Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 111772 keer)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Aflevering 8
« Reactie #200 Gepost op: 22-02-2013, 11:16:47 »
Het woord mol staat er dus tussen. Je zou kunnen denken dat Paulien dat woord geleerd heeft, en het daar over heeft in het drive in filmpje. Carolien en Kees hebben geen foto gemaakt van de mol. Dus die hebben dat woord niet geleerd?

Aan de andere kant, het ligt voor de hand dat de mol vantevoren een cursus zulu heeft gehad. Geen boogschietles dit keer, maar zulu les dus. ;) En dan kan het weer op alle drie slaan.

Offline Hildewereld

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #201 Gepost op: 22-02-2013, 11:42:12 »
Bij het woord mole op het schoolbord krijg ik een flashback naar yvon, toen ze mol in de rijst schreef waar isabelle naast stond. Zie al voor me dat Paulien in afl 10 zegt: zarayda had het kunnen weten, ik heb het gewoon opgeschreven!

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Aflevering 8
« Reactie #202 Gepost op: 22-02-2013, 11:51:21 »
Zie ik goed dat op 20:57 een shot te zien is waar je een knoop in het touw ziet?

Dat zou sabotage vooraf zijn, en ook een verklaring kunnen zijn waarom het touw zo moeizaam ging.

Offline BobRocks

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #203 Gepost op: 22-02-2013, 11:56:28 »
Hallo allemaal,

Ik kom hier niet zo vaak, maar ik heb een ontdekking gedaan die ik jullie MOEST vertellen. Ik heb een stukje van het filmpje van de 'aanwijzingen' genomen, en toen het contrast en de helderheid verhoogd, en het in slowmotion afgespeeld. Dit kwam eruit: http://www.youtube.com/watch?v=T5zkP3CNJKM .  Is dit een hint? Je ziet duidelijk iemand, en dat is zo te zien Anne-Marie uit WIDM 2012.

Groetjes,
Bob

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Aflevering 8
« Reactie #204 Gepost op: 22-02-2013, 12:01:35 »
Het is moeilijk te capturen, maar het is inderdaad iemand die op Anne-Marie lijkt. Op 0:26 van dit filmpje.

Maar ja, wat zegt dat?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Aflevering 8
« Reactie #205 Gepost op: 22-02-2013, 12:06:12 »
Grappig dat het precies "kadidaten" is wat Pac-Mol spelde. En ik heb ook al een aantal keer "Pauline" op het forum voorbij zien komen, terwijl we nu toch echt zouden moeten weten dat het "Paulien" is. Kortom: het versterkt mijn gedachte dat we niets achter de ontbrekende letters en spelfouten in het programma moeten zoeken omdat het gewoon (lelijke) fouten zijn.
Haha, dat was een grapje :P
...óf niet!

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #206 Gepost op: 22-02-2013, 12:06:23 »
Het is moeilijk te capturen, maar het is inderdaad iemand die op Anne-Marie lijkt. Op 0:26 van dit filmpje.

Maar ja, wat zegt dat?
Ik denk niet zo veel. De optredens van de mol zaten in de film. Waarschijnlijk zien we hier gewoon stukjes die daaruit geknipt zijn waarbij in de film na dat stukje een fadeover van AM kwam. Dat is niet zo vreemd, er zaten ook andere mollen in die film.

m0ll0m

Offline loving*widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #207 Gepost op: 22-02-2013, 12:06:49 »
Het is moeilijk te capturen, maar het is inderdaad iemand die op Anne-Marie lijkt. Op 0:26 van dit filmpje.

Maar ja, wat zegt dat?

dat annemarie, vermomd als een van de finalisten, dit jaar weer de mol is.  ;)
en weer ondergronds......

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #208 Gepost op: 22-02-2013, 12:10:44 »
Ja, dat is Annemarie, maar waarom zou zij daarin vermomd zitten? Gewoon een soort afleiding ofzo denk ik. Geen idee.

dat annemarie, vermomd als een van de finalisten, dit jaar weer de mol is.  ;)

 ::rofl:: Dat moet het zijn  ;D

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Aflevering 8
« Reactie #209 Gepost op: 22-02-2013, 12:14:38 »
Misschien schrok ze omdat ze zichzelf herkende? ;) En was ze bang dat anderen dat ook zagen. :) En dat delen met Zarayda, lijkt te zijn om verwarring te stichten. Als dat zo was, heeft het gewerkt. :P

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #210 Gepost op: 22-02-2013, 12:14:55 »
   BobRocks   De tijd veranderd  daar ook  van 07.38  naar 09.53    

Offline BobRocks

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #211 Gepost op: 22-02-2013, 12:18:53 »
Misschien moeten we dingen gaan vergelijken met Anne-Marie. Bijvoorbeeld Paulien, die volgende week rode lippenstift opdoet bij het volgende-week filmpje.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Aflevering 8
« Reactie #212 Gepost op: 22-02-2013, 12:22:04 »
Als Carolien de mol is hoeft ze toch niet te schrikken van wat er gezegd wordt? Dat weet ze immers al  ;)

Ze zal de montage denk ik nog niet gezien hebben. Dus misschien had ze niet verwacht dat iets zo herkenbaar weergegeven zou worden?

Maar ja, dat is speculatie. Het zou inderdaad ook kunnen zijn dat ze ineens Paulien verdenkt. Haar maatje.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Aflevering 8
« Reactie #213 Gepost op: 22-02-2013, 12:24:14 »
http://imageshack.us/photo/my-images/267/annemarie2013contraspio.jpg/

Hierboven een capture van de foto van Anne-Marie. Misschien is het Kees, verkleed als Anne-Marie? ;)

Het lijkt ook alsof er letters staan...

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #214 Gepost op: 22-02-2013, 12:25:07 »
Ze zal de montage denk ik nog niet gezien hebben. Dus misschien had ze niet verwacht dat iets zo herkenbaar weergegeven zou worden?

Maar ja, dat is speculatie. Het zou inderdaad ook kunnen zijn dat ze ineens Paulien verdenkt. Haar maatje.

Natuurlijk wel.. Ze heeft het dan toch zelf ook ingesproken?

Offline maikovz

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #215 Gepost op: 22-02-2013, 12:25:28 »
de 8 tijdstippen dat de mol spreekt in de film. en wie er om dat tijdstip in dezelfde aflevering in beeld is/over wie het gaat.


3:14 carolien
7:31 carolien
9:53 Kees en carolien
14:47 Carolien
20:00 Paulien praat over dat ze denkt dat carolien de mol is.
22:38 Carolien praat tegen zarayda en paulien
24:58 paulien en kees in beeld. paulien zegt precies carolien om 24.58
28:52 -

maybe toeval.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #216 Gepost op: 22-02-2013, 12:25:47 »
Op de vraag wie een held is van de mol, welke beantwoord werd met Michael Jackson, kon ik via Google eigenlijk niet veel vinden.

Alleen een filmpje van Paulien http://www.youtube.com/watch?v=nSuK1tSKNvk en 1 tweet van Carolien toen hij overleden was. Van Kees kon ik niets linken aan Michael Jackson.

Offline KevinJPG

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #217 Gepost op: 22-02-2013, 12:26:39 »
http://imageshack.us/photo/my-images/267/annemarie2013contraspio.jpg/

Hierboven een capture van de foto van Anne-Marie. Misschien is het Kees, verkleed als Anne-Marie? ;)

Het lijkt ook alsof er letters staan...

Hier moeten we verder niets in zoeken. Dit is gewoon omdat de stukjes van de mol uit de film zijn geknipt, waar af en toe nog een aantal frames vergeten zijn weg te knippen.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #218 Gepost op: 22-02-2013, 12:30:25 »
Wat een heerlijke aflevering gisteravond. Opdracht 2 en 3 waren erg tof, zo zie ik de opdrachten graag.

Kees is en blijft mijn Mol! ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #219 Gepost op: 22-02-2013, 13:42:08 »
Het plaatje met "kiP", hoofd van Kees, "mole" hoeft niet per se naar Kees te wijzen. kiP mole kan ook zijn = ik P mole. De "P" staat ook nog eens als hoofdletter "ik" niet

Zarayda en Paulien hadden de gelegenheid iets op het schoolbord te schrijven. Het kan ook gewoon toeval zijn.

Carolien leek echt te schrikken van de aanwijzingen van de mol. Waarom wil ze dit niet met haar maatje Paulien delen en plotseling wel met Zarayda?

Hele spannende aflevering. Veel om uit te pluizen. ::ok::


p.s. Ik zie KIP niet in het lijstje met woorden trouwens.
Het wordt mole stond in principe tussen kees en carolien.