Tja Nikkie, ze viel me in afl.1 al op. Toen toch gekozen voor Horace maar na de lazeropdracht afl. 2 snel geswitcht naar Nikkie. De laatste 2 afleveringen is het allemaal wel over the top met Nikkie maar ik kom steeds weer bij haar uit.
Ook nu weer bij Stuk voor Stuk. Ze doet de volgorde van de eerste 4 opdrachten goed. Als men vindt dat opdracht 4 niet past stelt ze voor om 4 maar onder 1 aan te leggen fout dus. Daarna noemt ze verkeerde volgordes (het is Steenrijk, Vragenvuur, Lasergame, eerst hadden we de boom en daarna het laseren. Na het Vragenvuur. Ik zei Lasergame. Na het Vragenvuur kwam Luik.) In deze rij gaat alles fout. 4 wordt op.de goede plek teruggelegd maar daar wordt van rechts naar links 6 (vragenvuur) en
5( lasergame) aangelegd. Bij 7( sleutelbos komen ze erachter dat het niet klopt. Nikkie reageert geïrriteerd opJeroen maar noemt daarna de volgorde schilderen, follow the money en groeten uit Florence wel weer goed. De opdracht is echter al mislukt.
Bij routebeschrijving is ze nogal een stoorzender door geïrriteerd te reageren op beide andere auto's. Ze krijgt niet op tijd informatie, ze kan het allemaal niet volgen door het gekakel en gelach. Hierdoor wordt het effectief doorgeven van routes belemmerd.Tijd rekken?