Auteur Topic: [Theorie] Afvallerstheorie  (gelezen 69163 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #160 Gepost op: 7-02-2013, 22:05:52 »
Wat -Joost- zegt. ::ok::

Slecht voor m'n pool, maar eigenlijk was ie veel te makkelijk, als je uit WIDM oogpunt bekijkt.

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #161 Gepost op: 7-02-2013, 22:08:40 »
Het kán nog kloppen, hoor. Als de Paulien de volgende afvaller is en daarna Kees, dan volgt dit het patroon van Ewout, Joep en Janine in spiegelbeeld. Vervolgens zijn de drie bovenste kandidaten in de middelste groep de finalisten; Zarayda, Daniël en Carolien... Maar ja, dan kan alleen Zarayda nog de mol zijn...

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #162 Gepost op: 7-02-2013, 22:09:06 »
Nais!

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #163 Gepost op: 7-02-2013, 22:10:11 »
hmmm ik zat nog even te denken.

Tim was een uitzonderlijk geval, dus eigenlijk hoorde hij in geen een rijtje thuis.
En dan zijn we dus nu aan het laatste 'luik' begonnen. en dan kan het dus zijn dat we een finale hebben met Carolien, Zarayda en Daniël.

hoewel ik Carolien en Daniël helemaal niet verdenk
en ik kees en Paulien steeds meer begin te verdenken.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #164 Gepost op: 7-02-2013, 22:12:06 »
Het kán nog kloppen, hoor. Als de Paulien de volgende afvaller is en daarna Kees, dan volgt dit het patroon van Ewout, Joep en Janine in spiegelbeeld. Vervolgens zijn de drie bovenste kandidaten in de middelste groep de finalisten; Zarayda, Daniël en Carolien... Maar ja, dan kan alleen Zarayda nog de mol zijn...

Hmm,op basis van dit kunnen we dit topic nog een weekje open houden. :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #165 Gepost op: 7-02-2013, 22:15:11 »
Gaat nog leuk worden dan met mijn schot-voor-de-boeg-mol: Zarayda en schot-voor-de-boeg-winnaar Carolien  :D Alleen haalt het voor mij nu niks meer uit, want ik heb van mijn pool een ratjetoe gemaakt. (dan derde luik afgewisseld met middelste luik)  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #166 Gepost op: 7-02-2013, 22:29:38 »
Het was eigenlijk ook wel een bizar idee, deze theorie. Maar ja, het klopte zo mooi... tot aan vandaag.
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #167 Gepost op: 7-02-2013, 22:30:06 »
Ik ben er ook blij om dat de theorie niet klopt. Zo simpel is het dus allemaal toch niet. ;)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #168 Gepost op: 7-02-2013, 22:31:07 »
Ik ben er ook blij om dat de theorie niet klopt. Zo simpel is het dus allemaal toch niet. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #169 Gepost op: 7-02-2013, 22:52:11 »
Zie een paar berichten hier boven..  ;)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #170 Gepost op: 7-02-2013, 22:52:50 »
Helaas. De vlieger gaat niet meer op. Wel leuk bedacht en voer voor 6 afleveringen. ::ok::

Ook Zarayda als afvaller omdat ze als 2e de test maakte gaat niet op.

Is er nog een variantje in leven?
Nee, we zijn gewoon op het verkeerde been gezet door de productie. Heel slim om de eerste vier afvallers wel te laten kloppen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Poontang

  • Forumlid
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #171 Gepost op: 7-02-2013, 22:53:17 »
Er is gewoon geen kloppende afvallerstheorie meer?

Terug naar de tekentafel!

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #172 Gepost op: 7-02-2013, 22:56:21 »
Ik heb de afbeelding in de beginpost aangepast om mijn theorie duidelijk te maken. De rode pijlen geven de volgorde van afvallen weer.

Noot; ik denk zelf niet dat dit klopt, maar voor degene die zich vast willen houden aan een afvallerstheorie (voor de pool) is het misschien wel handig!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #173 Gepost op: 7-02-2013, 23:38:49 »
nou, als ie op zijn gat ligt, zijn er altijd wel mensen die hem zo willen aanpassen dat ie toch weer klopt.

Knap hoor.

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #174 Gepost op: 7-02-2013, 23:52:28 »
Zoals ik al zei; ik denk zelf niet dat deze nieuwe versie klopt, daarvoor zit ik toch net wat te diep in de Kees tunnel. Om de hele theorie meteen af te schrijven vind ik dan ook weer lastig, want het is wel héél toevallig dat de eerste drie afvallers een patroon vormen.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #175 Gepost op: 7-02-2013, 23:53:15 »
Zoals ik al zei; ik denk zelf niet dat deze nieuwe versie klopt, daarvoor zit ik toch net wat te diep in de Kees tunnel. Om de hele theorie meteen af te schrijven vind ik dan ook weer lastig, want het is wel héél toevallig dat de eerste drie afvallers een patroon vormen.

of gewoon een mindfuck voor molloten  :)
klaar voor de strijd

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #176 Gepost op: 8-02-2013, 01:30:06 »
Het spel is één grote mindfuck, sowieso. ;) In serie 8 (?) hadden we ook al een afvallerstheorie, en die klopte tot aflevering 6. Alleen zag ik toen totaal niet aankomen dat die ineens zou stoppen...
« Laatst bewerkt op: 8-02-2013, 01:49:14 door Lautjuh »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #177 Gepost op: 8-02-2013, 01:35:57 »
Ben blij als deze theorette niet klopt, puur omdat ik niet wil weten wie gaat...
'k Klik deesch topic altijd wel ff aan, maar huiver met lezen.
Wil niet weten wie afvalt, ik wil weten wie de Mol is.

Wil nu niet weten wie volgende week afvalt.  ::ohno::
Mijn keuze idd of ik het lees of niet.
Nieuwsgierig maar met afstand.
Moet alle topics "aantikken" ;)
'k Leer het nooit af... ::ohno::

Omnia vincit amor

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #178 Gepost op: 8-02-2013, 10:58:18 »
Ik gok nog steeds op Kees of Paulien als mol, maar ik kan Zarayda nog niet aan de kant schuiven.

OF Zarayda wordt nu verdacht neergezet en dat zij er volgende week uitvliegt. Kijk maar terug: aflevering 1 werd Ewout verdacht neergezet en vloog eruit. Joep weet ik niet zo goed meer in hoeverre hij verdacht neergezet werd. Hooguit met de laseropdracht en het kluisgeld bepalen en bij de bungeejump niet willen springen.
Tim werd aflevering 3 en 4 nog verdachter neergezet en vloog er aflevering 5 uit.
Tania zat al die tijd op Tim, maar werd aflevering 4 en zeker 5 verdacht neergezet. Vloog er met aflevering 6 uit. Zarayda  werd aflevering 5, maar helemaal deze aflevering verdacht neergezet. Zou zij er dan volgende week uit vliegen? Deze aflevering werd Carolien (in de kerk en de Dakota) verdacht neergezet, wordt zij volgende week nog verdachter, dat zij aflevering 8 eruit vliegt?

Dan hou je voor aflevering 9 alleen nog Kees, Paulien en Daniël over. Daniel zit o.a. op Paulien (en Carolien en Zarayda) Kees zit op o.a. Paulien (en Carolien) en Paulien zit op Kees (en Zarayda). Pas in aflevering 10 weten we zeker wie de mol is :-( Ik wacht vanmiddag eerst de Roodshow hint nog maar af.....

Echt een theorie is het niet  ::ohno::

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: [Theorie] Afvallerstheorie
« Reactie #179 Gepost op: 8-02-2013, 11:01:03 »
Ach ... er komt wel weer een andere vage theorie om te kunnen beweren dat Kees, Paulien of Zarayda de mol is.
Amandla Awethu