Ik denk dat we gewoon een lijstje moeten maken van wat de opties zijn, en dan kan iedereen zelf een kanspercentage daaraan verbinden.
Optie 1: ze hebben de ogen van Kim Lian gebruikt achter het Masker omdat ze de mol. Hoogste kans.
Optie 2: het is allemaal toeval, ze hebben gewoon een willekeurige kandidatenfoto gebruikt. Lage kans, aangezien ze zoveel aandacht richten op verborgen hints die op het geld staan. Dan zou het gebruik van een kandidaat op de website achter het masker in mijn ogen wel een beetje een middelvinger zijn naar molloten, die naar hints sporen.
Optie 3: het is gedeeltelijk toeval, de regie hoorde dat K-L iets heel opvallends zei als "kijk in mijn ogen" en besloot een false flag hint operatie op touw te zetten om ons om de tuin te leiden. Laag/middel kans, zou ook laag kunnen zijn, maar Rick noemde het wel op zijn instagram, dus kan dat dit gewoon een mindgame is.
Optie 4: Het is geen toeval dat ze de ogen van Kim-Lian hebben gebruikt, maar Kim-Lian is niet de mol (maar wel bijvoorbeeld finalist). Lage kans, zie optie 2.