Uit 'Niet de mol' kun je halen wie de winnaar en verliezer wordt. Zelf ben ik overtuigd dat Fresia de mol is. Kim Lian verspreekt zich bijna twee keer. De eerste keer in 'Niet de mol' heeft ze het over haar spirituele kant. Daarover zegt ze zoiets als 'Ik was nog al met spirituele dingen bezig, maar...' Eigenlijk wil ze zoiets zeggen als 'dat heeft me niet geholpen'. Ze maakt er een andere zin van. Even later zegt ze bijna hetzelfde: 'Ik ga nu de test gewoon nog even heel goed maken, maar...' En dan wil ze eigenlijk zeggen 'het heeft niet mogen baten' (of zoiets) en praat ze er weer overheen. Kijk nog maar even terug.
Everon heeft naar mij idee gewonnen. Hij zit er ook heel gelukkig bij in de aflevering.
Fresia zit krampachtig met haar hand geknuist. En soms weer met haar hand voor haar mond, bang zich te verspreken.
Kim-Lian laat zien een kandidaat te zijn. Ze verraadt Fresia nog bijna door te zeggen: 'Ik vond het heerlijk (de controle los te laten).' En dan tegen Fresia 'Jij misschien niet' Ze bedoelt als mol. Er wordt dan geknipt en Fresia praat het netjes recht...
We gaan het zaterdag zien.