Auteur Topic: Moltalk  (gelezen 147079 keer)

Offline Koemba

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Moltalk
« Reactie #300 Gepost op: 26-02-2014, 17:03:05 »
Jaa! William Spaaij! I like him  ::trots::

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #301 Gepost op: 27-02-2014, 00:21:28 »
Zonder iets af te doen aan de gasten van morgen, vind ik de keuze voor de ex-kandidaten niet altijd super. De keuze opzich is prima, maar er zijn al meerdere gasten geweest die dit jaar, maar OOK vorig jaar al bij moltalk zijn langsgeweest. (denk aan Tim Akkerman, Manuel, Frits, Tim Kamps,  William, Vivienne en Hadewych. Stuk voor stuk leuke en enthiouisaste molkandidaten maar het zou leuk zijn om ook proberen kandidaten te strikken die we nog niet hebben gezien. Denk aan Hanna Bervoets, Sanne Vogel, Anniek Pfeifer, Renate Gerstanowic, Paul Rabbering, Daniel Boiisevain, Roderick Veelo en Menno Bentveld.
Zoveel oud kandidaten, ik heb het gevoel dat ze een beetje in een hoek grabbelen.
MIsschien ook omdat andere kandidaten of ex mollen niet beschikbaar zijn, ik wil hiermee niet zeuren want dit zou ook goed kunnen maar het is toch leuker voor de fans om weer nieuwe mensen te zien, zo hoor je nog eens wat grappige details over oud seizoenen, en ook hoe mensen er nu na kijken. veel ex kandidaten die nu bij MOltalk zijn geweest, komen ook voornamelijk uit seizoen 10,11,12 en 13.
Ik heb Toine en Milouska (s6 gezien) Marc Marie (s5), Inge (s7), (Dennis s8) en Hans (s9) Terwijl van seizoen 12 bijvoorbeeld, Liesbeth, Annemarie, Hadewych, Frits, William, Tim al langs zijn geweest. Iedereen behalve Marion, Marit en Dio. En van 2010 ook zoiets iedereen.

Maar Moltalk is super gezellig dus laten we hopen op nog veel seizoenen!!

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 27-02-2014, 05:31:37 »
William.. dat worden voor mij weer drie kwartier vol ergernissen.  :-X
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Tristan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #303 Gepost op: 27-02-2014, 07:45:51 »
Dan kijk je toch niet? ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 27-02-2014, 09:45:10 »

???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #305 Gepost op: 27-02-2014, 11:01:14 »
Ik herinner me uit een interview met JP dat er iets instond over als er een all star zou komen, wie dat mee zou willen doen. Dat 80% ja had gezegd, en de overige 20% niets meer met widm te maken wilde hebben.
Ik weet niet of ik dat heel letterlijk moet nemen, maar ik ging me afvragen na ieder seizoen wat ik terugkeek wie er dan zo tegen het programma zou kunnen zijn geworden en ik kon me eigenlijk NIEMAND voorstellen. Dit zou misschien wel verklaren waarom dat bepaalde bn'ers niet zouden komen.
WEten jullie van kandidaten dat ze een nare tijd hebben gehad of dat dat later in een interview naar boven kwam?

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 27-02-2014, 11:07:59 »
Ik herinner me uit een interview met JP dat er iets instond over als er een all star zou komen, wie dat mee zou willen doen. Dat 80% ja had gezegd, en de overige 20% niets meer met widm te maken wilde hebben.
Ik weet niet of ik dat heel letterlijk moet nemen, maar ik ging me afvragen na ieder seizoen wat ik terugkeek wie er dan zo tegen het programma zou kunnen zijn geworden en ik kon me eigenlijk NIEMAND voorstellen. Dit zou misschien wel verklaren waarom dat bepaalde bn'ers niet zouden komen.
WEten jullie van kandidaten dat ze een nare tijd hebben gehad of dat dat later in een interview naar boven kwam?

Een van de kandidaten waar ik dan meteen aan denk is Hind (seizoen 10). Zij was duidelijk niet op haar gemak tijdens WIDM en heeft ook naderhand nooit meer iets met WIDM te maken willen hebben.

Maar dan alsnog; er zijn belangrijkere dingen in het leven dan WIDM. Ik kan me goed voorstellen dat kandidaten tien jaar na de opnames weinig tot geen binding meer hebben met het programma.

Offline Frank32

• Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 27-02-2014, 12:26:39 »
Een van de kandidaten waar ik dan meteen aan denk is Hind (seizoen 10). Zij was duidelijk niet op haar gemak tijdens WIDM en heeft ook naderhand nooit meer iets met WIDM te maken willen hebben.

Maar dan alsnog; er zijn belangrijkere dingen in het leven dan WIDM. Ik kan me goed voorstellen dat kandidaten tien jaar na de opnames weinig tot geen binding meer hebben met het programma.

Hind zat in 2011 nog wel in het Fort Boyardteam van Wie is de Mol. Ze heeft er later dus nog wel iets mee te maken gehad.

De enige die ik kan bedenken die er niets meer mee te maken wil hebben is Marit (S12) omdat ik denk dat ze zich bedrogen voelt, aangezien ze wel op de goede mol zat. Maar dit is ook maar wat ik denk. Misschien klopt er wel niks van.

Offline TH8

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 27-02-2014, 14:27:55 »

Ik weet toevallig dat Victoria Koblenko niet tevreden was met hoe ze haar gemonteerd hebben in haar seizoen.
Volgens mij wil ze dan ook niks meer te maken hebben met widm.(Toevallig gehoord bij late night) :)

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 27-02-2014, 15:19:47 »

Ik weet toevallig dat Victoria Koblenko niet tevreden was met hoe ze haar gemonteerd hebben in haar seizoen.
Volgens mij wil ze dan ook niks meer te maken hebben met widm.(Toevallig gehoord bij late night) :)

Lijkt me daarom juist goed om haar in moltalk te spreken. Kan ze dr verhaal doen.

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 27-02-2014, 15:41:42 »
Alsjeblieft niet zeg.
Wat mij betreft echt een van de irritantste kandidaten ooit.  ::ohno::

Ik betwijfel ook of ze veel zinnigs te zeggen zou hebben aangezien nergens uit blijkt dat ze echt veel affiniteit met het programma had.

Ik wil graag Edo weer zien - grappig en vaak scherp.  ::ok::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #311 Gepost op: 27-02-2014, 15:49:56 »
@TH8: Een wilde gok, Ewout?

Offline TH8

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 27-02-2014, 16:04:39 »
Lijkt me daarom juist goed om haar in moltalk te spreken. Kan ze dr verhaal doen.

Denk niet dat de makers van widm dat nou zo leuk vinden als zij dr negatieve verhaal gaat ventileren  ::ohno::

@bodejos wat bedoel je?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #313 Gepost op: 27-02-2014, 16:18:09 »
Er wordt gevraagd of iemand een vermoeden had wie tot die 20 procent hoorde, die achteraf niet zo blij waren met hun deelname aan WIDM, tenminste, daar kwam de vraag op neer. Maar ik zie dat ramonmol de vraag stelde.........

Offline Mol2024

• Forumlid
  • Niets is wat het lijkt
« Reactie #314 Gepost op: 27-02-2014, 16:29:28 »
Klopt, en wat betreft Hind, ze was iid nog te zien in het widm team van Fort Boyard in 2011. Nu is dat ook maar een naam, dus ze kan het programma nog steeds minder leuk vinden. Ik denk dat het spel haar overvallen heeft, en voornamelijk ook de dingen eromheen, sommige kandidaten trekken het echt niet om de volledige regie uit hun leven te geven, omdat ze het niet gewend zijn. Andere vinden het juist fantastisch. Maar ik kan ook geen namen opnoemen van spelers die er minder mee te maken zouden willen hebben. Ik heb toevallig net Late night met Koblenko teruggekeken en dat ging eerder over montage fouten, dan over het feit dat ze Widm niet meer zou mogen of kijken...Maar dat kan ik mishebben hoor!
@bodejes Denk je dat Ewout er moeite mee had, of denk je dat omdat hij de eerste afvaller was.. Die zijn er nog andere dus ik weet niet waarom je dit denkt :)

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #315 Gepost op: 27-02-2014, 18:21:13 »
Yeah, ik zit vanavond bij MolTalk ::boogie::
...óf niet!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #316 Gepost op: 27-02-2014, 18:23:03 »
Yeah, ik zit vanavond bij MolTalk ::boogie::

Tof. Veel plezier! Wel even zwaaien.  ::zwaai::

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 27-02-2014, 18:23:51 »
Leuk :D
Veel plezier!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #318 Gepost op: 27-02-2014, 20:10:34 »
op zoek naar Pac

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #319 Gepost op: 27-02-2014, 20:13:18 »
op zoek naar Pac

Mag die wel zo laat op tv komen? 21.30 kindertjesbedtijd toch?

Veel plezier Pac ::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.