Poll

Wie is de afvaller de komende aflevering?

Carolien
37 (51.4%)
Kees
3 (4.2%)
Paulien
10 (13.9%)
NIEMAND
22 (30.6%)

Totaal aantal stemmen: 71

Auteur Topic: Wie is de afvaller de komende aflevering?  (gelezen 75533 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #100 Gepost op: 20-01-2013, 23:53:38 »
Hier kom ik op terug. Ze zullen geen rood scherm voor Tim tonen, denk ik.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Waarom die hele exercitie bij de executie? Omdat geen van de kandidaten een rood scherm van Tim zal zien. Waarom vraagt Art aan Tim bij het afscheid: "Heb je het naar je zin gehad TOT NOG TOE?" Zodat de kijker denkt dat Tim nog terugkomt.

Mijn conclusie: Alles is erop gericht om Tim niet de afvaller te laten lijken, maar hij is het wél. (Maar dat is enkel mijn mening)

Dit lijkt me niet. De groep heeft geeneens afscheid genomen, om maar 1 van de vele redenen te noemen :P

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #101 Gepost op: 21-01-2013, 01:23:33 »
Of hij ligt er inderdaad uit, en we zien het bijbehorende rode scherm aan het begin van aflevering 4. Zou inderdaad de mindfuck van het jaar zijn; alle molloten weten zeker dat hij terugkomt, is 'ie alsnog ineens echt weg.
In dat geval snap ik dat shot van die drie kokers niet.
Er zijn er nu pas twee in het spel, op dit moment iig niet in bezit van Tim.
(Als het aan Tania ligt gaat dat voorlopig ook niet gebeuren mogen we aannemen.  ;D)
Dus, ergens tussen de laatste scene en zijn alsnog volgende executie zou er dan een verklaring voor die drie kokers moeten komen.

Kan best zijn dat 'ie er alsnog uitvliegt natuurlijk, maar dan verwacht ik toch een soort van twist of verklaring voor die kokers.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #102 Gepost op: 21-01-2013, 01:40:23 »
In dat geval snap ik dat shot van die drie kokers niet.
Er zijn er nu pas twee in het spel, op dit moment iig niet in bezit van Tim.
(Als het aan Tania ligt gaat dat voorlopig ook niet gebeuren mogen we aannemen.  ;D)
Dus, ergens tussen de laatste scene en zijn alsnog volgende executie zou er dan een verklaring voor die drie kokers moeten komen.

Kan best zijn dat 'ie er alsnog uitvliegt natuurlijk, maar dan verwacht ik toch een soort van twist of verklaring voor die kokers.
Bij de opdracht waar ze de big 5 moeten spotten, die in de vooruitblik te zien is, dragen Zarayda en Paulien ook dezelfde kleding als bij de executie van aflevering 3. Het 'stelen van de koker' kan dus goed tijdens of na die opdracht gebeurd zijn. Waarschijnlijk is de executie 's ochtends en de opdracht 's middags op dezelfde dag.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #103 Gepost op: 21-01-2013, 19:58:17 »
Tim komt terug en niemand valt af. elk jaar is er een aflevering waar bij niemand afvalt. 

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #104 Gepost op: 21-01-2013, 20:13:25 »
Bij de opdracht waar ze de big 5 moeten spotten, die in de vooruitblik te zien is, dragen Zarayda en Paulien ook dezelfde kleding als bij de executie van aflevering 3. Het 'stelen van de koker' kan dus goed tijdens of na die opdracht gebeurd zijn. Waarschijnlijk is de executie 's ochtends en de opdracht 's middags op dezelfde dag.

Lijkt me ook ja, want tussen de de springopdracht en de safari-opdracht zat een hele dag. Dus dan is opdracht 1 van aflevering 4 diezelfde middag opgenomen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #105 Gepost op: 21-01-2013, 20:28:54 »
Ik twijfel tussen Tim, Daniël en "niemand" om in te vullen in de pool. Lastig! 

Ik probeer een opnameschema bij te houden en zie dat een aflevering in twee dagen wordt opgenomen.

Interessant! Zou je het willen delen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #106 Gepost op: 21-01-2013, 21:18:32 »
Ja hoor! ;)

Dank! Dat is het betere speurwerk, Moedermol. Mooi gereconstrueerd. Wat moet het dan veel wachten en niets doen zijn hè voor de kandidaten, als ze zelfs soms maar één opdracht per dag krijgen. Doet me denken aan een uitspraak van George dat het zo lastig is om dan op de juiste momenten "zijn ding (mollen) te moeten doen" en scherp te zijn. (Wat ook weer mijn gedachte bevestigt dat de tijdens veel opdrachten "onzichtbare" Paulien (of er snel uit liggende -> lasers, jagers) niet de Mol is.)

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #107 Gepost op: 21-01-2013, 21:23:53 »
Ja hoor! ;)

  • zaterdag 2 juni: live show Ewout
  • daarna vliegen zondag 3 juni eind van de dag aankomst Johannesburg, vervolgens acclimatiseren: opmerking Kees molmail, "na aankomst in J'burg toen we in het busje zaten en naar ons eerste hotel reden"
  • maandag 4 juni dropping, fotosessie groepsfoto, individuele foto's, bondjesvorming op hotelkamer Carolien,Joep,Janine.Zarayda, Kees, Ewout
  • dinsdag 5 juni bungeejumpen, test, executie.(48 uur in Johannesburg)
  • woensdag 6 juni theater opdracht, bondjes (Carolien,Paulien, Janine Joep buiten. Aan de kleding te zien is deze opdracht eerder opgenomen dan de laseropdracht.
  • donderdag 7 juni laseropdracht en minedumpopdracht, test executie
  • vrijdag 8 juni bootopdracht, springopdracht ongeluk Janine
  • zaterdag 9 juni, geen opnames
  • zondag 10 juni safariopdracht, test executie.......Tim terug???

    E.e.a is gebaseerd op kleding. opmerkingen en oa. het feit dat Matthijs die mee mocht om de eerste opnames mee te maken van 3 juni tot 6 juni niet getwitterd heeft. Ewout begint op 6 juni ook te twitteren.Anton:" Volgens opnameschema moet er iedere tweede zonsondergang een executie zijn".

 ::ok::   Schitterend overzicht...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #108 Gepost op: 21-01-2013, 21:27:30 »
De safariopdracht is 's morgens. Art zegt "goedemorgen" na afloop. De kandidaten hebben dan ook nog meerdere lagen kleding aan, het is dan nog koud.Het kan 's winters 's nachts flink afkoelen in ZA. Tijdens de test hebben enkelen alleen een t-shirt aan, dat is dus op een warm gedeelte van de dag. Nadat Tim weggaat zien we de afvallersfoto en voor de preview van volgende week een shot van de ondergaande zon. dat kan er natuurlijk ingemonteerd zijn om de suggestie te wekken dat het einde opnamedag is.Ik denk echter dat er geen opdracht meer komt die dag, het wordt al vroeg donker in de winter.
het zal dan inderdaad dat de safari opdracht nog voor de test & executie is... mar ik denk persoonlijk dat er nog wel een opdracht komt op dezelfde dag. Je ziet de laatste jaren in de begin fase van het spel dat kandidaten twee dagen achtereen dezelfde kleding dragen. Tijdens de "Big 5" opdracht wordt wel dezelfde kleding gedragen. Ik denk dat opdracht, test, opdracht wel moet kunnen op één dag ondanks de winter (ze zitten niet zo zuidelijk als wij noordelijk zitten). Volgens mij is dat gefoefel met kokers dus in die opdracht na de executie.
Die zonsondergang is er dan inderdaad voor de show tussen gemonteerd, maar het zal niet voor het eerst zijn dat ze niet helemaal eerlijk zijn over welke dag het is (daar ligt toch niemand wakker van).
Mooi schema overigens!  ::ok::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #109 Gepost op: 21-01-2013, 21:31:15 »
Die zonsondergang is er dan inderdaad voor de show tussen gemonteerd, maar het zal niet voor het eerst zijn dat ze niet helemaal eerlijk zijn over welke dag het is (daar ligt toch niemand wakker van).

Nouja... ik zou er best wakker van liggen als ik daar was en het nacht is, terwijl de programmamakers doen alsof het dag is. :P

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #110 Gepost op: 21-01-2013, 21:37:27 »
Nouja... ik zou er best wakker van liggen als ik daar was en het nacht is, terwijl de programmamakers doen alsof het dag is. :P
::rofl::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #111 Gepost op: 21-01-2013, 23:45:37 »
het zal dan inderdaad dat de safari opdracht nog voor de test & executie is... mar ik denk persoonlijk dat er nog wel een opdracht komt op dezelfde dag. Je ziet de laatste jaren in de begin fase van het spel dat kandidaten twee dagen achtereen dezelfde kleding dragen. Tijdens de "Big 5" opdracht wordt wel dezelfde kleding gedragen. Ik denk dat opdracht, test, opdracht wel moet kunnen op één dag ondanks de winter (ze zitten niet zo zuidelijk als wij noordelijk zitten). Volgens mij is dat gefoefel met kokers dus in die opdracht na de executie.
Die zonsondergang is er dan inderdaad voor de show tussen gemonteerd, maar het zal niet voor het eerst zijn dat ze niet helemaal eerlijk zijn over welke dag het is (daar ligt toch niemand wakker van).
Mooi schema overigens!  ::ok::
Zonsondergang in Zuid Afrika is in juni al rond 17.30u en de duisternis treedt daar veel sneller in. Je hebt dus maar zo'n 10 uur daglicht. Ik denk dat ze daarom ook draaidagen hebben met slechts één opdracht.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #112 Gepost op: 22-01-2013, 00:31:19 »
Zonsondergang in Zuid Afrika is in juni al rond 17.30u en de duisternis treedt daar veel sneller in. Je hebt dus maar zo'n 10 uur daglicht. Ik denk dat ze daarom ook draaidagen hebben met slechts één opdracht.
Lets agree to disagree. ;)

Offline Cactuss

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #113 Gepost op: 22-01-2013, 06:35:30 »
Zonsondergang in Zuid Afrika is in juni al rond 17.30u en de duisternis treedt daar veel sneller in. Je hebt dus maar zo'n 10 uur daglicht. Ik denk dat ze daarom ook draaidagen hebben met slechts één opdracht.

Dat klopt, naja zo'n beetje.
http://www.timeanddate.com/worldclock/astronomy.html?n=111&month=6&year=2012&obj=sun&afl=-11&day=1
Schema van zonsop en -ondergangen van juni 2012  ;D

Offline sjoeter

  • Forumlid
  • Aan de andere kant...
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #114 Gepost op: 22-01-2013, 12:56:05 »
Opvallend is wel dat Art de kandidaten na de safariopdracht toesprak met "Goedemorgen", voordat hij de 2 kokers gaf. Dit betekent dus dat ze genoeg tijd hadden om 's middags een test + executie (in afl. 3: Tim weg) te doen en een andere opdracht (afl. 4: Tim terug?).

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #115 Gepost op: 22-01-2013, 13:38:41 »
Ervan uitgaande dat Tim terugkomt (en zelfs als het niet zo is), heb ik gestemd dat er deze keer niemand afvalt.

Ik vind de aflevering waarin niemand afvalt, persoonlijk altijd een beetje als een anti-climax, en ben ieder jaar blij als dat achter de rug is. Liefst zo vroeg mogelijk in de serie.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #116 Gepost op: 22-01-2013, 16:19:19 »
Zou inderdaad de mindfuck van het jaar zijn; alle molloten weten zeker dat hij terugkomt, is 'ie alsnog ineens echt weg.

Ben ik niet met je eens. De mindfuck van het jaar is: Alle molloten weten zeker dat Tania niet de mol is, is ze alsnog ineens echt de mol.
;)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #117 Gepost op: 22-01-2013, 16:23:22 »
Ben ik niet met je eens. De mindfuck van het jaar is: Alle molloten weten zeker dat Tania niet de mol is, is ze alsnog ineens echt de mol.
;)

Ach, ik ben er van overtuigd dat Tania de Mol is, dus ik zou het een grotere mindfuck vinden als Tim echt weg blijkt te zijn.  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #118 Gepost op: 22-01-2013, 16:23:50 »
denk zelf dat Daniel vertrekt
Wat zijn opvallend veel molloten het hiermee eens... de poll heeft nu een echt eenduidige uitkomst, weinig smaken! Alleen Daniel en Tim kunnen er volgens ons uit ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de afvaller de komende aflevering?
« Reactie #119 Gepost op: 22-01-2013, 16:28:05 »
ik zou het een grotere mindfuck vinden als Tim echt weg blijkt te zijn.

En ik zou het een grotere mindfuck vinden als Tim echt terug blijkt te komen.
;)