Tja wat moet ik nu van Commy vinden
Ze geeft me redenen om de tunnel te verlaten, maar nog meer redenen om erin te blijven.
Ik denk namelijk dat ze door iedereen wordt verdacht, daardoor zei Thomas ook dat hij liever er langer in had gebleven en baalde niet dat hij de mol niet had gevonden.
Hiervan heeft ze gebruik gemaakt de laatste opdracht, om toch mensen van haar af te krijgen, daardoor ging ze niet mee met Ruben en zei ze groen. Mocht ze de mol zijn, dan is dit echt fantastisch
Daarnaast vond ik het juist mols om als eerste de boeken te zoeken. Lang de tijd nemen, hulp vragen aan de receptioniste, misschien wat aanwijsbordjes verwisseld enzovoorts.
Daarnaast lijkt het alsof ze foute info doorgeeft aan lancelot, maar wordt niet in de montage opgenomen.
Tijdens de mol opdracht was het weer obvious hoe ze door iedereen werd verdacht. Ze zaten er gewoon taart te eten, lieten Comfort haar gangetje gaan, want ze liet sws 2000 als kaart liggen. De edit was hier ook verdacht.
Tevens zouden de makers kiezen voor een heel subtiele hint die niet opvalt. Bij Comfort denk ik dat dit het aanraken van de haren was(tijdens Toos te zien), omdat ze andere keren haar handen goed bij zich hield, zodat ze fout niet in kon gaan.
Om het af te sluiten, weer aantal gevallen productie assisentie en acteerwerk dat niet te verklaren is. Waarom zou ze bij het kaartje van €200, drie keer vragen aan iedereen met een moeilijke blik om door te gaan of niet?
ECHTER, een grote maar is het onnodig geven van goede antwoorden als mol, wat ze best vaak doet. Daardoor wil ik de tunnel verlaten, maar het is nu te laat. Zou wel mooi zijn als ze het echt zou zijn