Over molacties... Hoewel er regelmatig wat mis ging bij mij, heb ik er niet echt veel uitgevoerd. In het begin probeerde ik wel mysterieuzer te zijn. Even paar kleine puntjes:
Aflevering 1:
- Per spoor: ik hoorde van Ycaris dat ze de waldo al ruim een dag had gevonden en de reacties van Bjorn en mij wilde afwachten. En geloof het of niet, ik deed precies hetzelfde
Ik had ook de waldo al een tijdje gevonden (niet zo lang als Ycaris, maar slechts een paar uurtjes) maar wilde mijn teamgenoten uittesten. Maar na een paar uur werd ik ongeduldig en toen gaf ik een paar opties (waaronder de juiste) en keek ik in welke antwoorden de rest meeging.
- Waar gaan we heen: geniale dingen zijn daar gebeurd. Ik heb daar niet zozeer gemold. Ik gaf de antwoorden waarvan ik dacht dat ze zouden kloppen, alleen wist ik heel veel antwoorden niet zeker. Deze antwoorden heb ik soms wel doorgedrukt als 'dit weet ik zeker' in de gedachte dat er vast wel wat fouten tussen zaten (bijvoorbeeld Jakarta en het drijvende vliegveld).
- De grootste 'molactie' zou dan zijn de speeddate.... 250 euro wegspelen. Maar dit was, écht, geen bewuste actie, maar echt een foutje. Ik twijfelde een beetje tussen 2 verschillende antwoorden en voor de verkeerde gegokt. Toen ze achteraf aan mij vroegen: 'Waarom heb je dan geen geld vastgezet?', dat ik dacht: 'Oh ja shit, vergeten...'. Dat zijn dat van die knullige dingen waar ik niet aan dacht, wat overigens ook echt typisch Lama is
Aflevering 2: Nja, ik ben echt heel slecht in puzzeltjes
Aflevering 3: onderuit gaan met briefjes op zak in de plantage was wel bewust, haha.
Aflevering 4:
- Rondje om het meer: ook wel een bewuste actie door zonder te overleggen ineens weer te gaan lopen enzo
En daarna ben ik eigenlijk niet meer gaan mollen