Ik vraag me ook trouwens af die theorieën die Joeri altijd in zijn vodcast noemt of die vooraf bekeken en gescreend worden door de AVRO? Want die afvallerstheorie werd bijvoorbeeld donderdag uitgezonden, maar die is nu alweer verworpen.
Bijvoorbeeld zo'n priesterhint als vorig jaar, zouden ze die dan ook uitzenden?
Volgens mij wordt b.v. een priesterhint ook gewoon uitgezonden op de vodcast. Hij maakt de vodcast gewoon zelf gebaseerd op de heersende theorieën op de fora. Er is denk ik geen censuur van de Avro, want daardoor krijgt Joeri alleen maar meer informatie. Het is gewoon een fan die de theorieën is gaan bundelen. Iemand die ook niet meer info heeft dan wij. Dat maakt het juist leuk. Hij kan alles openmindend bekijken. I.t.t. Arjen die veel meer kennis heeft en daardoor erg op zijn woorden moet letten.
Ligt het aan mij of verspreekt Janine zich bij de nabeschouwing?
Bij 17:50 zegt ze: 'Tot en met wat Sofie weet, weet ik ook', en dan zie je haar even nadenken en kijken van *oeps*
Zegt ze hier dat Sofie het spel dus niet tot het einde gaat meemaken?
Ik had juist het tegenovergestelde: Ze weet wel heel goed neutraal de vraag te beantwoorden zonder iets weg te geven. Alvast erop geoefend, wetende de vraag veel te krijgen omdat Sofie erg ver komt, mogelijk zelfs in de finale...
Volgens mij verspreekt ze zich aan het einde van het gesprek helemaal, als kees niet aan haar vraagt wie zij denkt dat de mol is omdat ze dat als vertrouwenspersoon niet mag zeggen zegt ze tot volgende week. Dat zou dus betekenen dat Sofie er na volgende week uit ligt.
Er werd in de eerste aflevering gezegd dat de afvaller niet altijd afwezig is in Moltalk, maar dat het toevallig een paar keer zo uitkwam dat hij/zij er wel was... Al bedenk ik me volgens mij nu dat het ongeveer altijd het geval was... Maurice was er, Owen was er, Daphne was, Jennifer was er... Maar het is dus niet zo gepland dat de afvaller er is, bewerend ze...