Kan het nog wel een keer typen... maar eerst even iets anders...
Tygo offerde zich zelf op voor Jan Joker..hij kon de andere dingen niet meer vinden...geld niet, Vrijstellingen niet. das gek, want er zou nog 1 vrijstelling zijn toch?
Goed, waarom Tygo niet: Maurice en Owen verdachten allebei Tygo. Waarom denk ik dat Owen hem verdenkt? Allereerst door die twee vragen uit de test die we te zien krijgen. niet echt sterk, maar goed. Owen schaduwt hem wel de hele tijd. Wanneer Sofie loopt te klooien metde porto zegt Tygo: "Zal ik anders de porto doen?" na nog wat gemor over Sofie haar geklungel Roept Owen ineens: "Nee wij gaan die test doen." en trekt m al zowat mee. Wanneer de twee discussie hebben waarom Owen zo graag naarboven wil, lijkt het of Tygo aan het mollen is. waarom wil je naar de 3e verdieping, daar is niets. daar is niet die opdracht. ze gaan toch, en ze komen die opdracht tegen. Owen weet niet wat te doen. Tygo denkt sodemieter op, zelf denken en trekt de 150 kilo op de palet opzij en vind het geld. Had als mol handiger geweest als ie dat niet deed en iets anders probeerde, bijvoorbeeld door tijd te rekken door de zakken 1 voor 1 van de palet af te tillen ofzo.
nouja, dat is ook niet bepaald sterk. maar als we kijken naar eerder, waar Tygo met Freek op pad is op zoek naar die palet lijkt ie weer te mollen. dit is de eerste verdieping want dat is in het amerikaans zo...ze komen uit bij de opdracht met de ABC vragen waar ze een draadje moeten doorknippen op basis van de antwoorden. Tygo doet HELEMAAL NIETS om de opdracht te verpesten. sterker nog, hij bevestigd de letter en knipt de goede kabel door voor de B(lauw). Veluwe...
wanneer ie bij de opera opdracht roept dat Owen wel eens de generaal kon zijn is ie volgens mij oprecht. Hij kijkt alleen even naar art om te zien of art zijn houding iets verraad of ie goed zit.
tenzij jij wat hebt?