Dat was niet alleen Comfort. Verder is het onmols je vroeg af te laten gaan.
Het zou een flauwe en niet effectieve molstrategie zijn. Zoals eerder besproken is je laten afgaan gelijk aan alle invloed kwijt, nog voordat de tweede en derde 1000 euro echt verdiend gaan worden. Door Lancelot dan nog eens te verbeteren redt ze ook nog eens 1000 euro. Dat lopen vorige week had echt, maar dan ook echt niet gemoeten. Niemand zou het haar kwalijk genomen hebben.
En ook haar reacties, hoe ze op dingen reageert, gewoon geen mol.
Helemaal eens met Belgian Mol. Pippi Langkous veilig stellen, dat gaat een mol nooit doen natuurlijk.
Overigens doet ze geen enkele moeite om in de derde proef (kamer 101) in de running te blijven, terwijl het toch van de samenstelling van het winnende duo afhangt om een goede inschatting te kunnen maken of je als mol beter in actie komt of niet. Maar ze laat het gebeuren.
Ze laat idd niks dan natuurlijke reacties en kandidatengedrag zien. Zelfs de ongekroonde meester van de pokerface en natuurlijke reacties
was na drie afleveringen te doorprikken (cfr. Haar reactie(s) na de proef waarbij ze uit een vliegtuig moesten springen).
“Al mijn expressie zit in mijn gezicht en ik kan dat niet wegsteken. (..) Ik heb dat van mezelf niet door, maar ge kunt redelijk veel van mijn gezicht aflezen.” zegt ze hier zelf over, en dat klopt ook gewoon volgens mij.