Ik heb in de enquête aangegeven dat ik de 'huiskamersetting' wel goed vond voor de Moltalk, maar na de laatste aflevering in het café weet ik dat toch niet meer helemaal zeker. Ik vond de laatste Moltalk in het café erg aangenaam, zowel qua gasten als qua sfeer. De gemoedelijkheid, die ik het afgelopen seizoen toch wel een beetje gemist heb, was weer helemaal terug, terwijl het er tegelijkertijd allemaal net wat gelikter uitzag. Het grote scherm werkte ook goed. De grote hoeveelheid WIDM-prullaria maakten de sfeer voor mij compleet. Ik vond deze setting zeker voor herhaling vatbaar!
Over Arjen versus een andere presentator: ik vind Arjen een hele leuke Moltalk-presentator! Zeker in het vorig seizoen vond ik hem geweldig. Helaas wist hij zich door zijn voorkennis niet zo goed houding te geven (wat raar is want vorig jaar wist hij via Janine ook al wie de finalisten waren). De aflevering met Kees als presentator beviel mij dan ook erg goed, wat ik totaal niet had verwacht. Van mij mag Arjen zeker blijven, al hoop ik wel dat hij dit commentaar meeneemt!