Auteur Topic: [Voorbeschouwing] Ontknoping (live vanuit de Rode Hoed, 5 maart)  (gelezen 14366 keer)

Offline Delightz

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ontknoping Wie is de Mol? (live vanuit de Rode Hoed, 5 maart)
« Reactie #120 Gepost op: 2-03-2022, 19:03:49 »
Maar dat blijkt dus niet het geval te zijn. Als we Hila kunnen geloven. Bovendien is dat een groot risico 10 kandidaten die zich kunnen verspreiden.
Arno is er toch duidelijk over? Hij antwoordt dat hij weet wie de mol is.

Geheimhouding geldt natuurlijk ook voor het productieteam, dus ik zie het gevaar van uitlekken niet zo.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2022, 19:19:29 door Delightz »

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #121 Gepost op: 2-03-2022, 19:05:41 »
Dankzij het sfvallershotel weet iedereen: wie de finalisten zijn. Wie op wie heeft gestemd bij een gemeenschappelijke terugreis. Sahil en Arno zie ik al deducerend tot een educated guess komen icm het figureren op het bal.

Verder wat wint Hila met liegen op dit punt? Ik zie de verklaringen van Hila, Arno in elkaars verlengde en Sahil zijn mol biecht als een educated guess achteraf: Na wegstrepen stond ik dus met de mol in de lift.

Winnaar en Verliezer worden aan tafel bekend gemaakt. De Mol legt zijn masker af op het bal en klaar. Is het alleen de vraag of de mol in een zwart of rood gewaad rondloopt. In een situatie dat de eindtest geen uitsluitsel geeft op vragen of tijd kun je nog een prevraag stellen: is de mol in rood of zwart gewaad aanwezig op het gemaskerd bal?

Zoals ze al eens eerder een testvraag kregen over een opdracht in de toekomst. Ze kunnen alle kanten op.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline garfreek

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 2-03-2022, 23:15:25 »
He bah, zo niks aan!
Laat die finalisten gewoon een spectaculaire ontknoping zien.
Daarna het shot hoe het publiek en de andere afvallers reageerden.

Ik wil die ontlading bij de finalisten zien op het moment, niet een half jaar later! ::hypocriet:: ;D

Offline ThaStayFan

• Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
« Reactie #123 Gepost op: 3-03-2022, 09:24:40 »
Uit 'Niet de mol' kun je halen wie de winnaar en verliezer wordt. Zelf ben ik overtuigd dat Fresia de mol is. Kim Lian verspreekt zich bijna twee keer. De eerste keer in 'Niet de mol' heeft ze het over haar spirituele kant. Daarover zegt ze zoiets als 'Ik was nog al met spirituele dingen bezig, maar...' Eigenlijk wil ze zoiets zeggen als 'dat heeft me niet geholpen'. Ze maakt er een andere zin van. Even later zegt ze bijna hetzelfde: 'Ik ga nu de test gewoon nog even heel goed maken, maar...' En dan wil ze eigenlijk zeggen 'het heeft niet mogen baten' (of zoiets) en praat ze er weer overheen. Kijk nog maar even terug.

Everon heeft naar mij idee gewonnen. Hij zit er ook heel gelukkig bij in de aflevering.

Fresia zit krampachtig met haar hand geknuist. En soms weer met haar hand voor haar mond, bang zich te verspreken.

Kim-Lian laat zien een kandidaat te zijn. Ze verraadt Fresia nog bijna door te zeggen: 'Ik vond het heerlijk (de controle los te laten).' En dan tegen Fresia 'Jij misschien niet' Ze bedoelt als mol. Er wordt dan geknipt en Fresia praat het netjes recht...

We gaan het zaterdag zien.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2022, 09:26:58 door ThaStayFan »

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #124 Gepost op: 3-03-2022, 09:49:07 »
Daarover zegt ze zoiets als 'Ik was nog al met spirituele dingen bezig, maar...' Eigenlijk wil ze zoiets zeggen als 'dat heeft me niet geholpen'. Ze maakt er een andere zin van. Even later zegt ze bijna hetzelfde: 'Ik ga nu de test gewoon nog even heel goed maken, maar...' En dan wil ze eigenlijk zeggen 'het heeft niet mogen baten' (of zoiets) en praat ze er weer overheen. Kijk nog maar even terug.

Wat handig dat er gedachtenlezers op het forum zitten. Wel jammer dat ze het nooit eens worden met elkaar. ;D

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 3-03-2022, 10:20:32 »
Mij maakt niks uit hoe de ontknoping gaat vind alles prima als molloot die al 17 jaar kijkt 😊

In niet de mol wat meerdere al aankaarten lijkt het heel erg op dat Fresia het is, maar het kan ook een tactiek zijn van de makers en de finalisten, want ze weten dat in de molapp veel mensen Fresia verdenken. En je hebt twee acteurs die daar goed mee kunnen spelen.

Ik hoop zelf wel dat Fresia het is. Ten eerste zij was mijn eerste gevoelsmol en ten tweede zou het niet gaaf zijn dat een keer de kandidaten de mol niet door hebben. Maar ben bang dat zij het niet is..

Offline Marimol

• Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
« Reactie #126 Gepost op: 3-03-2022, 10:31:30 »
Wat handig dat er gedachtenlezers op het forum zitten. Wel jammer dat ze het nooit eens worden met elkaar. ;D

::rofl:: ::rofl::

Offline ThaStayFan

• Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
« Reactie #127 Gepost op: 3-03-2022, 14:26:55 »

Ik doe niet aan gedachtelezen, maar aan interpreteren.

Als forumlid/moderator maak je best een flauwe opmerking, vind ik. Maar goed, als jij jezelf zo grappig vind... prima joh.

Ben benieuwd wat jij zaterdag te zeggen hebt.😜
« Laatst bewerkt op: 3-03-2022, 14:52:57 door ThaStayFan »

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #128 Gepost op: 3-03-2022, 16:28:58 »
Moderators mogen ook best flauwe opmerkingen maken anders worden ze te serieus. ::hypocriet::

Maar off-topic gaan mogen ze niet dus ja, ik ben ook heel benieuwd wat ik na de ontknoping zal zeggen. Ik zal je vast wel feliciteren als je gelijk had! :D

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 3-03-2022, 16:40:31 »
Heinz, wat is de dresscode? Een zwarte hoodiejurk en een feestmasker?   ;D

Veel plezier!  :)
...maar soms even niet :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #130 Gepost op: 3-03-2022, 16:48:30 »
Haha, bedankt! (En Mollem ook!) Er is geen dresscode maar we krijgen wel na afloop een cadeautje van de Mol dus dat zou weleens een masker kunnen zijn. (Of een voetbal of hoogtepunten uit GTST.)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 3-03-2022, 16:53:27 »
Haha, bedankt! (En Mollem ook!) Er is geen dresscode maar we krijgen wel na afloop een cadeautje van de Mol dus dat zou weleens een masker kunnen zijn. (Of een voetbal of hoogtepunten uit GTST.)
Of een deel van de pot, omdat geen enkele finalist de mol geraden heeft 😅

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #132 Gepost op: 4-03-2022, 20:36:43 »
Wat leuk Heinz dat je erbij kunt zijn. Veel plezier!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 4-03-2022, 20:38:04 »
Arno was bang zich te verspreiden bij Boulevard. Weet hij het dan toch?

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #134 Gepost op: 4-03-2022, 20:57:12 »
Arno was bang zich te verspreiden bij Boulevard. Weet hij het dan toch?

Verspreiden? Is Arno een virus dan?   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #135 Gepost op: 4-03-2022, 20:59:24 »
Verspreken denk ik? Zal wel een autocorrect-dingetje zijn vermoed ik.  ;)

En verder is het maar goed dat Arno niet de mol was, denk ik.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 4-03-2022, 23:23:55 »
Haha! Ik hoop dat hij geen virus is, nee! Inderdaad auto-correct. Hij was bang zich te verspreken, want hij had van Avrotros al een aantal keer op zijn donder gekregen, omdat hij  teveel had verteld in Boulevard ::rofl::   :-[

Offline Raymundo

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 5-03-2022, 07:38:21 »
Ik ben benieuwd hoe je hier bij had kunnen zijn. Ik las iets over een prijsvraag in een nieuwsbrief van AvroTros maar ik heb die nooit gezien. Dus hopelijk kan iemand hier antwoord op geven :)

Offline Allalin

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 5-03-2022, 08:16:36 »
Ik ben benieuwd hoe je hier bij had kunnen zijn. Ik las iets over een prijsvraag in een nieuwsbrief van AvroTros maar ik heb die nooit gezien. Dus hopelijk kan iemand hier antwoord op geven :)

Als je lid bent van AVRO TROS krijg je iedere week de nieuwsbrief.
Tijdens de periode waarin de afleveringen zijn van Wie is de Mol, staat daar ook ieder week een vraag in die gaat over het seizoen van Wie is de Mol, en vaak gaat de vraag over de laatste aflevering.
Als je zo'n prijsvraag beantwoordt kun je daarmee molgeld of attributen uit de aflevering, of zoals in dit geval het bijwonen van een uitzending winnen. ;)

Offline Raymundo

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 5-03-2022, 08:55:00 »
Als je lid bent van AVRO TROS krijg je iedere week de nieuwsbrief.
Tijdens de periode waarin de afleveringen zijn van Wie is de Mol, staat daar ook ieder week een vraag in die gaat over het seizoen van Wie is de Mol, en vaak gaat de vraag over de laatste aflevering.
Als je zo'n prijsvraag beantwoordt kun je daarmee molgeld of attributen uit de aflevering, of zoals in dit geval het bijwonen van een uitzending winnen. ;)

Bedankt voor je antwoord. Ik ontvang alleen de nieuwsbrief waar altijd "Selma van AVROTROS" bovenstaat maar dat is dus een andere nieuwsbrief.