Van de deelnemers die nog over zijn, vertrouw ik deze nog niet:
Ricardo
Daisy
Sanmol
KD.
Molduck
En deze zijn helemaal niet verdacht voor mij, na alles wat er in dit dorp gebeurd is:
Mitchkox
Brtdm
catshee
Bjorrn
Michael90
Kaaasje
Vermoljoen hangt er nog een beetje tussen. Ik vind het nog steeds heel gewaagd om als wolf te zeggen dat je bink bent. Misschien omdat de wolven willen weten wie die bink is, zodat ze niet een nacht zonder slachtoffer zitten ofzo, maar dan nog, als iemand anders bink zou claimen, zouden we meteen allemaal Vermoljoen afmaken en dat is dan wel een hoge prijs voor de wolven die met niet zo veel meer over zijn.
Ik ben heel geneigd te geloven in wat Kaaasje zegt: dat op haar stemmen niet slim is. At all.
Oh en ALS er een leerlingziener nog over is, dan moet die morgen misschien al zeggen wie hij/zij volgende nacht gezien heeft? Dan kunnen we én de leerlingziener schrappen als wolf én de persoon die hij/zij gezien heeft (tenzij dat een wolf was, maar dat is nog beter). Mogelijks ben je daarna dood en op deze manier kunnen er nog 2 mensen vrijgepleit worden. Wat mij betreft dan liefst iemand van mijn top 5 verdachten, maar als mensen echt nog twijfelen aan mij, mag je mij ook doen. Alleen heb ik daar zelf weinig aan qua informatie.