Auteur Topic: [De Mol] Comfort  (gelezen 48742 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #620 Gepost op: 2-05-2023, 16:54:16 »
Vergelijkingen met Renee en Merel.....

Met Renée valt het inderdaad te vergelijken.

Merel hier aub niet bij betrekken.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #621 Gepost op: 2-05-2023, 16:59:37 »
Als Comfort de mol is dan kunnen we pas na de laatste aflevering beoordelen of ze een goede mol is. Ik zie weinig argumenten waarom ze een slechte mol zou zijn. Ze heeft heus wel eens dingen goed gedaan, maar doet elke mol. Als je letterlijk helemaal niks bijdraagt ben je na een paar opdrachten ontdekt. Het rode scherm valt haar niet aan te rekenen, dat bedenkt de productie.

Dingen als "als X de mol is dan is het onmogelijk om de mol te ontdekken" of "als X is de mol is dan is het een hele slechte mol" hoor je elk jaar weer opnieuw van mensen die in een foute tunnel zaten. Dit is puur hun eigen frustratie en moet je niet serieus nemen. Ze kunnen simpelweg niet accepteren dat ze zelf gefaald hebben. Nee, als zij het fout hebben dan moet het uiteraard aan iemand anders liggen (de mol, de productie, de andere kandidaten).


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #622 Gepost op: 2-05-2023, 17:03:27 »
Met Renée valt het inderdaad te vergelijken.

Merel hier aub niet bij betrekken.
Laten we Renée ook eens een keer met rust laten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #623 Gepost op: 2-05-2023, 19:12:34 »
Ik vind het vooral grappig dat Belgian Mol Ruben wel een goede mol zou gevonden hebben terwijl hij vaak op slechte posities staat.

Comfort staat er wel steeds. Ze verdient kleine bedragen en bespeelt op een subtiele manier de anderen. Ze laat vooral de anderen fouten maken.

Dat sommigen (ik heb het enkel nog op fora gelezen) het note done vinden dat een mol een rood scherm krijgt, oke. Maar ga dan even mee in het verhaal dat de productie het toch aandurft om de mol een rood scherm te geven. Dan kan je toch weinig argumenten tegen Comfort als mol hebben?

En ja ik vind Lancelot ook nog een optie om de mol te kunnen zijn. Ik kan hem echt niet afstrepen.
« Laatst bewerkt op: 2-05-2023, 19:14:56 door Convans »

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #624 Gepost op: 2-05-2023, 20:25:40 »
Ik zou Commy ook een prima mol vinden en haar dat rode scherm niet kwalijk nemen, tenzij het haar eigen idee was. De kandidaten en in het bijzonder Leïla zijn dan wel sowieso hard bedrogen door de makers en dat zou ik toch zuur vinden.

Ik vind het vooral vreemd dat er zo zwaar geteased wordt dat Toos Commy verdenkt. Wordt dit nog een twist met Toos als kandidaat die tot in de finale op de foute zit?

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #625 Gepost op: 3-05-2023, 00:40:15 »
Ik heb de vorige aflevering nog eens terug gekeken en ik snap niet waarom Comfort Toos tot twee keer toe helpt bij de eerste opdracht.

Eerst met het hoedje en daarna met de benen kruisen. Het zou ideaal zijn voor mol Comfort om Toos hier de foto te laten mislukken.

Of ze doet hier een last minute poging om Toos toch op een verkeerd spoor te brengen.

Ik zit op Comfort sinds het begin, maar die kleine dingen doen mij nog twijfelen. Toos leek juist heel verdacht hier en als je als kandidaat op Toos zit, zijn dit juist heel logische acties om hem te corrigeren en wat geld in de pot te brengen.

Daarentegen wil ik niet uit de tunnel en geeft ze me ook genoeg redenen om in de tunnel te blijven.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #626 Gepost op: 3-05-2023, 00:43:32 »
Ik zag daarin een slimme kandidate die - omdat ze alleen met de Mol was - hem wel even durfde te corrigeren. Haar concurrenten waren immers toch niet in de buurt. Eigenlijk laat ze met die opmerkingen aan Toos weten: 'Ik weet dat jij het bent en aangezien ik de winnaar ga worden, wil ik dat je nu niet nog meer geld uit de pot speelt'. Toos doet vervolgens braaf wat Comfort zegt.
 :D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #627 Gepost op: 3-05-2023, 13:07:47 »
Ik heb de vorige aflevering nog eens terug gekeken en ik snap niet waarom Comfort Toos tot twee keer toe helpt bij de eerste opdracht.

Eerst met het hoedje en daarna met de benen kruisen. Het zou ideaal zijn voor mol Comfort om Toos hier de foto te laten mislukken.

Of ze doet hier een last minute poging om Toos toch op een verkeerd spoor te brengen.

Comfort doet zoals hier en elke opdracht gewoon consequent dingen goed. Een echte kandidaat.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #628 Gepost op: 3-05-2023, 23:37:15 »
Ik zou Commy ook een prima mol vinden en haar dat rode scherm niet kwalijk nemen, tenzij het haar eigen idee was. De kandidaten en in het bijzonder Leïla zijn dan wel sowieso hard bedrogen door de makers en dat zou ik toch zuur vinden.

Maar Leila was met een normale eliminatie sowieso naar huis, dus niets zuur vanwege het rode scherm van de mol, die daardoor geld uit de pot kon spelen. Goed gedaan van Comfort.  Het rode-scherm-taboe is ook eens doorbroken, en terecht.


Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #629 Gepost op: 4-05-2023, 09:25:00 »
Maar Leila was met een normale eliminatie sowieso naar huis, dus niets zuur vanwege het rode scherm van de mol, die daardoor geld uit de pot kon spelen. Goed gedaan van Comfort.  Het rode-scherm-taboe is ook eens doorbroken, en terecht.

Volledig niet akkoord. Ze heeft misschien door deze unieke kans een groter risico genomen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #630 Gepost op: 4-05-2023, 09:37:31 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #631 Gepost op: 4-05-2023, 11:48:57 »
Ze heeft misschien door deze unieke kans een groter risico genomen.
Leïla zegt hier zelf over: "Ik was sowieso van plan om all-in te gaan vandaag. Dus dat komt goed uit." (52e minuut afl. 4)
Klinkt voor mij niet als groter risico nemen...

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #632 Gepost op: 4-05-2023, 13:37:10 »
Ondanks dat ik in de Lancelot-tunnel zit heb ik nog wel iets gevonden voor de Comfort verdenkers.

Kijk bij aflevering 3 maar eens naar het moment tussen 40:02 en 40:05 waarbij een eitje valt van Comfort. Vond ik mega-verdacht, misschien kan iemand een GIF-je maken.

Offline Barry21

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #633 Gepost op: 4-05-2023, 14:18:52 »
Leïla zegt hier zelf over: "Ik was sowieso van plan om all-in te gaan vandaag. Dus dat komt goed uit." (52e minuut afl. 4)
Klinkt voor mij niet als groter risico nemen...

Daar moeten we geen boodschap aan, want het had eender welke andere onschuldige kandidaat kunnen overkomen in het geval dat Commy de mol is.

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #634 Gepost op: 4-05-2023, 14:24:13 »

Daar moeten we geen boodschap aan, want het had eender welke andere onschuldige kandidaat kunnen overkomen in het geval dat Commy de mol is.
Was als reactie op datgene wat Belgian Mol schreef, ik snap niet wat "eender welke andere onschuldige kandidaat" daar dan mee van doen heeft...
« Laatst bewerkt op: 4-05-2023, 14:34:39 door WillempieW »

Offline Barry21

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #635 Gepost op: 4-05-2023, 14:29:25 »
Was als reactie op datgene wat Belgian Mol schreef, ik snap niet wat "eender welke andere onschuldige kandidaat" daar dan mee van doen heeft...

Had het meer als algemene opmerking gelezen, excuses.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #636 Gepost op: 4-05-2023, 15:16:09 »
Ondanks dat ik in de Lancelot-tunnel zit heb ik nog wel iets gevonden voor de Comfort verdenkers.

Kijk bij aflevering 3 maar eens naar het moment tussen 40:02 en 40:05 waarbij een eitje valt van Comfort. Vond ik mega-verdacht, misschien kan iemand een GIF-je maken.

Ik zag het niet…

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #637 Gepost op: 4-05-2023, 16:50:25 »
Ik zag het niet…
Het gaat om dit moment:



Je ziet links bij Comfort duidelijk dat het eitje bijna gaat vallen terwijl Comfort dat ook lijkt op te merken, maar niks doet. waarna het eitje daadwerkelijk stukvalt.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #638 Gepost op: 4-05-2023, 17:22:47 »
In diezelfde opdracht zat ze naast Thomas in de jeep, waar haar hand verdween achter zijn rug. Niet veel later was zijn rode ei, dat op zijn rug zat, dan ook kapot ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Comfort
« Reactie #639 Gepost op: 4-05-2023, 17:30:15 »
Ondanks dat ik in de Lancelot-tunnel zit heb ik nog wel iets gevonden voor de Comfort verdenkers
Kijk, dat stel ik erg op prijs  ::bravo:: ::hug::

En ik moet zeggen, het enige Molduel dat Commy wel verliest van Lancelot is die op hints. Ik vind die wat karig bij haar, en aardig bij Lancelot. Ik vind die 5000 euro die hij in de bunker pakte enorm, maar het is in ieder geval geprobeerd te verklaren in dat hij niet anders kon.

Zondag.... dan weten we toch nog niks? Een finale uitzending, maar de mol pas geopenbaard op 14 mei? Dan volgt die kneiter van een hint eerst nog aanstaande zondag. Ik verwacht iets met rood ;D 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)