Poll

Wie is de Mol?

Bernard
4 (7.8%)
Charlotte
9 (17.6%)
Michaël
16 (31.4%)
Senne
22 (43.1%)

Totaal aantal stemmen: 51

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 19665 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #80 Gepost op: 29-03-2024, 08:23:32 »
Ik geloof het bij Lynn nog niet helemaal.

Ze komt geacteerd op mij over. Vooral bij Gilles bij de filmprojector, maar ook haar reactie op haar deelname/selectie. Die is trouwens opvallend kort geknipt.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2024, 09:26:07 door Amethyst »

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #81 Gepost op: 29-03-2024, 12:20:44 »
Michaël/Karolien/Philippe

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #82 Gepost op: 30-03-2024, 01:20:58 »
Voor nu: 1. Coco (maar nog niet met tunnelvisie  ;D)
Lynn op 2: ze wordt zo onschuldig neergezet dat ik dat mega-verdacht vind.

3. Stephanie en 4. Karolien: beide verdacht.

Charlotte/Philippe: kán, maar wel erg opvallend. Zou het wel leuk vinden trouwens als een van hen het blijkt te zijn.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #83 Gepost op: 31-03-2024, 18:06:42 »
Na één aflevering ligt er nog veel open, maar ik ga voorlopig voor Coco. Één heel brutale molactie met het omstoten van de juiste ton, en verder grotendeels onder de radar zonder ergens geld te verdienen. Een prima start voor een mol die goed in de groep lijkt te liggen. Op basis van haar gezichtsuitdrukkingen zou ik haar al bijna afstrepen (zie de Behind the Scenes waar ze te horen krijgt waar ze naartoe gaat), maar bij De Mol heb ik geleerd dat mijn mensenkennis er wel vaker naast zit.

Charlotte volgt vlak op Coco. Ze is een mol volgens het boekje: geld verdienen om een groter bedrag te kunnen laten liggen in opdracht 1, bijna een foute ton (laten) omgooien, onterecht worden weggestuurd bij de vrijstellingen. Wat me ervan weerhoudt is dat het er misschien wel te dik bovenop ligt. Ook heeft ze van tevoren verklapt hoe ze haar vriend heeft leren kennen, hoewel dat misschien iets is waar anderen naar hebben gevraagd.

Stéphanie is samen met Charlotte de beste mol die pleit voor het achterlaten van 6 kandidaten of 6000 euro. Bij de olijvenopdracht valt ze niet op, maar verdient ze ook geen bakken met geld. Als ze de mol is, is ze door Michaël goed voor het blok gezet bij de verdubbelaars.

Senne zou ik bijna vergeten, maar ook die is hartstikke mol bezig. Hij geeft weliswaar een goede voorzet (kwallen), maar het is weinig effectief en hij zit op een goede molpositie bij de eerste opdracht én is medeverantwoordelijk voor het foutief wegsturen van Charlotte bij de verdubbelaars. Zeker een om in de gaten te houden dus.

Als Philippe de mol is, is hij gelijk hard begonnen met zulke opzichtige fouten in de mast. Zou de mol niet op z'n minst kunnen veinzen dat hij niet genoeg Italiaanse voetbalclubs kent? (Niet dat ik zelf wist wat de Serie A was, maar je snapt m'n punt.)

Karolien had minder fanatiek mogen roepen waar Charlotte haar vriend heeft leren kennen. Ook was ze te makkelijk te ontmaskeren als de fanatieke kandidaat bij de vrijstellingen.

Michaël zie ik nog steeds graag als mol, maar het is opmerkelijk dat hij Stéphanie voor het blok zet en daarmee de groep in feite 2000 euro laat verdienen.

Lynn heb ik nog niet veel verdachts zien doen, en ik verwacht dat de mol gewoon 'ja' heeft geantwoord op de vraag of die de mol wilde zijn.

Bernard speelt zich in de kaart met het verzwijgen van de vraagtekens en lijkt niet geweldig goed te kunnen liegen. Ook het per ongeluk omstoten van een foute ton is onverdacht, en ik denk dat hij het vrijstellingenspel wel beter had voorbereid als mol.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2024, 18:11:00 door Pac »
...óf niet!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #84 Gepost op: 31-03-2024, 19:36:05 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 2:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #85 Gepost op: 31-03-2024, 21:44:58 »
Stéphanie

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #86 Gepost op: 31-03-2024, 21:46:32 »
Stephanie

Ze is wel redelijk op de achtergrond, wat dus zeker iets is om in de gaten te houden.

(Coco die ik hiervoor als Mol aanduidde was dan juist weer erg aanwezig met duidelijke fouten en ook met haar uitspraak dat ze op één persoon had ingezet. Doet me toch denken dat ze de Mol niet is.)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #87 Gepost op: 31-03-2024, 21:50:05 »
Vond Stephanie wel verrassend fel bij de 1e opdracht ineens (als in: gespeeld?)
Maar zag ook wel ineens een andere Lynn, die kennelijk binnen de groep ook helemaal niet zo vertrouwt wordt??

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #88 Gepost op: 31-03-2024, 21:51:21 »
Ze is wel redelijk op de achtergrond, wat dus zeker iets is om in de gaten te houden.

(Coco die ik hiervoor als Mol aanduidde was dan juist weer erg aanwezig met duidelijke fouten en ook met haar uitspraak dat ze op één persoon had ingezet. Doet me toch denken dat ze de Mol niet is.)
Ja, en we horen bij de test ook zeker twee kandidaten die Coco verdenken. Ze viel in aflevering 1 al op, maar nu nog meer.
...óf niet!

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #89 Gepost op: 31-03-2024, 22:39:58 »
Mijn top 3 na aflevering 2:
1. Senne
2. Stephanie
3. Michaël

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #90 Gepost op: 31-03-2024, 22:45:14 »
Michael


« Laatst bewerkt op: 31-03-2024, 22:46:45 door Fay111 »

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #91 Gepost op: 31-03-2024, 22:54:52 »
Senne lijkt me wederom het meest logisch. Sleutelpositie tijdens opdracht 2 (leek haast wel voorkennis toen hij vroeg wiens naam bij het bordje 0% hing en als productieassistent hielp met de ventilatoren zonder dat er al contact was gelegd) en houdt de controle bij opdracht 3 zelf in handen door de pasvragen te pakken, waardoor zijn naam in de kist nooit onthuld kan worden. Bovendien denk ik dat de mol gezien de verdubbelaars dit seizoen bijna elke kans op mingeld zal pakken.

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #92 Gepost op: 31-03-2024, 23:09:27 »
Toch Coco denk ik.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #93 Gepost op: 31-03-2024, 23:41:17 »
Michael of Charlotte.

Coco streep ik nu definitief door. Te gedreven en vol aan tijdens opdrachten. Te veel op de voorgrond. En een mol die all in gaat vanaf aflevering 2? Neen, dat moet ik nog meemaken na zoveel seizoenen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #94 Gepost op: 31-03-2024, 23:51:03 »
Sleutelpositie tijdens opdracht 2 (leek haast wel voorkennis toen hij vroeg wiens naam bij het bordje 0% hing

Er kan ook flink geknipt zijn en wat we te zien krijgen. Zou best kunnen dat Philippe even daarvoor heeft verteld dat er een indeling is van 100-75-5-25-0 procent kans, maar dat ze dit eruit hebben gelaten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #95 Gepost op: 31-03-2024, 23:58:25 »
Stephanie en Michael hebben voor mij nu de meeste mol-potentie. 
 
Senne daarentegen lijkt me echt gewoon een raskandidaat hoor.  :-X

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #96 Gepost op: 1-04-2024, 00:10:17 »
Nog steeds Stéphanie. Charlotte en Michael kunnen ook. Coco weet ik niet, kan wel aardig acteren als ze het is.

Senne is bij mij juist enorm gedaald, omdat ik denk dat de Mol niet opgesloten wil zitten. Als je daar toch terechtkomt moet je proberen om het portoverkeer en de link met de ventilators zo lang mogelijk in de wachtkamer te houden, maar dat deed hij niet. Verder heb je helemaal geen invloed op wat de kandidaten op de eerste twee verdiepingen doen en kan je hier ook niet in sturen. Verder is het als Mol veel veiliger om in de beginfase in de grote groep te zitten.

Lynn, Philippe en Bernard heb ik afgeschreven.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #97 Gepost op: 1-04-2024, 00:23:37 »
Philippe weer terug op mijn lijst. Vind het toch raar dat ze zo ongeveer alle namen bij de 2e opdracht omgewisseld hebben. En dan nog de persoon van wie ik denk dat ze niet voor de voordelen gaat als laatste ophangen. Is wel zo ingedeeld dat die kist wel open moest gaan. Michael en Senne samen, dan weet je dat het fout gaat.

Senne, wat lager want ik vraag me ook af of je als mol daarboven alleen had willen zijn.

Bernard en Michael kunnen het wat mij betreft ook nog prima zijn.

Stephanie, ik hoop gewoon dat ze het niet is (weet niet waarom maar stoor me op de een of andere manier aan haar).
Van de andere dames denk ik niet dat ze de mol zijn. Ik zoek het dit jaar (op dit moment dan  :-X) toch bij de heren.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #98 Gepost op: 1-04-2024, 00:51:43 »
Ik vind senne echt hee, vaak sturend en zie er dus wel een mol in, maar kan je als mol boven in de gevangenis iets doen als de groep in no time voor je zou staan ?

Buiten niet op de knop drukken voor de communicatie en het niet afzetten van de ventilator heb je eigenlijk niet echt mogelijkheden dacht ik in eerste instantie.

Maar hij kan nog enorm vertragen met de bom en het overhandigen van dw hamer om zijn positie op de lijst te verbeteren .   Zakt minder op mijn lijst dan ik eerst dacht

Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #99 Gepost op: 1-04-2024, 01:17:03 »
Ik ga voor Stéphanie. Op de voet gevolgd door Senne en Coco. Ik denk inderdaad dat je als Mol liever niet opgesloten zou zitten, en Coco vind ik te opvallend verdacht naar voren komen in de montage.

Bij Charlotte, Michaël, Bernard, Lynn en Philippe zie ik allemaal te veel onmolse acties.
Niets is wat het lijkt...