebeurt zodat je hem tot de finale kunt blijven verdenken, a la Liesbeth, Art, Frits...

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #259 Gepost op: 21-02-2013, 13:26:36 »
Dat vind ik wel meevallen. Kees heeft best veel geld binnen gehaald. Misschien onvermijdbaar geld, maar toch in absolute zin best veel geld.