widm is een tv format en nog eens een goed format ook, al 22x in nl te zien.. Een grote productie waar, geloof het of niet, weinig aan het toeval wordt overgelaten. Al 22x zijn de grote lijnen hetzelfde. Dat is wellicht ook waarom de Charlotte tunnel zo vermakelijk was. Je weet allemaal al wat volgende week gaat komen.
Voor mij is altijd top de beelden van de prachtige natuur en oude gebouwen.
Ik geniet als ik de mol door had of achteraf een oja dat ik dat goed praatte moment heb. Bij Rocky kon ik gewoon geen molactie bedenken. Bij Renée wel, maar wuife die steeds ook weer weg. Zelfs nog met 2 over. Ze had me te pakken, die lieve Renée zou immers wel vroeg afvallen, zei ik voor afl 1..
Verder mooie opdrachten. Vorig seizoen gelachen om stenen sjouwen. Dit seizoen gelachen om de muzieknummers raden. Verder de levensgevaarlijke ballerina's en dan zo'n speeldoosje, geniaal. Mooie opdracht, net als de kanotocht in de grot. Niet wat spel element betreft, maar was gewoon een mooi tochtje en prachtige locatie.
Minder vond ik het soms lange betoog van Rik. Mag wel ietsje korter. Aanwezige medekandidaten. Er waren dit jaar toch wel flink wat mensen tussen die de aandacht trokken. Het schilderen zag er leuk uit, maar ook zonder mol was deze opdracht niet gelukt .Finale, jammer dat het met 2 was.