Bij Renée horen we niet dat er op de deur geklopt wordt, bij Charlotte wel. Dus deze gaat minstens zo goed op voor Renée.
Uiteraard!
Er zijn al heel veel kandidaten beschuldigd van het neerschiten van medekandidaten en vooral de naam van Rocky is daar gevallen, maar de montage maakt het ons erg moeilijk om er iets zinnigs van te zeggen.
Maar Renée komt niet in de buurt van het plaats van delict, Charlotte is daar wel te vinden. En er is geschoten op Erik, dat weten we door de groene straal.
Het grote aantal foto's dat Renée doorstuurde waardoor het een warboel werd.
Maar Florentijn heeft alle foto's die hij doorkreeg doorgegeven, voor zover bekend En daar kan nog maar 1 foute van Renée en Joshua bij zitten. Sowieso hadden ze geen enkel goed bordje gemist. Charlotte en Rocky wel, die staan hier dus al op voorsprong.
Dit kan Renée ook net zo goed gedaan hebben.
Als Renée afspraken met de kajakkers heeft gemaakt om de jokers zelf te houden, waarom deed ze dat dan niet? Waarom dan zo eerlijk zijn tegen Rocky over de inhoud?
Antwoorden niet meer weten en achteraf zeggen dat je het allemaal wel wist.
Het blijkt juist dat Renée een keer een volledig antwoord heeft gegeven (groen - geel - grijs), dat in de uitzending is verknipt tot een onvolledig antwoord. (groen - geel). Waarom wordt de Mol hier verdacht gemaakt in de montage?
Aan Renée ggevraagd wat ze ervan vind dat maar liefst 3 kandidaten € 5000,- hebben geboden. Renée: oh, dat is goed laat mij maar lekker laag bieden; die pot gaat wel leeg zo. Mag ik nu een biertje?
Akkoord.
Zou mooi zijn.
Renée die ervoor heeft gezorgd (gevraagd aan productie) dat de beide koffers open waren aan de onderkant zodat de inhoud eruit zou vallen.
Is dat een molactie?
Renée die later verteld dat ze als überkandidaat de vrijstelling heeft gewonnen en daardoor Marije kan behouden.
OK
Renée kleding verwisseld, verkeerde stukken omhoog getrokken of omlaag of juist een hele tijd niks en geinen voor de camera en doet alsof ze druk bezig is.
Kleding verwisselen kan, maar verkeerde stukken omhoog trekken valt op... Er lagen voorbeeld kledingstukken.. En dat ze niet echt efficiënt aan het werk was en veel aan het joggen, hebben we al gezien.
Renée die ook wat kisten verdoezeld.
Met Rocky bij zich? Maar goed, het kan.
Renée die rondloopt met foto's van oud-mollen.
Is dat een molactie? Charlotte greep meteen naar Rob, trouwens. Maar goed, ook Renée kan hier iets verborgen hebben.
- de puzzelstukken omwisselen
Wie weet.
De touwen in de knoop leggen of het geld verdienen in de bus. Dat is de trots van de Renéetunnelaars
Ik wil Renée niet hard veroordelen... Want stel dat ze het wel is. En ze heeft dikke pech gehad met alle verdenkingen op haar, zoals de gangbare gedachte is in de Renéetunnel. Maar ik zie haar veel liever als een heel goede kandidaat. En de uiteindelijke winnaar. Zij zelf ook, denk ik.
Het ging erom dat er werd gezegd dat we van Charlotte al zo ongeveer alles hebben gezien. Ik heb juist het idee dat we van Renée wel zo ongeveer alles hebben gezien, o.a. de dingen die jij nu ook noemt. Overigens zal Charlotte lang niet alles wat hier genoemd is, ook werkelijk gedaan hebben. Dat zou wel te mooi om waar te zijn. Maar ik verwacht er wel aardig wat.