Ik zat al wel in Jeroen's tunnel en bij die opdracht waar die koffertjes doorgegeven werden (en ik buiten Patrick ook geen enkele oud-Mol had gezien) zei Jeroen, toen iemand Dennis vermeldde: "Nee, die was er de eerste dag toch ook bij?" (of zoiets, hij doelde op die opdracht met die vier kistjes waar ze oud-Mollen hadden ontmoet en ze hadden het er net over dat het andere mollen dan toen zouden zijn). Dennis was daar echter totaal niet bij en toen dacht ik dus... als zo meteen Dennis daar staat, is Jeroen echt volledig mijn Mol. Mensen van het spoor van Dennis afleiden, zodat ze hem niet zouden raden.
Daarnaast:
Bij de Steenrijk opdracht deed hij de boel flink vertragen. Ze zijn sowieso al pas X minuten later gestart en hij deed onderweg ook allemaal van au m'n schouder en oeh effe neerzetten. Was dat z'n opdracht als Mol om die groep te vertragen, zodat de andere groep al verder zou komen en ze dan bij een lager vermenigvuldigingsbordje zouden komen?
Hij trok de koffer inderdaad over de streep, maar die koffer stond al quasi op de streep plus er zat mingeld in, wat lekker wat extra verwarring in de groep veroorzaakt.
Hij zat bij de luikenopeners en blijkbaar zijn er luiken terug dicht gedaan.
Dat hele verscheurd geldbriefje gedoe. "Nee dat valt toch te hard op?" Nou, waarom geen reversed psychology? Iedereen vindt het te hard opvallen en dat zou een Mol niet doen. Dus heeft ie het daarom expres gedaan?
Maar hij raakt dan weer wel het laatste schild bij het kasteel... hmmm, misschien toch maar uit de tunnel kruipen. Tenzij ik hierbij verzin dat ie door had dat het toch sowieso zou lukken en hij zijn best maar probeerde en dan als held aanzien zou worden. Maar dat is écht tunneldenken.
En dan ja, zijn schilderij werd niet gevonden. Ik moet nog eens opnieuw kijken, maar heeft ie iets over die boom gezegd die in het midden stond?
En die 5€ kaarten zoals eerder gepost.
En het feit dat ik zo ver naar beneden moest scrollen om zijn topic te vinden. Heel onverdacht blijkbaar. En daarom juist wél verdacht voor mij.