Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt  (gelezen 120108 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #160 Gepost op: 26-01-2014, 23:38:19 »
Zou zeker een topactie zijn als mol. Gewoon hardop zeggen dat je de woorden al 2 mnd weet. Trapt toch niemand in... Althans.. ::rofl::

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #161 Gepost op: 27-01-2014, 02:52:59 »
Tygo lijkt al zijn uiteindelijke molbiechten en -acties al te laten (horen en) zien.
Hier stopt 'ie (in beeld) de 2 enveloppen nog eens goed in zijn tas.
Lefgozer!  ::rofl::

@19.19 (Herh. AVRO).

Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #162 Gepost op: 27-01-2014, 03:09:11 »
Snelste roofdier van de planeet is de sterneusmol.
Op Tygo's shirt staat "Prédateur" (lees: roofdier).
Zie @ 31.38 (AVRO Herh.).

Edit: accent aigu
« Laatst bewerkt op: 27-01-2014, 03:46:22 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #163 Gepost op: 27-01-2014, 10:11:39 »
Snelste roofdier van de planeet is de sterneusmol.
Op Tygo's shirt staat "Prédateur" (lees: roofdier).
Zie @ 31.38 (AVRO Herh.).

Edit: accent aigu
Ik dacht ook even dat dit een hint zou kunnen zijn, maar ik verdenk Tygo momenteel totaal niet.
Denk dat dit puur toeval is, of dat ie de kijker wilt misleiden.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #164 Gepost op: 27-01-2014, 11:43:27 »
Ik dacht ook even dat dit een hint zou kunnen zijn, maar ik verdenk Tygo momenteel totaal niet.
Denk dat dit puur toeval is, of dat ie de kijker wilt misleiden.

Ik heb de indruk dat dat er meer aan het doen zijn dit jaar.
Door middel van kleding, door middel van uitspraken..
'In mijn widm carriere' en allerlei teksten op shirts. Misschien vonden ze Carolien's idee van vorig jaar iets te leuk..  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline memademol

  • Forumlid
  • Boe!
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #165 Gepost op: 27-01-2014, 15:03:58 »
Ik verbaasde me over de actie van Tygo in de roltrap opdracht. Hij wist enkele woorden niet meer, en in plaats van dat hij dan maar niets zegt noemt hij woorden die het in ieder geval niet zijn: gevolg is dat er tijd verspild wordt aan twee woorden, en ook hersenruimte natuurlijk.

Waarom koos Tygo dan toch deze woorden, niemand bedenkt opeens het woord fagot als woord met een f toch? (ik zou fiets hebben gezegd als ik iets met de f moest bedenken). Wanneer je als mol zo'n actie zou uithalen, dan kun je er net zo goed een hint in verwerken. De woorden die hij uitsprak waren Emotie en Fagot

Van de letters kun je het volgende maken:

Tigo Team Foe  (te vertalen als tigo vijand van het team, en de mol is natuurlijk de grootste vijand van het team...)

nou weet ik dat Tygo Tygo heet en niet Tigo, maar toch! Ik zit in een tunnel haha.... :)

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #166 Gepost op: 27-01-2014, 15:15:43 »
Locusta (post #27) en Hulpdakdekker (post #36) hebben er al een opmerking over gemaakt, maar op precies 14:14 zegt Tygo "Dit is de Mol". Bedoelt hij zichzelf ? En de afwijkende achtergrond tijdens de biecht is ook opvallend.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #167 Gepost op: 27-01-2014, 15:37:26 »
Locusta (post #27) en Hulpdakdekker (post #36) hebben er al een opmerking over gemaakt, maar op precies 14:14 zegt Tygo "Dit is de Mol". Bedoelt hij zichzelf ? En de afwijkende achtergrond tijdens de biecht is ook opvallend.

Zo zegt Jan-Willem ook na de trapopdracht: mol ik heb je door, doelende op Jennifer :) Ze willen er gewoon graag zulke dingen ingooien om verdacht te worden denk ik  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #168 Gepost op: 27-01-2014, 15:39:18 »
Zo zegt Jan-Willem ook na de trapopdracht: mol ik heb je door, doelende op Jennifer :) Ze willen er gewoon graag zulke dingen ingooien om verdacht te worden denk ik  ::)

En/of zeker te weten dat hun biechts en uitspraken de uitzending halen, waarvan de productie maar al te graag gebruik maakt.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Arja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #169 Gepost op: 28-01-2014, 00:07:23 »
Als je naar het promo-filmpje van a.s. uitzending kijkt zie je tussen de afbeeldingen van de monniken een scherm staan met daarop " 00.19.06" en " pause" als je in de uitzending kijkt bij 00.19.06 min kom je bij Tygo. Zou dat kunnen betekenen dat hij afvalt?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #170 Gepost op: 28-01-2014, 08:17:40 »
Als je naar het promo-filmpje van a.s. uitzending kijkt zie je tussen de afbeeldingen van de monniken een scherm staan met daarop " 00.19.06" en " pause" als je in de uitzending kijkt bij 00.19.06 min kom je bij Tygo. Zou dat kunnen betekenen dat hij afvalt?
.

Nee dat lijkt me sterk ::ohno::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #171 Gepost op: 28-01-2014, 11:23:35 »
Over de E en F actie van Tygo: hij zegt er tegen Susan bij dat ie maar wat noemt. Tygo: "Fagot. Ik noem maar effe een F." Hij dacht misschien dat het sowieso goed was om het alfabet compleet te houden om zo de woorden beter te kunnen onthouden. (Het kan nog steeds een molactie zijn, maar dit was me nog niet eerder opgevallen dus ik meld het even.)

Offline Arja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #172 Gepost op: 28-01-2014, 11:26:51 »
.

Nee dat lijkt me sterk ::ohno::

Mij verbaast het dat niemand hier over heeft. ::jaja::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #173 Gepost op: 28-01-2014, 13:44:33 »
We zullen het donderdag wel zien...

Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #174 Gepost op: 29-01-2014, 23:42:43 »
Tygo is mijn allereerste molkandidaat, puur vanwege zijn houding en maniertjes. De manier waarop hij het spel speelt is ook hoe ik het (zou willen) doen. Ik heb alleen nog geen hele sterke hints voorbij zien komen,wel wat interessante theorieen .

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #175 Gepost op: 30-01-2014, 08:29:58 »
Tygo is mijn allereerste molkandidaat, puur vanwege zijn houding en maniertjes. De manier waarop hij het spel speelt is ook hoe ik het (zou willen) doen. Ik heb alleen nog geen hele sterke hints voorbij zien komen,wel wat interessante theorieen .

sterke hints van tygo waren toch wel die 2 woorden die hij meteen verkeerd doorgaf. Emotie en fagot.. Precies de 2 die ingevuld moesten worden. Best opvallend toch? Tygo is niet mijn mol overigens. Hoop wel dat ie niet afvalt vanavond.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #176 Gepost op: 30-01-2014, 16:55:45 »
Tygo en Jan Willem..

De Mol en de presentor een dag je bowlen met de Verliezer.. :o

http://avro.nl/Images/tcm17312605_Original.jpg
http://avro.nl/wieisdemol/Afleveringen/5/backstagefotos.aspx

Groen = Rood = Verliezer
Geel = Oranje = Altijd door lopen/rijden/gaan = De Mol

« Laatst bewerkt op: 30-01-2014, 16:57:28 door Pierce_Brosnan »

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #177 Gepost op: 30-01-2014, 17:01:40 »
Tygo en Jan Willem..

De Mol en de presentor een dag je bowlen met de Verliezer.. :o

Ik denk niet dat ze op Ellis Island zo'n enorme bowlinghal hebben ;)

Zal wel een 'opname-vrije-dag' zijn in Hongkong.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #178 Gepost op: 30-01-2014, 20:01:23 »
Tygo en Jan Willem..

De Mol en de presentor een dag je bowlen met de Verliezer.. :o

http://avro.nl/Images/tcm17312605_Original.jpg
http://avro.nl/wieisdemol/Afleveringen/5/backstagefotos.aspx

Groen = Rood = Verliezer
Geel = Oranje = Altijd door lopen/rijden/gaan = De Mol



Nu al backstagefoto's van de aflevering die er nog aan komt?

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #179 Gepost op: 30-01-2014, 21:41:57 »
Tygo, de mol die in zijn biechten toegeeft de mol te zijn, waardoor je gaat denken dat ie het niet is, en dat ie het dan toch is? Typisch en briljant tegelijk lijkt me  ::tandpastasmiley::

Mijn nummer 2 verdachte.