Ik heb even een overzicht gemaakt van mijn verdenkingen als burgemeester. Overigens laat ik de burgemeesterstemming nu nog buiten beschouwing. Dit omdat Sanmol en ik (voor mezelf natuurlijk) geen wolven zijn en dit dus minder interessant is.
Verdacht:- Hautoa: Wilde Fabiann nog beschermen en stemde na de hint van Chardo alsnog op Fabiann.
- Miek1999: Verdedigde Hautoa gisteren, maar stemt nu vrij snel mee op haar. Als Hautoa een wolf blijkt, dan durf ik haar wel te verdenken. Ook ging ze mee op Chardo om Fabiann te redden?
- Hillo: Niet gestemd, maar riep wel te twijfelen om te stemmen op Sanmol. Dit omdat een looier wel te missen was.
- DRenziboy: Wil random stemmen, onhandige tactiek. Maar zoals Kaaasje zegt is gebleken dat vaak superhelden dit zeggen. Toch vind ik dit altijd verdacht om te roepen.
- Wouterv: Gaat makkelijk mee op Chardo om Fabiann te redden?
- Hans: Ik zie hem wel als wolf samen met HIDM. HIDM die last minute op hem stemt en Hans die op Fabiann stemt toen het al uitgemaakte zaak was. Wel nog twijfel twijfel zei tussen Chardo en Fabiann. Wel een van de minste verdachte uit het verdachtenlijstje.
- LuchtManiak: Gaat makkelijk mee met mij op Chardo. Makkelijk meegaan op, wat nu lijkt, een foute keuze.
- Ricardo: Is altijd een wolf. Zonder grappen denk ik niet dat Ricardo een wolf is deze editie omdat hij redelijk goed meegaat met de goede keuzes
Neutraal:- Giorgio: Niet gestemd.
- Kaaasje: Eerder onverdacht dan verdacht. Stelt wat vragen aan Sanmol maar gaat als een van de eerste mee op Fabiann.
- HIDM: Roept heel hard een superheld te zijn zonder vijand. Niet interessant voor de wolven, maar ook niet voor de superhelden. En waarom de stem op Hans?
- D*N: Wil Chipie eruit werken, grappig moet ik zeggen. Maar niet echt een idee of dat zo slim is.
- Michael90: Ging op JaccoS, die al wat stemmen had. Om Fabiann te redden kon hij wel beter Chardo kiezen.
- Molfreak Arno: Kan hem nog niet echt op onverdacht zetten, maar ging ook vrij snel na de hint van Chardo op Fabiann stemmen.
- Monkatoky: Ken ik, maar zegt weinig waardoor ik niet echt weet of hij een wolf zou kunnen zijn. Voorlopig zeg ik nee.
- Brent: Zou het kunnen zijn, maar voegt vrij weinig toe. Net als vorig potje waar hij een wolf was.
- Aurynn en Convans: Gaan uiteindelijk makkelijk mee op Hautoa. Convans vroeg nog wel de reden waarom op Hautoa te stemmen.
Onverdacht:- Sanmol: Viel Fabiann terecht aan. Als Hautoa ook een wolf blijkt, kunnen we hem compleet afschrijven.
- Chardo: Niemand lijkt Peter Parker/Spider-man te claimen. Een rol die je makkelijk kan claimen om Chardo als wolf te bestempelen.
- TimvDons: Komt met de reden dat Sanmol looier kan zijn, waardoor er minder stemmen op Sanmol komen. Die ondertussen redelijk te vertrouwen is.
- Mrchipie: Volgt zoals eerder aangegeven Sanmol. Als Hautoa een wolf blijkt dan volgt Chip goed en is hij onverdacht.
- JaccoS: Zegt niet heel veel, maar ging op LuchtManiak stemmen toen er stemmen kwamen op Chardo. Kon als wolf makkelijk meegaan.