Bijna wel eens behalve dan dat ik denk dat Jitske de finale haalt (al is het maar omdat ik haar daar vanaf het begin in de pool al heb staan
) en dat zij dat doet dmv. de vrijstelling.
Dit gedeelte geloof ik niet
Davey heeft een vrouwelijke Mol in gedachten....... is dan dus Jenny
Ik ben ervan overtuigd dat de grote nepmollen deze serie Davey en Jitske zijn en dat zij op elkaar zitten als mol.
De vrijstelling gooit roet in het eten want dat betekent dat alleen Roeland of Davey nog kunnen gaan. Dan is het met deductie opeens niet meer te achterhalen wie. Het is een loterij. Je kunt niet meer zeggen: Davey zit zo duidelijk op Jitske dat hij niet meer rood kan krijgen (omdat anders Jitske afvalt als molkandidaat). Dat dacht ik eerst maar het kan nu net zo goed wel zijn dat hij rood krijgt. Zeker als je naar de montage kijkt waarin Davey zich naast ubermols zo duidelijk kandidaats toont en Guido er duidelijk op Davey is uitgevlogen. Maw: de focus is verlegd van Davey naar Jitske als molkandidaat. Ik denk dus dat Roeland ook op Jitske zit en dan krijgt Davey rood en kan ook Erik's theorie ook kloppen.
Ben ik alleen nog benieuwd of Jitske uiteindelijk door gaat krijgen dat Jenny de mol is als Davey haar mol vertrekt