Nog voor de gebruikelijke verdere analyse gedurende week... Tjah...?
Vorige aflevering (afl. 5) sprong Jeroen over Peggy heen voor mij en was het nu wel duidelijk. Ook met een verdachte Peggy de hele tijd en Jeroen niet al te opvallend... Maar nu een montage in afl. 6 dat ik Jeroen te veel naar voren geschoven vind worden. Waren best keuzes te maken in de montage om hem minder verdacht neer te zetten. Dus zoals anderen hier ook al zeggen. Peggy daarentegen zit dan weer iets verstopter (pakt ook maar beperkt geld) en is bij de executie onderdeel van naar wat het lijkt het onmogelijke... Op basis daarvan zou ik geneigd zijn weer terug te komen bij mijn oorspronkelijke Mol van al het gehele seizoen... Past dan weer het scenario: verdacht neerzetten in het begin en dan steeds onverdachter worden richting einde.
Jeroen vind ik wel opvallend gedrag vertonen in aanloop naar de executie (o.a. ogen dichtknijpen), en is daar ook super gespannen ten opzichte van de anderen.
Voor mij zijn Nikkie en Tygo het al lange tijd niet, en die anderhalve aflevering buiten de groep levert een flink dilemma op. Met Nikkie als Mol ga ik eerst weer eens even lange tijd teleurgesteld zijn na het seizoen voor ik het kan accepteren
(Of er moeten wel heel briljante acties zijn.) Tygo blijft altijd een beetje een enigma, maar is gewoon duidelijk een aantal opdrachten niet op de juiste plaats.
Voor nu toch maar even Peggy nog, kan toch weer naar Jeroen terugvallen gedurende de week.