Deze aflevering was wel een HEEL erg doorslaand succes voor Charlotte als mol
Ze kiest zichzelf bij de zwijgers en ja hoor, oeps, vergeet te zwijgen NADAT er al iemand anders ook zo dom was.
Als officier moet je wel Productieassistent spelen, er moet toch 1000 euro door, anders slaat de rest van de opdracht nergens meer op.
Ze kiest slim voor de autobom, en instrueert Philippe dan perfect hoe te liegen. Vervolgens komt het nog tot vele rondes waarin Philippe het werk moet doen. Ze corrigeert Philippe nog goed met de moeilijke varianten maar ze weet dat de moeilijkste TAGLIATELLI nog in het spel zit haha. Zolang die boven de markt hangt kan ze nog wel even door. Dan verzint ze ook een perfecte leugen waarom het andere team af zou zijn gegaan.
Dat de quotes telkens naar haar verwijzen plus haar achternaam maken het Obvious gehalte nog groter.
Ik krijg haast Nederlandse Charlotte vibes bij haar... die het NIET was, lol. Maar deze Charlotte is me nog veel duidelijker en het is niet bepaald dat ze en masse verdacht wordt, bij landelijk staat ze nog altijd eennalaatste.
Stephanie was ook best wel wat mols, ik zou ook graag het woord SI laten tatoueren als ik de mol was, een herinnering voor de rest van je leven dat JA je de mol was. Senne, ach ja, typisch ouderwetse stijl mol, is haast ook al too obvious daarom. Dus blijf vol in de Charlotte tunnel.