whatever ik ben die discussie eigenlijk sws beu onderhand, ieder zo zijn meug zullen we maar zeggen.
Jawel, maar ik bevind me in de merkwaardige positie dat ik dit jaar voor andere discussies weinig puf heb. Het ligt zo voor de hand dat Kees het is dat speculeren op de andere kandidaten voor mij zinloos is. En dat is al zo na afl. 2 dus dat maakt het toch een erg saai seizoen waar het gaat om de vraag wie die mol nou is.
Al het andere blijft natuurlijk mooi om te zien dus de serie blijft prachtig maar ik merk wel dat ik bijv. op dit forum veel minder post dan normaal. Het enige wat dit seizoen kan redden wat
dat betreft is een exit van Kees. Maar ik ben het wel weer met jou eens dat Kees wel de beste mol zou zijn en de anderen alleen voor zich hebben dat ze ons dan allemaal gefopt hebben.... alleen weinig spectaculairs kunnen laten zien wat betreft daadwerkelijk mollen.
Dus Kees heeft het prima gedaan wat mij betreft; de regie echter mag wat mij betreft volgend jaar wel weer de trukendoos opendoen en het moeilijker maken.