Ik heb geen moment gedacht dat Marije op Renée zat, maar misschien was dat ook omdat ik vanaf aflevering 1 op Renée zat (net zoals ik Everon dit jaar vanaf aflevering 1 verdenk en daarna ook een beetje Fresia). Uit de biecht is iets te halen, maar niet alles. Maar dat we dit jaar 2 kandidaten hebben die de test op Everon hebben ingevuld lijkt mij wel duidelijk.
Het kan inderdaad zijn dat Everon het is.Mijn eerste gedachte bij hem was (bij bekendmaking) want ken hem redelijk goed door gtst, maar ook daar buiten redelijk, hij komt niet ver en is zeker niet de mol, want hij kwam heel erg over hoe ik ken in mijn ogen. Zelfs tijdens de aflevering en met reacties op Bing zijn rol in gtst 😅 heb sinds Laetitia eruit is dat ik denk van wie weet. Maar ik hoef het niet perse goed te hebben, maar als wel is leuk meegenomen. Zoals dat ik met Klaas sinds het eerste moment verdacht vond. Of Thomas in 2017 al sinds aflevering 3.
Maar mijn wens blijft nog steeds Fresia, ten eerste ze was mijn eerste gevoelsmol en ten tweede hoe tof zou het zijn als de mol (misschien) niet geraden is door de finalisten en naast dat de makers dit misschien niet willen en subtiele hints gegeven zijn aan de kandidaten, dat ze de mol niet raden. Dan moet je als makers ook het loslaten als subtiele hints ook niet helpen.
Want kom op eerlijk is eerlijk dit gaat een keer gebeuren in de toekomst, want het is al eerder geweest dat de mol pas op gestemd is in de finale. Waarom dit dan niet! Alleen, omdat de makers het niet willen is geen reden vind ik, zeker als de subtiele hints ook niet geraden worden!
En vind dat er bij haar te veel dingen fout zijn gegaan als zij word beschreven als fanatieke kandidaat in mijn ogen. En best wat verborgen aanwijzingen wijzen naar voetbal. En in niet de mol wat meerdere al aangeven lijkt het veel op dat zij het is, ook als je na de andere finalisten kijkt, door lichaamstaal, gezicht en woorden.
Ik weet dat die twee acteurs zijn en het kan zijn dat dit expres is gedaan, omdat Fresia toch al meest verdacht in de molapp. Maar toch vind ik vooral dat het lichaamstaal en zeker het gezicht veel verraad in mijn ogen.