Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 51952 keer)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #380 Gepost op: 26-02-2022, 15:27:23 »
Maar de mol is Everon. Helemaal uitgepuzzeld bij de containers. Kan niet mis.
Fresia zou er anders ook uitgelegen hebben in plaats van Sahil.
Volgens mij hebben jullie nog steeds last van een zeker hint, die geen hint is.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2022, 15:29:52 door foxhunter »

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #381 Gepost op: 26-02-2022, 15:30:18 »
Nee de mol is toch Kim-Lian  ??? Had ik juist uitgepuzzeld bij de containers. Maar we zijn nu alleen aan het trolmolloten  ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #382 Gepost op: 26-02-2022, 15:33:30 »
Het is zo overduidelijk Everon.
Kim-Lian verdient alleen maar geld, snapt het spelletje niet, en kijkt je aan met die grote puppy ogen.
Fresia en Kim-Lian weten van elkaar dat ze beide dezelfde mol hebben en in feite elkaars concurrenten zijn, daarom willen ze ook beide bij Everon in de buurt zijn of bij elkaar. Als de een maar geen voordeel heeft ten opzichte van de ander. Dus als ze elkaar in de gaten houden dan is dat gedaan vanuit concurrentie oogpunt. Wat weet jij dat ik niet weet?
« Laatst bewerkt op: 26-02-2022, 15:58:59 door foxhunter »

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 26-02-2022, 18:42:46 »
Wat me opviel bij het terugkijken is dat ze wel duidelijk lieten horen dat Thomas Fresia helemaal niet verdacht. Nu denkt iedereen natuurlijk, dan moet Fresia de mol wel zijn, want Thomas is eruit. Dat voelt een beetje als een dwaalspoor van de makers. Fresia werd ook vrij vaak verdacht in beeld gebracht in de vorige aflevering, blijkt uit mijn analyse van verdachtmakingen, en wordt nu door NL ook veruit het meest verdacht (42%).

Offline Demolition

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 26-02-2022, 19:58:33 »
Uit het overzicht een aantal pagina's terug blijkt heel duidelijk dat in alle vorige seizoenen de mol en de winnaar elkaar verdachten.

Dat de winnaar altijd de juiste mol verdacht is niet zo vreemd, maar dat de mol altijd de juiste winnaar verdacht wel. Blijkbaar krijgt de mol dus instructies om de persoon die telkens de meeste vragen goed heeft terug te verdenken.

Even aangenomen dat dit klopt, dan valt Fresia toch af als mol? Tenzij dit seizoen een uitzondering zou zijn op de regel, maar hoe groot is die kans?

Offline Geel scherm

• Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
« Reactie #385 Gepost op: 26-02-2022, 20:00:26 »
Uit het overzicht een aantal pagina's terug blijkt heel duidelijk dat in alle vorige seizoenen de mol en de winnaar elkaar verdachten.

Dat de winnaar altijd de juiste mol verdacht is niet zo vreemd, maar dat de mol altijd de juiste winnaar verdacht wel. Blijkbaar krijgt de mol dus instructies om de persoon die telkens de meeste vragen goed heeft terug te verdenken.

Even aangenomen dat dit klopt, dan valt Fresia toch af als mol? Tenzij dit seizoen een uitzondering zou zijn op de regel, maar hoe groot is die kans?

In 2009 verdacht de mol de verliezend finalist. En in 2012 ook. En in 2017 ook.

Offline Demolition

• Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 26-02-2022, 20:09:40 »
In 2009 verdacht de mol de verliezend finalist. En in 2012 ook. En in 2017 ook.

Bij seizoen 17 staat in het overzicht dat de mol vooral Sanne verdacht en Sanne de winnaar was.

In seizoen 12 maakte de mol de test niet in aflevering 8 en hoefde dus geen verdachte te noemen.

De situatie in seizoen 9 staat er niet in, maar even aangenomen dat je gelijk hebt dan is het dus al 13 seizoenen geleden dat deze uitzondering voorkwam.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2022, 20:19:19 door Demolition »

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #387 Gepost op: 26-02-2022, 21:47:41 »
Dus toch:

Everon: Kim
Kim: Everon
Fresia: Everon

Dan kan Fresia het dus niet zijn.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #388 Gepost op: 26-02-2022, 21:48:55 »
Inderdaad, dus toch! Maakt het weer wat onwaarschijnlijker dat Kim de Mol is, al kan het nog wel en heeft Fresia veel geluk gehad. (En Laetitia veel pech.) Maar ik ga er nog eens goed over nadenken. ;D

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 26-02-2022, 21:49:35 »
Dus toch:

Everon: Kim
Kim: Everon
Fresia: Everon

Dan kan Fresia het dus niet zijn.

Klopt en we weten dat de mol altijd ontmaskerd moet worden.

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #390 Gepost op: 26-02-2022, 21:50:14 »
Inderdaad, dus toch! Maakt het weer wat onwaarschijnlijker dat Kim de Mol is, al kan het nog wel en heeft Fresia veel geluk gehad. (En Laetitia veel pech.) Maar ik ga er nog eens goed over nadenken. ;D

Laetitia :\'(. Mocht het Kim zijn kan ze weer op het lijstje ongelukkigste kandidaten.

Offline suuuus

• Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 26-02-2022, 21:50:44 »
Is er nog nooit een mol niet ontmaskerd door de andere kandidaten?
« Laatst bewerkt op: 26-02-2022, 21:52:32 door suuuus »

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #392 Gepost op: 26-02-2022, 21:51:06 »

Ik denk dat Kim heeft gelezen over de maskerhint en er goed gebruik van heeft gemaakt. Maar ze is niet de mol. 😉

Offline rubes

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 26-02-2022, 21:52:40 »
Is er nog nooit een mol niet gevonden door de andere kandidaten?

Nee nog nooit. De makers hebben ooit gezegd dat de mol altijd ontmaskerd moet worden.

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #394 Gepost op: 26-02-2022, 21:55:15 »
Ik denk dat Kim heeft gelezen over de maskerhint en er goed gebruik van heeft gemaakt. Maar ze is niet de mol. 😉

Maar dat wist ze toch niet toen ze dat kaartenpakje aanschafte ::rofl::.

Offline VK

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
« Reactie #395 Gepost op: 26-02-2022, 21:58:50 »
Wie verdachten Laetitia en Thomas ook alweer? Kan vast iemand zo antwoord op geven  :).
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #396 Gepost op: 26-02-2022, 22:00:47 »
Laetitia zat vol op Kim maar Fresia zette toen Lae afviel een vrijstelling in en Thomas had het vraagteken waardoor zijn testresultaat niet meetelde.

Thomas leek Everon te verdenken.

Offline suuuus

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 26-02-2022, 22:01:45 »
Nee nog nooit. De makers hebben ooit gezegd dat de mol altijd ontmaskerd moet worden.

Dit is het enige wat ik ook niet kan rijmen. Zou het dan toch 1 van de andere 2 zijn?

Offline VK

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
« Reactie #398 Gepost op: 26-02-2022, 22:02:29 »
Laetitia zat vol op Kim maar Fresia zette toen Lae afviel een vrijstelling in en Thomas had het vraagteken waardoor zijn testresultaat niet meetelde.

Thomas leek Everon te verdenken.

Thanks. Dan blijf ik bij KL.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #399 Gepost op: 26-02-2022, 22:04:00 »
Maar ja, zelfs als Thomas inderdaad echt Everon verdacht en vol op hem ging (en niet een paar vraagjes Kim) dan nog is het raar dat Fresia die ook vol op Everon ging het van Thomas won als Kim de Mol is. Want Fresia is zo close met Everon dat je zou denken dat zij de test beter op Everon zou maken en dus slechter op Kim dan Thomas. ::vergroot::