Hoezo Miek? Die naam is zelfs niet ter sprake gekomen?
Gisteren wel! Ik had ook zo'n mijn twijfels bij die meid en in eerste instantie zou ik inderdaad FrankLapidus gaan bekijken, maar toen dat hier ook geopperd werd, wilde ik eigenlijk kijken of Frank al in de stress zou schieten en dat werd wel enigszins voor mij bevestigd. Die knul houd ik ook goed in te gaten, zolang ik dat nog mag doen, natuurlijk.
En waarom stemde je op mij?
Ik zou graag nog wel van Lödewijk horen waarom hij op mij heeft gestemd.
Op zich vind ik dit wel weer voor FrankLapidus als niet-hacker spreken. In eerste instantie denk ik niet dat een hacker er zo de aandacht op wil vestigen dat er op hem gestemd is. Ik vind je wel erg defensief spelen, wat mogelijk weer pleit voor hacker-zijn. Daarom heb ik op jou gestemd. Ook was het zo goed als zeker dat Molduck gelyncht ging worden, dus wilde ik even een stem op iemand uitbrengen om diegene uit te testen.
Kunnen de gevrijwaarde personen eens hun licht laten schijnen op de DDD hint van Michael
Ik vind het een goed gevonden hint en bijna van hetzelfde kaliber als de KLM-hint naar TimvDons. Daarom verwacht ik ook op DRenziboy(?) te gaan stemmen voor de lynch.
Ik denk inderdaad dat het dan 1 van de mensen is die hij niet bevestigd heeft. Mogelijk heeft hij Brent helemaal niet bekeken de eerste nacht, maar zijn koppelpartner, en heeft hij later kunnen zeggen dat hij natuurlijk aanspreekpunt Brent heeft gecheckt. Hij heeft blijkbaar geen behoefte om Focus te checken tot dusverre, dus hoe belangrijk vindt hij het echt om te weten wat de rol is van het aanspreekpunt...
Leuk idee, maar het is toch heel aannemelijk dat ik de eerste dag het aanspreekpunt check? Juist omdat er dan nog bijna niets bekend omtrent het spel is, dus dan ligt die keuze voor de hand. En natuurlijk heb ik wel behoefte om Focus te checken, maar ik kan helaas maar één persoon per dag te bekijken. Daarnaast verwacht ik niet van Focus dat zij een hacker is, omdat Brent en Chardo geluncht zijn en dat zou die meid nooit doen.
Ze doet me altijd hieraan denken. Natuurlijk zijn er nog vijf andere hackers die Focus zouden kunnen overrulen, maar ik verwacht wel dat ze meerdere betogen zou hebben gehouden om ze niet te lunchen als ze een hacker is. Als Brent en Chardo er namelijk achter komen dat Focus wel een hacker is, dan zullen ze al het contact verbreken (en terecht) en ik verwacht niet dat ze dat zal laten gebeuren.
Maar als de betrouwbare kandidaten het ermee eens zijn om Focus morgen te checken, dan doe ik dat natuurlijk graag.
Overigens heb ik ook iets gezegd over de eerste 2 slachtoffers, en hun vriendengroep, en later nog eens dat Focus wat mij betreft teveel de nadruk legt op 'dat doen vrienden niet'. Robbie heeft datzelfde gevoel blijkbaar, gezien zijn uitleg bij die ene stem van hem op Lodewijk.
Om eerlijk te zijn zou ik er echt geen problemen mee hebben gehad om Brent en Chardo keihard te lunchen als ik een hacker was geweest. Dat is het spel.
@Lödewijk kun je aub Chipie eens checken zodat we weten of hij gewoon aan het trollen is of een slechte hacker is. Dank!
Ik heb nu Focus en mrchipie op mijn lijstje staan. Zijn er nog andere voorkeuren?