Ik ben het er mee eens dat aflevering 10 wel wat spannender en beter kon zijn. De ontknoping was echt verre van spannend (zeker als je het vergelijkt met de afgelopen 3 jaar), en toen Art zei dat Freek de verliezer was, kon je natuurlijk al voorspellen dat Susan de Mol was met die hints van Art vorige week.
Ze hadden de Mol eerst bekend moeten maken, dan was het nog spannend geweest!
Ook de molacties die uitgelegd werden vond ik wat schaars ja. De helft van de opdrachten is niet uitgelegd. Maar jongens, dat betekent NIET dat Susan daar niet gemold heeft. Ik ben ervan overtuigd dat ze in alle andere opdrachten ook heeft gemold, dus een moloordeel vellen alleen op basis van aflevering 10 vind ik nergens op gebaseerd.
Susan heeft het in ieder geval fenomenaal gespeeld als lieve vrouw die iedereen in zijn hart sluit.
En dan zonder vertrouwenspersoon! Susan was wat mij betreft een hele goede Mol.
Ik zal proberen om dit weekend maar eens een lijstje te maken met wat Susan allemaal geflikt heeft. Ook in Moltalk zaten inderdaad een paar opdrachten die zijn uitgelegd en op de site waarschijnlijk ook.
De hints vond ik wat minder maar dat doet niets af aan Susan.
Kortom: ik vond Susan een super Mol! Echt heel goed gedaan.
En ik zat voor het eerst vóór aflevering 1 al goed.. ben stiekem ook een beetje trots op mijzelf.
Wat een prachtig seizoen was het!Ik genoot trouwens van de reactie van Freek.. hilarisch!