Ook ik blijf in de Freek tunnel zitten...
Nu ik de leader eens beter bekijk valt mij op dat er best wel veel 'Freek' in zit.
De Wanted posters wijzen naar Freek, immers de jacht was geopend op hem.
De windmolen opdracht: je ziet Freek naar boven klimmen (leader afl.9 op 02:09)
Is van ver af maar het moet Freek wel zijn vanwege zijn witte shirt
Ook beantwoord Freek de testvraag Heeft de Mol last van hoogtevrees? met ja en hij geeft zelf in de opdracht ook aan last te hebben van hoogtevrees.
Topito opdracht: paard en wagen komt in beeld. (leader afl.9 op 2.16)
Freek had als voertuig een paard en wagen.
Freek beantwoord een vraag in de test met als antwoord dat de Mol als voertuig een paard en wagen had (alleen JW en Freek hadden die)
Het flesje met de stelling: de Mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan: Freek is aangewezen voor deze opdracht, Tygo is afgevallen dus moet het wel naar Freek wijzen. In het finale spel is deze fles niet gevonden? Waarom wordt juist deze stelling in de leader gezet??
"De mol is dit jaar in balans" Na 13 seizoenen en na 7 vrouwelijke mollen nu weer een mannelijke mol? De 7e? Freek is 7e in de leader.
De enige testvraag die er is te zien van Freek in de finale, is de vraag in welke aflevering de mol geld verstuurt naar Ellis Island. Freek vult aflevering 3 in maar zowel hij als Sofie hebben die aflevering geld verzonden.
Ik blijf gewoon lekker dromen...