Trouwens Tim is de gehele tijd al online, maar heeft niks hier gepost . Meid zeg eens wat hier.
Ik werd geroepen
Ik wilde morgenochtend rustig op alles reageren, maar schijnbaar is dat niet gewenst. Dus een korte reactie voordat ik naar bed ga:
Ik begrijp 100% dat mensen bij de letters K en L de associatie KLM maken en daarbij mij linken. Dat zou ikzelf ook gedaan hebben. Echter denk ik niet dat Michael KLM gaat spellen en als hij het wel doet snap ik zijn idee er niet achter. Ik ben geen hacker en door KLM te spellen wordt ik verdacht gemaakt, terwijl hij dan een ander persoon probeert aan te wijzen.
I know, dit is heel makkelijk voor mij om te zeggen, maar ik hoop dat jullie mij geloven. Want als jullie mij morgen lynchen, dan zitten wij als burgers nog verder in de problemen, want weer 2 goede spelers die het spel moeten verlaten.
@Ricardo, jij redeneert heel anders dan dat ik het zei. Ik vond de hints niks omdat ik door een foutieve interpretatie van een hint gelyncht werd.
We gaan toch weer niet voor Tim gaan omwille van een hint die we niet eens zeker weten?
Vorig spel is hij er op die manier uitgegaan. Dit spel niet opnieuw aub.
Als Michael morgen de M vormt, is het ook OK, dus dan wachten we beter nog een dag?
Wat convans zegt