Auteur Topic: WIDM Seizoen 2021  (gelezen 297760 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1100 Gepost op: 20-12-2020, 23:47:27 »
Uit de Avrobode:

Wie gaan er op mollenjacht?
Welke bekende Nederlanders gaan er vanaf 2 januari op mollenjacht?
Dat wordt duidelijk in Moltalk: bekendmaking kandidaten Wie is de de mol? 2021
Zoals elk jaar hebben molloten internet afgespeurd op zoek naar mogelijke deelnemers.
BN'ers die in de periode dat de opnames plaatsvonden verdacht stil waren op hun sociale media. De namen van acteur Soy Kroon, muzikant Jett Rebel en politiek verslaggever van Hart van Nederland Charlotte Nijs gonzen al even rond. En waarom was Erik de Vogel, alias Ludo Sanders zolang uit beeld bij GTST? Waar de 21e reeks zich afspeelt, is al wel uitgelekt. Nederlandse toeristen kwamen in Tsjechië bordjes tegen met het mol-logo erop en schakelden meteen Shownieuws in.

 :-\\
Opvallend wel dat een programma dat mysterie ademt de locatie voortijdig (voor de uitzending van Moltalk) bevestigt, terwijl er toch iets van twijfel was. O.a. bij widm YouTuber Gido Verheijen, dacht ik. Bij mij ook.

Ja... ik weet het, de meesten vonden de foto's van de bordjes met Mol-logo erop overtuigend genoeg, maar toch, waarom niet wachten tot Moltalk? Het hoeft niet allemaal te worden voorgekauwd.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1101 Gepost op: 21-12-2020, 01:07:54 »
Op de foto waar ze in een kring staan LIJKT het alsof er een vrouw met donkere huidskleur staat en met lang haar (braids?)

Wie zou dat kunnen zijn?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1102 Gepost op: 21-12-2020, 09:54:39 »
Opvallend wel dat een programma dat mysterie ademt de locatie voortijdig (voor de uitzending van Moltalk) bevestigt, terwijl er toch iets van twijfel was. O.a. bij widm YouTuber Gido Verheijen, dacht ik. Bij mij ook.

Ja... ik weet het, de meesten vonden de foto's van de bordjes met Mol-logo erop overtuigend genoeg, maar toch, waarom niet wachten tot Moltalk? Het hoeft niet allemaal te worden voorgekauwd.

Dit vind ik ook het meest opvallende aan dit bericht. In de Avrobode wordt nooit informatie gegeven die men niet kwijt wil. Zoals het er nu staat is het ook informatie van derden (molloten en toeristen).  De interviews en leuke weetjes rondom WIDM die voorheen in de Avrobode stonden staan tegenwoordig in het molboekje dus de Avrobode heeft nu een andere rol maar vreemd vind ik het wel.

Bij mij is er ook nog steeds twijfel over het land. Enerzijds zou het heel goed kunnen gezien  Corona en informatie uit 2 bronnen. Anderzijds vind ik het er nog steeds amateuristisch uitzien en juist door informatie uit die 2 bronnen blijkt dat de bordjes er langere tijd hebben gestaan. (Wisselende weersomstandigheden en gebobbeld papier) Op de foto met bordje code vorige kluisje zie je bovendien in de verte 2 wandelaars lopen.
« Laatst bewerkt op: 21-12-2020, 09:56:46 door Moedermol »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1103 Gepost op: 21-12-2020, 10:10:08 »
Door de nieuwe post van widm denk ik toch dat die schermen alleen voor de bekendmaking is.

Edit: waarom volgt dat Instagram account Dolores? ???
« Laatst bewerkt op: 21-12-2020, 10:24:13 door JaccoS »

Offline molloot33

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1104 Gepost op: 21-12-2020, 13:54:13 »
Zag net op Facebook een lijstje rondgaan met ook namen die ik hier nog niet eerder gezien heb.

Tooske Ragas
Sanne Hans -> Miss Montreal
Michelle Marlene
Danny de Munk
Nick Schilder

En verder stonden er namen in die hier al veel genoemd zijn zoals:
Bert van Leeuwen
Rob Geus
Erik de Vogel
Soy Kroon
Bibi Breijman
Stijn Fransen
Robert ten Brink

Nu kunnen we Nick wel wegstrepen want die was wel bij het televizierring gala waar Rik afwezig was. Maar over de rest weet ik niet zo veel.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1105 Gepost op: 21-12-2020, 14:34:10 »
Tooske Ragas > deed al mee aan kroongetuige paar jaar geleden, is niet super relevant op dit moment qua dingen die ze doet + posste gewoon door met regelmaat op instagram.

Sanne Hans post volop door op instagram..

Michelle Barendsen: post volop door in de opnameperiode maar dat zou door iemand anders gedaan kunnen zijn. Maar verwacht haar er ook niet in door bepaalde dingen die ze post.


Danny de Munk past heel goed in silhouet 4 maar is op 20 september aan het zingen in een bar in tilburg.. live. + post volop door op instagram

Niek Schilder was bij het TV gala...


Bert van Leeuwen doet mee aan het perfecte plaatje wat nu op tv is... schat de kans héél klein dat hij in 2 programma’s tegelijk zit. De opnameperiode van perfecte plaatje was ook rond augustus/september.

Rob Geus zat in Robinson vorig jaar.. de mensen die aan Robinson mee hebben gedaan en dáárna nog aan de Mol zijn op 1 hand te tellen. Sterker nog: op 1 vinger. Jan Versteegh en die deelname was 6 jaar ná robinson.


Eric de Vogel is niet te herkennen in de silhouetten en word alleen genoemd omdat hij even afwezig was bij GTST.. ik denk niet dat hij meedoet.

voor Soy Kroon & Bibi Breijman geldt hetzelfde als voor Bert van Leeuwen.. zitten nu in het perfecte plaatje.

Stijn Franssen is op vakantie in Zwitserland en past ook niet in de silhouetten qua haar. (Ze is heel klein dus zou alleen in silhouet 9 passen) en zij post ook door.


Robert ten Brink post gewoon door op instagram en vind ik ook helemaal geen type voor Wie is de Mol.

Conclusie: iedereen ontkracht, ik neem de namen van facebook sowieso niet zo serieus.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1106 Gepost op: 21-12-2020, 14:45:53 »
Facebook is alles behalve een goede graadmeter voor dit soort voorspellingen. Veel mensen daar denken enkel aan de grote A-sterren of mensen die zeer recent in the picture hebben gestaan.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1107 Gepost op: 21-12-2020, 15:18:24 »
En dan zijn er nog de eeuwige Linda, John, Johnny en Albert......allemaal volgens Facebook.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1108 Gepost op: 21-12-2020, 15:22:40 »
Hahaha wat Jos zegt.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1109 Gepost op: 21-12-2020, 15:50:43 »
Zelfs familieleden bij IDTV zijn een betere graadmeter dan FB :P Of wacht...

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1110 Gepost op: 21-12-2020, 15:57:23 »
"HaHa RiK iS dE mOl HaHaHa"

 ::ohno::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1111 Gepost op: 21-12-2020, 17:11:18 »
Dit vind ik ook het meest opvallende aan dit bericht. In de Avrobode wordt nooit informatie gegeven die men niet kwijt wil. Zoals het er nu staat is het ook informatie van derden (molloten en toeristen).  De interviews en leuke weetjes rondom WIDM die voorheen in de Avrobode stonden staan tegenwoordig in het molboekje dus de Avrobode heeft nu een andere rol maar vreemd vind ik het wel.

Bij mij is er ook nog steeds twijfel over het land. Enerzijds zou het heel goed kunnen gezien  Corona en informatie uit 2 bronnen. Anderzijds vind ik het er nog steeds amateuristisch uitzien en juist door informatie uit die 2 bronnen blijkt dat de bordjes er langere tijd hebben gestaan. (Wisselende weersomstandigheden en gebobbeld papier) Op de foto met bordje code vorige kluisje zie je bovendien in de verte 2 wandelaars lopen.
Helemaal mee eens. De mensen die het aan Shownieuws lekten vond ik betrouwbaar, maar ik had de indruk dat ze langere tijd op het parcours moeten hebben rondgehangen om naar bordjes en deelopdrachten te zoeken en die te fotograferen. Dat doe je niet in een paar minuten. En dat ze daar dan al die tijd geen cameramensen of kandidaten hebben gespot vind ik wel apart, ja.

Dat er in een van de foto's wandelaars te zien zijn vind ik niet vreemd. Het is het meest bekende deel van een populair natuur- en buitensportgebied, dacht ik. Alsof je in de Veluwezoom bij de Posbank een parcoursje uitzet en dan verbaasd bent dat je wordt ontdekt.

Hoop wel op een uitleg dan, in het geval dat het 'gewoon' Tsjechië is. Hopelijk komt Rik er nog even op terug.

edit: wel heel veel zin in vanavond. Met 3 oud-kandidaten die de mol in hun seizoen hebben ontmaskerd. Hoop dat Sanne Wallis de Vries erbij is  ::wijn::
« Laatst bewerkt op: 21-12-2020, 18:05:12 door Amethyst »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1112 Gepost op: 21-12-2020, 17:42:45 »
Ik laat me graag verrassen vanavond :D

Groot deel van de genoemde namen ken ik wederom niet.  ::rofl::


Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1113 Gepost op: 21-12-2020, 18:44:17 »
Mijn definitieve gok:

Land: Tsjechië

Kandidaten:
1. Floortje Dessing
2. Sylvia Geersen
3. Joost Swinkels
4. Albert-Jan van Rees
5. Joshua Nolet
6. Valerio Zeno
7. Charlotte Nijs
8. Splinter Chabot
9. Stacey Rookhuizen
10. Roxanne Hehakaija

Ik ben benieuwd hoeveel er kloppen :D Over 6 ben ik het minst zeker, en ook 3 klopt niet denk ik. Dus wat verassingen hopelijk. Ik kan niet wachten ::hyper::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1114 Gepost op: 21-12-2020, 19:04:08 »
het gaan vast weer minstens 7 mensen zijn die ik niet ken  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1115 Gepost op: 21-12-2020, 19:52:24 »
Een van die silhouetten zou Erik wel kunnen zijn, ligt er ook aan hoe hij poseert voor deze groepsfoto natuurlijk


Hans Klok?  Iedereen zegt jett rebel die meest rechtse qua haar, maar Hans heeft toch ook lange haren, en die lijkt me nu ook zonder werk en is niet te uit de hoogte voor spelshows heeft it takes 2 gedaan toch recentelijk
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1116 Gepost op: 21-12-2020, 19:58:47 »
Mensen, welke BN'ers het ook zijn, veel plezier alvast, vanavond met de bekendmaking..!  ;D

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1117 Gepost op: 21-12-2020, 20:00:45 »
Veel plezier! ::bravo::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1118 Gepost op: 21-12-2020, 20:06:32 »
1. Floortje Dessing
2. Anna Gimbrere
3. Dave von Raven
4. Tim den Besten
5. Joshua Nolet
6. Valerio Zeno
7. Charlotte Nijs
8. Splinter Chabot
9. Stijn Fransen
10. Roxanne Hehakaija

Mijn definitieve (veel te wilde) gok.  ::)

Edit: Andere overwegingen waren Freddy Tratlehner, Giel de Winter, Ilse Warringa, Stacey Rookhuizen... Maar ik gok de bovenste lijst!  ;D
« Laatst bewerkt op: 21-12-2020, 20:11:24 door Enigma TV »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #1119 Gepost op: 21-12-2020, 20:09:44 »
My guess:

1. Floortje Dessing
2. Rifka Lodeizen
3. Géén idee!!
4. Joshua Nolet
5. Erik de Vogel
6. Alberto Stegeman
7. Charlotte Nijs
8. Splinter Chabot
9. Stacey Rookhuizen
10. Roxanne Hehakaija

Tim den Besten zou ik echt vreselijk vinden  :-X