Kan iemand mij een link geven waar alle 6 de aflevering titels gekoppeld worden aan de betreffende kandidaat die de aflevering er na afviel? Ik kan dat nergens vinden.
Tekstueel kan ik je die wel geven:
Maurice heeft vanzelfsprekend geen aflevering titel aangezien hij de eerste afvaller was.
Daarnaast:
1. Schijnbeweging -> Owen schijnt de S en de O, mag in aflevering 2 naar huis.
2. Vindingrijkheid -> Er gaat niemand naar huis (in aflevering 3) door hun vindingrijkheid (Susan haar scherm laten zien want ze heeft toch een groen scherm vanwege de vrijstelling).
3. Een zware keuze -> Daphne moest de laatste keuze maken en kiezen tussen veiligheid of wellicht het feit dat Sofie een rood scherm te zien zou krijgen. Zij moest naar huis in aflevering 4.
4. Jennifer -> Jennifer zegt heel veel waarheden over wat de mol in de opdrachten doet, zoals niet mollen bij de roltrap want je wordt afgeluisterd maar ook dat de mol een envelop met geld heeft en die wilt ruilen. Of dat zo is moet nog blijken, maar het zijn waarheidstheoriën. Moet naar huis in aflevering 5.
5. Een heilige aanwijzing -> Aaf zegt over een muntje dat Sofie in de handen heeft dat dat een heilig muntje is. Moet naar huis in aflevering 6.
Dan heb je nu aflevering 6, 5 op een rij. JW heeft dus voor de 5e keer de afvaller als mol bestempeld. Sofie krijgt als 5e een groen scherm te zien. Aannemelijk is dat één van deze 2 dan het deelnemersveld moet verlaten.