In aflevering 1 achter je rug droeg Nikkie een jasje/kleding met de kleuren van de fiat 500's. Zwart, Wit, blauwgrijs, Rood, geel en blauw. Zou heel toepasselijk geweest zijn tijdens spiegelbeeld, maar te opvallend. In de vooruitblik volgende week zien we weer een hint via Nikkie door dit jasje, dat ze draagt op het moment dat ze als eerste de sleutel pakt van de rode Triumpf. Een opdracht met een rode, grijze en zwarte auto. Toeval natuurlijk alleen wordt het rijtje wel heel lang aangezien ze in aflevering vier ook al een "ankerketting" droeg en er ook een opdracht bij zee is in aflevering 5. Na zilver/goud voor aflevering 2, ketting met slot zoals bij de wateropdracht in aflevering 3, parels met V en een stip als symbool van "Parel van Venus is Elba", nu dus weer middels kleding een inzicht in aflevering 5.
Die trip naar Elba was misschien verplaatst omdat het weer te slecht was, dus die aanwijzing liep mis.
Het idee dat Nikkie Jeroen gezien zou hebben door achterom te kijken bij Achter je rug staat me tegen. Dat er dan een afspraak gemaakt zou worden achter de schermen. Lijkt me niet. Want dan zie ik nog steeds Nikkie al het molwerk doen en dat zou dan als afleiding voor mol Jeroen zijn. Daar geloof ik niks van.