Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 151859 keer)

Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #200 Gepost op: 6-02-2014, 15:22:54 »
Gaat Freek soms weg? Of heeft hij een vrijstelling te pakken dat zij dat daar te horen krijgen? Want hij ontbreekt in de laatste shot?

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #201 Gepost op: 6-02-2014, 15:44:19 »
Nee sinds wanneer zijn de promo's hetzelfde als de promo's aan het einde van de aflevering?

Sinds altijd? Na afloop van een aflevering krijg je alvast ene promo te zien van de volgende aflevering. Is dat niet altijd zo geweest? De promo is iets anders dan 1 minuutje van de volgende aflevering. Die worden ook nog steeds wekelijks verspreid ;)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #202 Gepost op: 11-02-2014, 21:40:16 »
Ook maar even hier voor de collectie:

Extra beelden afl 6:

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #203 Gepost op: 11-02-2014, 21:48:35 »
Ook maar even hier voor de collectie:

Extra beelden afl 6:
::ok:: bedankt!

Als JW wel de mol blijkt te zijn, speelt hij het richting Tygo wel erg mooi hier.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #204 Gepost op: 11-02-2014, 22:00:36 »
En als JW de waarheid spreekt ziet hij dus ook al Susan als Mol (net als Tygo en Sofie, mogelijk ook Aaf).

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #205 Gepost op: 11-02-2014, 22:09:01 »
En als JW de waarheid spreekt ziet hij dus ook al Susan als Mol (net als Tygo en Sofie, mogelijk ook Aaf).

Idd.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #206 Gepost op: 11-02-2014, 22:11:25 »
En als JW de waarheid spreekt ziet hij dus ook al Susan als Mol (net als Tygo en Sofie, mogelijk ook Aaf).
Ga toch maar Freek als eerst volgende afvaller overwegen. ;D
O, nee ik heb voor hem een vrijstelling staan, dus hij vliegt er in aflevering 8 pas uit.

JW lijkt over Aaf overigens wel de waarheid te spreken, gezien zijn test biecht, in tegenstelling tot Tygo die keihard aan het liegen is. Ik vind het ook wel mooi dat Tygo hem ervan overtuigd nog heel erg te spreiden, het lijkt me dat je in aflevering 6 toch al op twee kandidaten moet focussen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #207 Gepost op: 11-02-2014, 22:22:49 »
Ga toch maar Freek als eerst volgende afvaller overwegen. ;D

Dan zou het veel te duidelijk zijn dat Susan de Mol is met Freeks uitspraak dat zij het zeker niet is en de anderen die haar allemaal wel verdenken. Nee, Freek blijft er vast nog wel even in. En als dat zonder vrijstelling is is het ook meteen duidelijk hoe dat kan. ;D ;)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #208 Gepost op: 11-02-2014, 22:26:17 »
Dan zou het veel te duidelijk zijn dat Susan de Mol is

Oh je bedoelt dat dat met dit 'extra materiaal' nog niet 'duidelijk' genoeg was?  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #209 Gepost op: 11-02-2014, 22:28:26 »
Oh je bedoelt dat dat met dit 'extra materiaal' nog niet 'duidelijk' genoeg was?  ;D

Nu is alleen nog maar duidelijk dat Susan door bijna iedereen verdacht wordt. Toevallig ineens niet meer door Aaf voordat ze afviel, maar dat geloof ik niet meteen. ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #210 Gepost op: 11-02-2014, 22:32:11 »
Hmm.. is dit nu een slip of the tongue van de montage of is niets wat het lijkt?  ::hypocriet::

In de reguliere afleveringen doet de montage ons denken dat ze niet allemaal op Suus de test invullen. Dit fragment doet anders vermoeden althans doet bevestigen dat de montage graag knip en plakt in de voice-overs voor tijdens elke test. What else is new  :P Maar toch.. het zou voor mij koren op de molen moeten zijn maar dat is het niet  ::)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #211 Gepost op: 11-02-2014, 22:41:39 »
Tja. Je zou kunnen veronderstellen dat JW deels op Susan in heeft gezet..
Immers hij had het voorbehoud van 'zijn verstand volgen' bij Aaf.
In welke mate weten we niet.

Aangezien ik evenmin geloof dat Aaf helemaal niks op Susan in heeft gezet (aangezien ze daar al afleveringen lang vrij duidelijk op stemde) zou Freek de enige zijn geweest die niks op haar ingezet zou hebben. Mazzelaar..  ;D

Hoe dan ook, of ze zitten allemaal goed (hoezee, wat leuk dat we dat allemaal te zien en te horen krijgen  ::bravo::) ofwel ze zitten allemaal nog behoorlijk fout en dan was het luck of the draw wie eruit vloog..  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #212 Gepost op: 11-02-2014, 23:08:18 »
Immers hij had het voorbehoud van 'zijn verstand volgen' bij Aaf.
In welke mate weten we niet.
Tijdens de 4x4-opdracht volgde JW toch ook niet zijn verstand, maar zijn testosteron. ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #213 Gepost op: 11-02-2014, 23:14:54 »
Aangezien ik evenmin geloof dat Aaf helemaal niks op Susan in heeft gezet (aangezien ze daar al afleveringen lang vrij duidelijk op stemde)
Misschien dat Susans "volgens mij is er helemaal geen mol"-actie tijdens de Susan Vissersboot opdracht gelukt is en heeft ze twijfelende Aaf er doelbewust uitgewerkt. Daarom natuurlijk ook de tranen van schuldgevoel als Aaf er uit vliegt.  ::)

Toch wel gek dat zo'n filmpje waaruit op te maken lijkt dat bijna iedereen op Susan zit, je gaat doen twijfelen over haar molschap. (Niet dat ik nog van het pad af ga wijken.)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #214 Gepost op: 11-02-2014, 23:17:31 »
(Niet dat ik nog van het pad af ga wijken.)

Dat doe ik ook niet meer in de pool, maar nu ze dit zo obvious naar voren schuiven doet me wel weer terugvallen naar wie van de twee: Suus of Freek :P Oftewel.. dacht ik na vorige week donderdag voor Suus te kunnen gaan, nu ben ik weer terug bij af  ;D Gaan nog leuke molloze weken worden zo  ::rofl:: Nu ja, junior is een leuk tussendoortje  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #215 Gepost op: 11-02-2014, 23:41:37 »
Hoe dan ook, of ze zitten allemaal goed (hoezee, wat leuk dat we dat allemaal te zien en te horen krijgen  ::bravo::)

 ::rofl::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Fragiel

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #216 Gepost op: 12-02-2014, 00:19:42 »
Ben ik nu de enige, die hier JW en Tygo allebei hard ziet liegen?  ::jaja:: Dit seizoen doet me denken aan seizoen 8 waar alleen Edo op Dennis zat maar er niet zeker van was. Niemand van de kandidaten verdenkt JW!

'Nee, dan de blik in de toekomst. Misschien dat dat sommige van mijn medekandidaten op een spoor heeft gezet...'

Duidelijk. IMHO
Profiler

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #217 Gepost op: 12-02-2014, 11:34:11 »
Waar waren Freek

Die straalde in afwezigheid.
Zoals zo vaak in extra beeldmateriaal.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #218 Gepost op: 12-02-2014, 11:47:08 »
als JW de waarheid spreekt ziet hij dus ook al Susan als Mol (net als Tygo en Sofie

Dat speelt op zich wel JW als mol in de kaart maar dat extra beeldmateriaal......... die promo waarin JW als enige biecht, en daarin zegt dat de mol zo goed bezig is...... en hier nu weer dit Bondje....... JW is Freek echt rechts gepasseerd qua gehalte Obvious :\'(

Het lijkt nu inderdaad dat ze de kaart spelen Suus=mol en dus zit zij wel in de finale. Kijkend op de poll .nl dan staat JW intussen vet 1e qua verdenkingen. Grrrrrrrrr..... dit alles lijkt zowaar nu een klassieke afvallershint te worden. Nou ja laat het dan maar gebeuren ook want dan kan ik veilig elders tunnelen en ik weet al waar :-* ::) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #219 Gepost op: 12-02-2014, 12:06:44 »

Het lijkt nu inderdaad dat ze de kaart spelen Suus=mol en dus zit zij wel in de finale. Kijkend op de poll .nl dan staat JW intussen vet 1e qua verdenkingen. Grrrrrrrrr..... dit alles lijkt zowaar nu een klassieke afvallershint te worden. Nou ja laat het dan maar gebeuren ook want dan kan ik veilig elders tunnelen en ik weet al waar :-* ::) :P

Kees stond vorig jaar 3 afleveringen lang dik bovenaan. Pas bij de finale haalde Paulien hem weer in.