Kan, maar als ze vol op Sahil zat, was er toch geen reden om haar verdenkingen zo onder de radar te houden. De shock was alleen maar groter geweest dat Sahil er uit vloog, terwijl iemand de afgelopen weken (vol) op hem had ingezet en doorging?
Ja, dit is raar.
Ik vind Laetitia nog steeds heel verdacht, ondanks onmols gedrag (laten ze allemaal zien) en weinig geld uit de pot houden (doen ze ook allemaal). Ik denk dus dat we met een voorzichtige Mol te maken hebben die er alles aan doet om onverdacht te blijven.
En dus bij voorkeur buiten het zicht van de kandidaten molt. Alles goed doorgeven aan Thomas, zelf +250 verdienen, maar de verdubbelaar laten liggen. "O, had jij een verdubbelaar?"
In haar voorstelvideo zegt ze dat de mol een kameleon is ...dat zie ik alleen bij haar. Gedrag in voorstelvideo, livestream, biechten, spel ... je ziet iemand die heel makkelijk kan code-switchen. Geknipt lijkt voor deze rol ... 'een Mol in het kwadraat'.
Er tijd voor had, omdat ze door de coronamaatregelen nauwelijks aan werken toekwam.
Benieuwd of ze op Kim of op Thomas gaat inzetten vanavond. Of op allebei.