Thomas komt hier heel verdacht naar voren. Ten eerste wil je als mol sowieso bij de drones zitten. Hier wordt uiteindelijk het geld verdiend. Thomas speelt dit enorm tactisch: "ik wil graag bij de stunts, maar ben bang dat ik uiteindelijk niet durf". Dan hoef je natuurlijk niet, maar kom je wel over als kandidaat die graag alles wil meemaken. Slim.
Thomas zit enorm te kloten met z'n drone en verpest hiermee de eerste 1500. De andere hints wezen overduidelijk op Ghostbusters, dus hij heeft dit geld echt uit de pot gehouden. Zoals gezegd is Sigourney Weaver een beetje een rare hint, onmogelijk om de film goed te gokken op basis van die hint. Thomas doet dus precies genoeg verkeerd.
Daarna, bij het beschrijven van de film, laat hij weg dat er "Peter" werd gezegd (voor zover wij weten). Dat is echt heel raar. Natuurlijk is dat belangrijke informatie. Veel verdachter kan het eigenlijk niet worden.
Lancelot had z'n drone goed onder controle, dus daar kon Thomas niet veel mollen. Zou ook wel erg gaan opvallen. En uiteraard als je weet dat het toch goed gaat komen, dan ga je juist overdreven goed je best doen. Dus vanaf dat moment was hij ineens weer de fanatieke kandidaat.
Ruben omschreef z'n stunts niet erg duidelijk, dat is waar, maar je zit wel daadwerkelijk in een klein vliegtuigje dat over de kop gaat. Niet makkelijk om je hoofd koel te houden. Sowieso is het niet zo makkelijk om het te beschrijven als je er zelf in zit. Ik vond dat niet per se verdacht. Of anders gezegd: als er iemand verdacht was deze opdracht, dan was het Thomas.