Auteur Topic: [Kandidaat] Stéphanie  (gelezen 8979 keer)

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #100 Gepost op: 21-04-2024, 22:12:23 »
In de eerste proef heel overtuigend mols voor mij. Vertragen zodat een kandidaat de balken moeten loslaten en verdacht lijkt.
En haar tatoeage laten zien was nodig om haar zus in de slag te kunnen nemen in de derde opdracht (minder verdienen). In een proef waar Senne alles wegblaast, kan dit gerust ook aan ons getoond worden.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2024, 22:15:42 door Molekule »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #101 Gepost op: 21-04-2024, 23:33:07 »
Ik ben een beetje van Stéphanie aan het afstappen, maar ik hoop dat ze er nog lang in blijft. ::love::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #102 Gepost op: 22-04-2024, 07:37:13 »
In de eerste proef heel overtuigend mols voor mij. Vertragen zodat een kandidaat de balken moeten loslaten en verdacht lijkt.

Niet akkoord. Die vragen waren echt heel lastig. En op het einde stelt ze zelf het goede antwoord voor. Ze blijft voor mij bevestigen dat ze niet de mol is, maar ze mag er zeker nog lang in blijven.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #103 Gepost op: 22-04-2024, 09:39:36 »
Stéphanie stelde op het einde inderdaad een goed antwoord voor maar het was te laat. Zij keek (samen met Bernard) ook naar de mol-beelden.
Het valt mij overigens op de Stéphanie steeds op de achtergrond wordt gehouden.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #104 Gepost op: 22-04-2024, 09:58:10 »
Het ‘si’ grapje had ze ook al in een backstage video gemaakt. Misschien als mol n beetje veel van t goede.
Sowieso vond ik haar deze aflevering eigenlijk (vergeleken met de 2 mannen) niet heel Mols

Stéphanie heeft er nu al drie keer op gehint dat ze misschien de mol is:

- introductiefilmpje
- extra beeld (si-tattoo)
- afl. 5 (idem)

Zo'n laconieke mol lijkt me heel leuk, maar past tot nu toe niet in het molplaatje.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #105 Gepost op: 22-04-2024, 11:36:27 »
Het valt mij overigens op de Stéphanie steeds op de achtergrond wordt gehouden.

Ik hoop toch oprecht dat we een seizoen hebben waarin het niet zoeken is naar de meest uit de wind gehouden deelnemer.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #106 Gepost op: 22-04-2024, 12:30:23 »
Ik hoop toch oprecht dat we een seizoen hebben waarin het niet zoeken is naar de meest uit de wind gehouden deelnemer.
Dit hoop ik toch ook echt. Liever weer eens een mol die af en toe risico gepakt heeft. Stephanie lijkt dat niet echt te durven.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #107 Gepost op: 22-04-2024, 12:39:47 »
Dit hoop ik toch ook echt. Liever weer eens een mol die af en toe risico gepakt heeft. Stephanie lijkt dat niet echt te durven.

Mee eens. Mag geen ongeschreven wet worden dat we de kandidaten al gelijk kunnen onderscheiden van de mol doordat ze wél verdacht in beeld worden gebracht. Al is dat ook niet helemaal het geval met Stéphanie hoor. Die heeft aardig wat understated molacties op haar naam staan. Heb ook al drie keer die "Si" tattoo voorbij zien komen met knipoog-knipoog betekenisvolle blikken van haar. Misschien gaat dat dé molhint worden dit seizoen.



Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #108 Gepost op: 22-04-2024, 13:38:28 »
Als dat de molhint zou worden is het jammer dat die nu al tot in extreme is uitgemolken

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #109 Gepost op: 22-04-2024, 14:37:42 »
Al is dat ook niet helemaal het geval met Stéphanie hoor. Die heeft aardig wat understated molacties op haar naam staan.

Klopt, er zal aan (minder obvious) molacties zeker geen gebrek zijn.
Lef heeft ze toch ook al getoond door in de openingsaflevering mee voor de verdubbelaars te gaan, zonder de tussenkomst van Michael had ze een goeie kans om die te bemachtigen. Ook in de eerste opdracht nam ze sturend initiatief.
Daarna was het wellicht toch zaak om vooral subtiel te mollen en vertrouwen van de groep te winnen, in de hoop de verdubbelaars nog in handen te krijgen.
Lennart had een soortgelijke strategie om zijn grote slag van -10.000 euro voor te bereiden.
Afwachten of haar molacties vanaf nu nog iets gedurfder worden.

« Laatst bewerkt op: 22-04-2024, 15:10:44 door Molekule »

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #110 Gepost op: 22-04-2024, 14:56:45 »
Ze heeft iets niet best gedaan als het hele groepje van haar eerste opdracht + degene die haar ontmaskerde in opdracht 3 nog in de strijd is.
Tegelijkertijd.. zou het zomaar kunnen.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #111 Gepost op: 23-04-2024, 10:52:50 »
Stéphanie is mijn nummer 2 en de enige die na Senne nog kan, echter zit ik met een paar rare kronkels die mij niet toelaten haar echt als mol te zien.

Het zijn de volgende:

1) In aflevering 1, bij de vraag over Bernard horen we haar zeggen dat ze twijfelt tussen 2 antwoorden. (1 juist, 1 fout). In het volgende shot zien we haar alles in de juiste ton gooien. Waarom zou je dat doen als mol? Niemand kan dit echt controleren

2) In aflevering 3 gaat ze bij de detectives, dit is de allerslechtste plaats om te mollen omdat er altijd een plan B is. Daarbij is de enige opdracht echt van tel degene waarmee je de stem zou ontgrendelen. Waarom zou je als mol je dan laten een tattoe zetten? ik lees veel dat dit de tip is, maar is dat niet heel vergaand?

3) In aflevering 4 zit ze bij de loodgieters, en dit is ook de slechtste plaats. Er staan altijd 2 kandidaten op je vingers te kijken. Ze probeert wel rare dingen maar blokt ook Michaels rare voorstellen af. Als mol sta je hier machteloos. Zij zorgt wel voor de verwarring in de rondes, maar de rol als rondeteller kreeg ze pas heel laat van Michaël. Als ze die rol van het begin claimde, kon dit een perfecte molactie zijn. Maar ze krijgt die rol zo laat, dat voor hetzelfde geld Lynn dit ook had kunnen doen én dan sta je nog machtelozer.

4) In dezelfde aflevering hakt zij heel snel op Charlotte in om Coco aan te duiden. Zij geeft haar nog de genadeslag om de stemming op haar te starten. Wij zien inderdaad niet hoe Coco reageerde en misschien was het obvious maar er waren nog twijfelaars (Senne vb.). Waarom duw je niet door naar Michaël? Dan heb je Senne mee, Coco mee en mogelijk bernard ook.

5) Waarom ga je als mol bij een opdracht waar de verdubbelaar werd ingezet, gelijk met je bezoeker antwoorden. Hiermee vergroot je de kans dat je geld verdient. Als enige actie daar dat je vragen fout beantwoordt (omdat je ze 1x niet eruit kon vissen) vind ik flauw. Daarbij wil de mol hier de finale spelen én haar toren was maar net groter als die van Charlotte. Ervan uitgaande dat een mol dit kon oefenen, waarom dan het op geluk laten aankomen?

klaar voor de strijd

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #112 Gepost op: 23-04-2024, 21:50:19 »
Stéphanie heeft inderdaad enkele antimolacties achter naar naam. Maar de mol van vorig jaar Comfort had veel meer antimolacties en toch was zij de mol.

Toch enkele opmerkingen:

In de olijfopdracht gaf zij vooral foute antwoorden en verspreidde haar olijven in alle tonnen (ze laten haar wellicht enkel zien als ze in de juiste ton gooit) wat mols is want zo komen er weinig olijven in de juiste ton.

Het kan best zijn dat de maffia-opdracht geld moest opbrengen, anders klopt dat verhaal over de bom in de Ape's niet.

De loodgieters is juist de beste molpositie, zij bepalen over het aantal te halen bananen en boosters en beslissen over de inzet ervan en ze tellen het aantal rondes. De racers hebben enkel invloed op hun eigen €1000 en snel worden ingelopen valt op.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #113 Gepost op: 23-04-2024, 22:52:29 »
Tja, als ze de Mol is, zou ik dat toch wel wat teleurstellend vinden eerlijk gezegd...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #114 Gepost op: 23-04-2024, 23:05:01 »
Het is blijkbaar kiezen tussen een brutale mol (Senne) of een voorzichtiger, subtiele mol (Stéphanie).

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #115 Gepost op: 23-04-2024, 23:06:35 »
Tja, als ze de Mol is, zou ik dat toch wel wat teleurstellend vinden eerlijk gezegd...

Is het seizoen al voorbij? Zijn de molacties al in beeld geweest? Wacht het seizoen eerst af voor je zulke dingen zegt.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #116 Gepost op: 23-04-2024, 23:10:26 »
Tja, als ze de Mol is, zou ik dat toch wel wat teleurstellend vinden eerlijk gezegd...
Als ze de mol is, wil ik haar zien rennen om die 4de geldkoffer weg te kapen terwijl ze zogezegd bij de tattooshop zit.
Zo teleurstellend is dat ook weer niet.
Maar als het blijft bij, willen een doos openen, meegaan in de fouten van een ander, en je grootste molactie is foute stukken doorgeven aan Michaël, geef ik je gelijk.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #117 Gepost op: 24-04-2024, 00:46:54 »
Is het seizoen al voorbij? Zijn de molacties al in beeld geweest? Wacht het seizoen eerst af voor je zulke dingen zegt.

Hoezo? Ik mag best mijn mening nu al geven als ik dat wil.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #118 Gepost op: 24-04-2024, 08:19:48 »
Hoezo? Ik mag best mijn mening nu al geven als ik dat wil.

Wat jij wilt.. ::zwaai::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline BeaVer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Stéphanie
« Reactie #119 Gepost op: 24-04-2024, 10:46:34 »
Sinds de ijsjesproef verdenk ik Stéphanie en ik blijf ook na deze aflevering bij Stéphanie:
- Tijd rekken bij de Segesta en ook nog eens de opdracht 500 euro minder laten opleveren mochten ze toch binnen de tijd geweest zijn.
Wanneer ze toekomen krijgen ze de opmerking "Bij jullie duurde het wel superlang hoor". Een perfecte cover, want (haar antwoord) "weet je wel wat wij allemaal hebben moeten doen??". En ja, het is ook een loodzware opdracht en dat kan je alleen als een voordeel gebruiken als je de mol bent. Daarnaast is het niet logisch dat zij haar bij de balken zou geplaatst hebben, aangezien er sterkere mensen aanwezig waren.
- Bij de torens bouwen, geraakt zij in de finale door maar 1 keer extra blokken te verdienen. Elke extra set blokken brengt een extra 600 euro op. Van de 3 spelfinalisten is die uitkomst:
        - Senne: 1800 euro extra. Senne laat bij de eerste ronde zelf zijn moeder bouwen. Als je de mol bent, wil je dat toch niet?
        - Michaël: 0 euro - Ter verdediging: Ik vond wel dat zijn mama precies vond dat haar zoon een engeltje was die in zijn jonge tienerjaren nooit iets verkeerd deed. Hij had hier ook makkelijk extra geld kunnen opleveren mocht zijn mama hem wat realistischer ingeschat hebben. Na de 1ste vraag valt Michaël ook telkens bijna af omdat zijn toren quasi helemaal om ligt. Dat is een serieus risico als je de mol bent. Je wilt namelijk zo ver mogelijk geraken zonder extra geld te verdienen. We zien enkel de afmetingen bij vraag 1 en daar heeft Michaël de op 1 na laagste toren, namelijk 8,9 cm, terwijl Bernard daar net onder valt met 8,5. (De andere afmetingen: Senne 19, Stéphanie 19, Charlotte 18,5, Lynn 12,6)
        - Stéphanie: 600 euro (1 keer verkeerd antwoord waar ze ook haar zus het excuus gaf dat onder 15 jaar wel heel jong is. De reactie van haar zus sprak boekdelen, die was niet overtuigd van de oprechtheid van Stéphanie. Ze heeft bij vraag 2 geen letter "kunnen" opvissen. Vraag 3 had ze juist, maar misschien omdat haar zus er bij was en ze onmogelijk kon liegen daar?)