Linus
Dag1: Stemt op Molebuster
Dag2: Aantal posts 13 (reageert op Lawliet, 2x mrchipie, LdH)
P17: Acht de kans klein dat veel overvallers op MoleBuster gestemd hebben.
P228: stemt op ‘iemand die ze vertrouwde maar die afwijkend en verdacht stemgedrag vertoonde’.
Stemt op Jacco
Lucy
Dag1: Niet gestemd
Dag2: Aantal posts 21 (reageert op 2x mrchipie, Focus, Belg, Mollenmania, DC, Swifty, FrankLapidus)
P38: niet gestemd door afleiding. Bevestigd post D*N dat Spacycolours, Mollenmania, LdHmolletje, De Witte, Lama en Lawliet verdacht zijn.
P43: Waarom stemde Jacco op mij terwijl hij op Swifty zat?
P69: vind spelers die MoleBuster hebben genoemd niet verdacht. (maar geeft geen namen)
P130: wil dat we op niet-molebuster-stemmers stemmen.
P155: vindt dewitte deel verdacht en deels niet.
P156: neemt het ‘lichtjes’ op voor Hautoa
P170: is het met Nieky eens (p160) dat LdH raar doet.
P182: vraag Mollenmania of hij nogmaals op LdH gaat stemmen.
P192: gaat ‘denk ik’ op LdH stemmen
Stemt op LdH
Miek1999
Dag2: Aantal post 2 (reageert op Mollenmania, MV)
p119: Haar stem op Molebuster was een mee loop stem.
Stemt op mrchipie
Molduck
Dag2: aantal posts 1
P245: Alles snel doorgelezen en ik denk dat ik op ldh ga stemmen. (LdH net genoemd door TimvDons en TimvDons loopt mee in z’n eerste post van de dag)
Stemt op LdH
Mollenmania (Gegijzelde, gered door dokter dag 4)
Dag1: Stemt op LdH
Dag2: Aantal posts 9 (reageert op Focus, Belg, 3x Lucy, Hautoa, Mollenmania, Nieky, SanderFMC, Hautoa, Kaaasje)
P102: Valt logica Focus aan. Valt LdH aan. Valt Miek1999 aan
P172: valt Lucy aan. Bestrijdt theorie van Hautoa dat Lucy goed is (Cupido)
P201: wil – nav vraag Lucy – niet op LdH stemmen.
P274: vertrouwd de LdH stemmers niet met name TimvDons en MolDuck. Vind Kaaasje verdacht door achtergrondgedrag. En Hautoa vindt hij opvallend (ook in p283).
Stemt op Hautoa
Mrchipie
Dag1: Stemt op Lucy
Dag2: Aantal posts 36 (reageerde op 3x Lucy, 3x SpacyColours, Belg, 6x FrankLapidus, B&W, 2x Focus, Tim579, 2x Lama1997, MollenMania, 2x DC, D*N, Hautoa, Linus, dewitte)
p18: Koos voor Lucy, maar twijfelde tussen haar en MoleBuster
p24: Verdedigd op aanval Frank.
P31: waarom stemde Lucy niet? Valt Kaaasje aan omdat die op hem gestemd heeft (idem p39 en p93 en p141 en p146 en p190).
P100: Stemde op Lucy, maar denkt nu dat ze onschuldig is.
P141: verdedigd zichzelf tav Tim579, Lama1997, SpacyColours.
P168: twijfelt over zijn stem (ook in p190 en p239). Noemt hier Kaaasje, Lama1997 en DeWitte.
P194: Denkt dat Lucy niet slecht is.
P220: verdedigt zichzelf tav Hautoa (en p225)
P242: denkt dat wolven op Molebuster hebben gestemd
P260: ik zelf heb op de persoon gestemt die voor mij best wel verdachte dingen doet en het is ook een tactische stem. (idem p 270)
Stemt op LdH
Note: mrchipie reageert snel als z’n naam wordt genoemd.
MV
Dag1: Stemt op Miek1999
Dag2: Aantal posts 18 (reageert op 2x FrankLapidus, brtdm, 2x Belg, mrchipie, 3x DC, 2x Hautoa, 2x Lama1997, 2x Swifty, 2xJann)
p19: Zoekt de posts van Bjorn op om te zien wat hij heeft geschreven (Bjorn zat op MoleBuster)
P50: stemde op Miek vanwege chaos en dat Miek 0x genoemd was en er toch niet uit zou gaan.
P135: heeft geen idee op wie te stemmen
P142: Verdedigd zichzelf tav analyse en conclusie DC (analyse dag 1)
P151: Verdedigd zichzelf tav analyse en conclusie DC (analyse dag 1)
P181: verdedigd zichzelf tav Hautoa, en vindt Hautoa verdachter.
P200: Verdenkt Hautoa (wel op Molebuster gestemd, maar weinig gepost). Verdedigt zichzelf tav Miek1999. Neigt naar stem op Hautoa.
P251: weet zijn stem niet, maar het wordt toch niet Hautoa. (geen uitleg of inzicht gegeven)
P289: stemt op Lawliet om te zien wat de stemming brengt (zelfde reden als hij op Miek1999 stemde) en om ‘afleidende praatjes’ en een ononderbouwde beschuldiging naar Frank.
Stemt op L Lawiet