Waarschijnlijk gezien vanuit een tunnel, maar dit lijkt mij verdacht van Splinter. -€2000 is gewoon een smak geld uit de pot maar hij doet er wel héél vaag en ambigue over, kwam erg op mij over als een poging tot "reverse psychology" zodat kandidaat-Charlotte dan denkt een joker/vrijstelling te pakken en -oeps- 2k uit de pot speelt. Ik denk dat een welwillende kandidaat écht wel wat duidelijker zou zijn over de consequenties van een draai als deze.
Ik weet niet in hoeverre dit Charlotte aan te rekenen is, want het lijkt mij dat je als mol van achter/naast het rad niet echt kunt mollen. Je weet immers niet wat er precies gedraaid is, of zou dat voor de mol te weten zijn op de 1 of andere manier? Zo niet kun je als zowel mol als kandidaat enkel afgaan op degene tegenover je.
Edit: Ik vond zelf Renée vrij duidelijk dat het bij de eerste draai om iets van een troef ging en bij de tweede draai dat het een vraagteken was (toegegeven als je daar staat denk je 125x over alles na en vertrouw je niemand). Zou het mols kunnen zijn van Splinter om beide keren niet te accepteren en dus alles af te laten hangen van de laatste draai --> mogelijk op mingeld komen? Maar het had natuurlijk net zo makkelijk plusgeld kunnen zijn dus weet nu even niet hoe sterk ik mijn eigen theorie vind