Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 147066 keer)

Offline saem

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Moltalk
« Reactie #200 Gepost op: 30-01-2014, 20:34:44 »
Gevonden.....
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #201 Gepost op: 30-01-2014, 22:06:53 »
Moltalk is echt geweldig dit keer!  ::rofl::

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 30-01-2014, 22:14:16 »
Mis de laatste paar minuten. Even paar dingetjes moeten doen... En opeens stopte die er mee... Kan hem nu niet meer vinden...

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 30-01-2014, 22:39:32 »
Ik heb de eerste 15 minuten gemist dus ik weet niet of daar nog tweets behandeld zijn?
Maar waarom waren het alleen maar globale tweets over ervaringen van voorgaande jaren..?

'Hoe voelt het om een rood scherm te krijgen' blabla.
Waarom niet wat tweets met vragen over de aflevering en dan die behandelen met Karin en Dennis.  ???
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
« Reactie #204 Gepost op: 30-01-2014, 22:42:36 »
Kan hem nu niet meer vinden...
Komt later deze week op het WIDM AVRO YouTube kanaal.
The British are not impressed.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 30-01-2014, 22:44:56 »
Ik vind de verhalen over hun eigen ervaringen en hoe ze in bepaalde dingen gestonken zijn eigenlijk nog het leukste. Leuke verhalen van Dennis Weening ook. L(

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 30-01-2014, 22:46:44 »
Ik vind de verhalen over hun eigen ervaringen en hoe ze in bepaalde dingen gestonken zijn eigenlijk nog het leukste. Leuke verhalen van Dennis Weening ook. L(

Ik zeg niet dat het niet leuk is..  ;)
Maar het hele idee van Moltalk was toch dat het wat 'interactiever' mocht etc?
Ik miste gewoon nu het aspect waar ze meer ook over de aflevering van gedachten wisselden.
Dat vond ik vorig jaar heel leuk.
Maar ik zal de hele uitzending nog eens bekijken zodra hij online staat, misschien heb ik teveel gemist..
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 30-01-2014, 23:01:23 »
Ik vond deze moltalk ook weinig soeps.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #208 Gepost op: 30-01-2014, 23:46:17 »
De verhalen van hoe Dennis en Kees buiten de opdrachten om molden waren tof! ::ok::

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 30-01-2014, 23:53:42 »
Geweldige vent die Dennis. Dergelijke personen moeten ze vaker uitnodigen. Zeker als tweede belangrijke gast vond ik Karin trouwens allerminst tegenvallen. Goede keus van de productie  ::ok::

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 30-01-2014, 23:55:39 »
En Carolien die nogal dronken was.. Wat schenken ze daar voor alcohol? ;D

Erg leuke Moltalk weer. Grappige anekdotes van Kees en Dennis, de blunder van Karin en de opmerkingen van Arjen.

"Nelson Mandela is ook naar huis." ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 31-01-2014, 00:59:16 »
Help!!! Waar vind ik moltalk van vandaaaaag!
Dankzij hulp van (ben ik even kwijt, sorry lieve molloot, was en ben zo blij met je tip) kijk ik nu via you tube steeds.
Want bij AVRO werkte het niet 2x gelee. Dus daar kijk ik sowieso niet meer.

'k Probeer nu elke x de link voor 'n ieder er op te zetten, volgende week niet, kan ik niet kijken, gruwel!
Maar You Tube: "Voorbeschouwing Moltalk" en dan datum : 06 februari (uitgeschreven) 2014 moet weer lukken.
Veel plezier en succes!
Dank tipgever!

Omnia vincit amor

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 31-01-2014, 10:07:54 »
Tja, het valt mij op dat Arjen (soms) zelf meer aan het woord is dan zijn gasten. Jammer. Ik mag Arjen graag hoor begrijp mij niet verkeerd maar vorige week was echt opvallend leuker. Zal ook vast aan Daphne, Marc-Marie, Frits en Milouska hebben gelegen. Al vond ik de verhalen van Karin, Kees en Dennis ook wel weer erg leuk om te horen.

Misschien moeten Arjen/Kees en Kees/Patrick om en om de presentatie eens doen?

Ik vind ook vooral de random mensen die daar zitten ondervragen totaal niet interessant, maar goed dat is nou eenmaal de rol van Kees, al mag hij het van mij gewoon wel laten bij oudkandidaten en afvallers oid. Dennis is gisteren amper aan het woord geweest inderdaad, dat vind ik jammer.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 31-01-2014, 11:27:00 »
Ik heb net de moltalk teruggekeken en ik ben het er wel mee eens dat ik hem vorige week veel en veel leuker vond dan deze week. Kees kan gewoon veel vrijer praten, wat echt een enorm verschil maakt. Maar wat een leuke gasten weer en wat een goede combinatie van gasten, echt goed gedaan! Die interviewtjes met willekeurige mensen, tja ik ben er ook nog niet uit wat ik daarvan moet vinden (al vind ik het wel leuk om echte molloten als Heinz te horen).

(Op de een of andere manier vond ik de moltalks vorig jaar leuker, veel spontaner en ongedwongener, misschien omdat het nu meer een 'format' is of misschien is de magie er voor mij ook een beetje af.)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #214 Gepost op: 31-01-2014, 11:33:16 »
Die interviewtjes met willekeurige mensen, tja ik ben er ook nog niet uit wat ik daarvan moet vinden (al vind ik het wel leuk om echte molloten als Heinz te horen).

Dank je wel, maar ik geloof niet dat ik een paar weken terug in Moltalk wat zinnigs heb kunnen uitbrengen. Dat is namelijk gewoon ontzettend moeilijk als je na één keer aflevering kijken (in rumoer) ineens een microfoon onder je neus gedrukt krijgt en een specifieke vraag over bijvoorbeeld een opdracht erbij. Vandaar dat zulke interviewtjes meestal niet veel opleveren. Toch vind ik het wel leuk, want het betrekt de gewone kijker/molloot er weer wat meer bij. Het verhaal van de inschuivende Susan gisteren vond ik wel grappig. ;D

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #215 Gepost op: 31-01-2014, 12:29:30 »

The British are not impressed.

Offline VYB

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 31-01-2014, 12:51:16 »
Ligt het aan mij of verspreekt Janine zich bij de nabeschouwing?
Bij 17:50 zegt ze: 'Tot en met wat Sofie weet, weet ik ook', en dan zie je haar even nadenken en kijken van *oeps*
Zegt ze hier dat Sofie het spel dus niet tot het einde gaat meemaken?

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #217 Gepost op: 31-01-2014, 13:00:22 »
Ligt het aan mij of verspreekt Janine zich bij de nabeschouwing?
Bij 17:50 zegt ze: 'Tot en met wat Sofie weet, weet ik ook', en dan zie je haar even nadenken en kijken van *oeps*
Zegt ze hier dat Sofie het spel dus niet tot het einde gaat meemaken?

Dat *oeps* zie ik niet echt eigenlijk.
Ik vind het meer een standaard ingesturdeerd antwoord. Ze zegt er niets teveel mee.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Koemba

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 31-01-2014, 14:59:42 »
Jammer dat bij niemand de fotoklik geluiden opgevallen was, alleen Arjen dan. Dat maakt Moltalk altijd een beetje oppervlakkig, vooral als het forum nog volgt. De oud-kandidaten zitten dan toch minder in het spel als echte molloten :P

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 31-01-2014, 15:26:13 »
Arjen verloor even zijn geduld toen er weer glazen werden omgegooid. Hij moet zich wat meer ontspannen. Hij is natuurlijk bang om iets te verklappen. De presentator zou evenveel moeten weten als de kijkers, dan kan er wat vrijer gepraat worden en is het ook leuker om naar te kijken.
Brevis esse laboro, obscurus fio.