Opnieuw een bevestiging dat ze het gewoon is. Inderdaad die verspreking/montage viel me ook op. Kan best slordige montage zijn geweest, aangezien ze 8 afleveringen in 3-4 maanden monteren. Tevens niet de eerste keer dit seizoen, maar zal ik in het feedbacktopic melden na het seizoen.
Af en toe doet ze goede dingen, dus nog enige twijfel, maar Lancelot of Toos als mol zou ik geniaal vinden, dus zou het niet eens erg vinden als mijn tunnel instort
+ nieuwe inzicht vanuit Heinz is dat Ruben denkt dat ze allemaal dezelfde mol hadden. Zoals ik bij de exit van Thomas al zei, zat Thomas ook op Comfort en baalde hij niet dat hij niet de juiste mol had, maar op zichzelf dat hij de test slecht had gemaakt
Tevens Lieseot en Leila die afvallen, voordat iedereen schijnbaar dezelfde mol heeft is heel opvallend, aangezien ze beide 100% zeker comfort niet in het vizier hadden
Ik denk dat ze door de mand is gevallen bij het rode scherm live(voor de guys) . Het hele thema “de mol moet reageren op onverwachte dingen” was blijkbaar zeer risicovol live.
Op TV kwam dit door de montage nog enigszinds geloofwaardig over