Ik vind dit de beste omschrijvingHet simpele basis scenario. Onder de radar. Ook ik tuinde erin.
Tygo en Nikkie inderdaad overschreeuwden, alle koplampen gingen op Peggy en Ron...... als je het nu terugkijkt is het makkelijk. Niet mijn wens, ik had graag een spectaculaire mol gezien. Maar ja een wensmol word je praktisch nooit gegeven. En toegegeven, Jeroen doet het wel heel knap en gedurfd ondanks zijn zenuwachtigheid, blijft onverdacht en houdt de pot heel erg laag.
Zou best kunnen dat de acties van Jeroen nu veel duidelijker zijn, na het opsluiten van Tygo en Nikkie. Ik vermoed dat Jeroen ook in de andere afleveringen echt wel flink heeft gemold, maar dat andere kandidaten veel meer opvallen.
Hij is deze aflevering de enige (van de 4) die geen geld heeft binnengebracht.
Peggy heeft niet zoveel geld ingebracht, maar haalde wel geld uit een verborgen plek (onder de klok), zou een mol niet per se hoeven doen.
Tygo en Nikkie aan de ketting en 1,5 afl. geen invloed hebben; wil je daar als mol zitten?
Voor mij is Jeroen zo duidelijk de mol nu, dat ik daar bijna aan begin te twijfelen.
Mocht hij toch nog afvallen (wat mij niet waarschijnlijk lijkt), dan ga ik Peggy heroverwegen.