Afkomstig van wieisdemol.nl:
Kandidaat 5
“Poeh mijn eerste deelname is alweer wat jaartjes geleden…” Leer deze kandidaat alvast kennen. Hoe gaat hij/zij dit seizoen anders doen?
Wat was je eerste reactie toen je gevraagd werd nog een keer deel te nemen aan Wie is de Mol?Is de paus katholiek? Hell yeah!!!!!
Was je voorbereiding voor deze tweede keer anders?Poeh mijn eerste deelname is alweer wat jaartjes geleden. Ik heb me nu met name voorbereid door veel te lezen over hoe je bodylanguage veel meer zegt dan woorden. En hoe je kunt zien aan iemand dat ‘ie liegt.
Wat ga jij anders doen? Geen tunnelvisie en niemand onderschatten.
Wat was je verwachting van dit seizoen met allemaal oud-deelnemers?Dat ‘trust nobody’ nu extra serieus genomen moet worden. Dit is Wie is de Mol? 2.0 en dus een level hoger. The game is on!!
Op welke opdracht hoopte je het meest & welke niet?Ik hou van actie-opdrachten. Spektakel. De mindfucks heb ik liever niet, want daar krijg ik achteraf slapeloze nachten van.
Met welke tactiek ben je deze keer het spel ingegaan?Ik ga ALLES bijhouden in mijn Molboekje en ogen in mijn rug hebben. En mijn mede-kandidaten ongemerkt uitvragen en de heilige onschuld spelen.
Hoe ga jij de Mol ontmaskeren?Ik ga heel erg letten op gedrag, vooral rondom de executies. Als je steeds moet spelen dat je bang bent om af te vallen, en een verrast gezicht te moeten trekken als je een groen scherm krijgt... Dat is een stukje eersteklas acteren.
Waarom zou jij een goede Mol zijn? Ik ben een allemansvriend, flexibel in een groep en daardoor niet meteen verdacht. Mensen vertrouwen mij snel. Ik ben heel fanatiek en zou er alles aan doen om iedereen op een verkeerd been te zetten..