Auteur Topic: Roodshow  (gelezen 123656 keer)

Offline Supernova

• Forumlid
Re: Roodshow
« Reactie #380 Gepost op: 16-02-2013, 15:54:45 »
Als ze echt gaan voor Little Lion Man ---> Kees in een leeuwenkooi vraag ik me af wie dan in hemelsnaam de chronischevermoeidheidssyndroom hint heeft bedacht ??? Das van extreem vergezocht naar Sesamstraat niveau... Niks mis met Sesamstraat overigens  :P

::rofl::

*High five babe!*  ;D

Geheel mee eens. Niet uitgesloten dat het zo kan zijn uiteraard maar áls het zo is, is het wel het ultieme voorbeeld dat we helemaal niks aan de hints hebben dit jaar omdat je gewoon echt geen idee meer hebt waar je het zoeken moet. Enig patroon of enige consistentie zou toch wel fijn zijn als ze toch besluiten hints te geven want wat heb je eraan als je gewoon geen idee hebt waar je het ongeveer zoeken moet...  ::)

Ten slotte gaat het slechts om de afvaller, niet eens om de mol..   :D
« Laatst bewerkt op: 16-02-2013, 15:57:03 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #381 Gepost op: 16-02-2013, 18:08:51 »
Veel te makkelijk als t op kees slaat. Zij lezen dit forum ook, ze weten dat  heel veel mensen op kees zitten en brengen zo iedereen in opperste staat van verwarring.
Ik kruip lekker terug in mijn tunnel :P

Precies. Ze denken : die molloten zitten allemaal zo diep in een tunnel, al doen we als muzikale hint : "Keessie goodbye" (o.i.d.), maakt niet uit, ze geloven het toch niet  :P

Aan de andere kant : Het is toch ook een beetje traditie geworden, 1 aflevering voor de finale de drukstbezochte tunnel in laten storten  ;)

ik verheug me er stiekem al een beetje op, gemeen he  >:D

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #382 Gepost op: 16-02-2013, 18:35:31 »
Maar het kan niet dat Kees eruit gaat, die andere drie kunnen de mol gewoon niet meer zijn voor mijn gevoel, of anders een slechte mol. (hoewel Paulien eventueel nog zou kunnen)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 16-02-2013, 18:59:29 »
Maar het kan niet dat Kees eruit gaat, die andere drie kunnen de mol gewoon niet meer zijn voor mijn gevoel, of anders een slechte mol. (hoewel Paulien eventueel nog zou kunnen)

Exact.
Ik begrijp al dat soort jubelverklaringen over 'verrassingen' niet.
Meestal betekent het dat de uiteindelijke mol een diepe teleurstelling is.
Misschien zou Kees ook teleurstellen op bepaalde punten met hoge verwachtingen, maar van wat ik gezien heb ben ik geneigd te denken van niet. Ik zie alleen in Paulien nog een aantrekkelijke mogelijkheid, de rest is wat mij betreft ofwel bijna niet goed te praten, ofwel zeer doorsnee en fantasieloos.

Dus dat 'geweldig dat lijkt me zó leuk' gevoel begrijp ik gewoon echt niet.  :-\\
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline lightman

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #384 Gepost op: 16-02-2013, 20:11:05 »
Exact.
Ik begrijp al dat soort jubelverklaringen over 'verrassingen' niet.
Meestal betekent het dat de uiteindelijke mol een diepe teleurstelling is.

Wat de een teleurstellend vindt, vindt een ander weer verrassend. Het blijft een kwestie van perspectief.  ::jaja::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #385 Gepost op: 16-02-2013, 22:39:16 »
Het kan gewoon Kees niet zijn, want dat is mijn Mol. ;D

Het nummer Little Lion Man is afkomstig van het album 'Sigh No More'. Elke keer als Zarayda een groen scherm krijgt, slaakt ze een zucht van verlichting. Maar dit keer niet, want ze krijgt een rood scherm (sigh no more dus).

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #386 Gepost op: 16-02-2013, 22:40:11 »
Het kan gewoon Kees niet zijn, want dat is mijn Mol. ;D

Het nummer Little Lion Man is afkomstig van het album 'Sigh No More'. Elke keer als Zarayda een groen scherm krijgt, slaakt ze een zucht van verlichting. Maar dit keer niet, want ze krijgt een rood scherm (sigh no more dus).

Mooi ::vergroot::  kansloos  >:D maar mooi ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 16-02-2013, 23:58:58 »
"But it was not your fault but mine,
and it was your heart on the line,
I really f*cked it up this time,
didn't I my dear?"

Klinkt toch echt als een lied aan Kees of Carolien die in het veld de vrijstelling van Daniel probeerde af te houden.

Daarnaast heeft zijn Volendamse vriend Simon al eens een lied gezongen (gecoverd) "Lion in the morning sun" http://www.youtube.com/watch?v=WD_feTzjIVc

Edit: de volendamse band BZN heeft in augustus 1974 ook een single uitgebracht "love me like a Lion".
« Laatst bewerkt op: 17-02-2013, 01:53:38 door Zwanee »

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 17-02-2013, 00:32:32 »
als ik op google "little lion man" zoek kom ik ook een merk van leren spullen tegen.
Misschien heeft 1 van de kandidaten een leren attribuut of kledingstuk van dat merk dat opvallend in beeld is geweest? (niet dat ik iets bedenken kan hoor)

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • traust enginn!
« Reactie #389 Gepost op: 17-02-2013, 13:08:34 »

Daarnaast heeft zijn Volendamse vriend Simon al eens een lied gezongen (gecoverd) "Lion in the morning sun" http://www.youtube.com/watch?v=WD_feTzjIVc

ff ter correctie: Niet alles heeft met de lion te maken. het lied heet "Lying in the morning sun"
en heeft dus niks te maken met een leeuw.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #390 Gepost op: 17-02-2013, 13:12:25 »
ff ter correctie: Niet alles heeft met de lion te maken. het lied heet "Lying in the morning sun"
en heeft dus niks te maken met een leeuw.
Het lied heet wel degelijk Lion in the morning sun ;) (al worden er ook in coupletten 'lying' gezongen)
...óf niet!

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #391 Gepost op: 17-02-2013, 13:19:04 »
Dan past het al helemaal bij Kees: hij was een Lion bij de Big Five opdracht, lying in the morning sun: het was heel vroeg in de ochtend toen ze die opdracht deden (toch?)

::oink::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #392 Gepost op: 17-02-2013, 13:20:36 »
Dan past het al helemaal bij Kees: hij was een Lion bij de Big Five opdracht, lying in the morning sun: het was heel vroeg in de ochtend toen ze die opdracht deden (toch?)

::oink::

Het is alleen de hint niet. ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #393 Gepost op: 17-02-2013, 13:22:22 »
???
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #394 Gepost op: 17-02-2013, 13:23:54 »
Verdorie, nu weet ik het helemaal niet meer: is de hint nou Lion lying in the morning sun, of Little Lion Man?  :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • traust enginn!
« Reactie #395 Gepost op: 17-02-2013, 13:27:21 »
Little lion man maar Zarayda vliegt eruit  :P
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #396 Gepost op: 17-02-2013, 13:29:33 »
Little lion man maar Zarayda vliegt eruit  :P

Jammer, het klopte net zo mooi bij Kees.  ::rofl:: Ook al is Kees mijn Mol, ik zou het een fantastische mindfuck vinden als hij eruit vliegt.

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 17-02-2013, 13:51:44 »

::rofl:: Heerlijk die verwarring die geschept wordt hahaha

De hint is inderdaad Little Lion Man.

Ik koppelde dat aan het nummer 'Lion in the morning sun', Kees in de leeuwenkooi, Kees die bij de bungeejump roept "who is the king" en dan ook nog eens het nummer van BZN met 'Love me like a lion'.

Edit: BZN waarin zijn vader en oom overigens ook nog gespeeld hebben.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2013, 13:53:39 door Zwanee »

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #398 Gepost op: 17-02-2013, 13:53:45 »
Het forum zelf is net Wie is de Mol.. verwarring overal.  ::schaam::

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 17-02-2013, 14:01:45 »
Het forum zelf is net Wie is de Mol.. verwarring overal.  ::schaam::

Eigenlijk moet de Avro gewoon eens een "Big Wie is de Mol" organiseren met alleen de forummers. Wij zijn goed in theorieen bedenken en verwarring scheppen  ::tandpastasmiley::