foxhunter zit in de Bernard-tunnel nog voor de eerste aflevering uitgezonden werd.
Nogmaals, de beginvolgorde werd volledig veranderd en de mol heeft daar geen invloed op tenzij hij in de cel zit (Senne) of de toren bereikt (Philippe en Karolien) en ook op wie Senne bevrijdt heeft de mol geen invloed.
De enige zekere positie dat je na de bevrijding van Senne zelf de eindpositie kan bepalen is die van Senne.
Tunnel of niet ik bekijk alles voor iedereen. Ook Senne was niet zeker, stel dat hij niet bevrijdt werd. Of dat een eigenwijze kop zegt ik zet je op twee maar laten hem gewoon op 5 staan. Je wilt nooit op 5 staan. Senne stond op vijf en liep het risico daar te blijven staan. Hij is niet de mol!
Op 4 en in minder mate 3 stond je relatief veilig voor de swap tussen 1-2 en 5, dus de mol ging snel aan de ontbijttafel zitten op 4 of 3. Michaël zat als eerste op een stoel met 3 en is dus veel verdachter dan aangeboden mollen als Senne en Charlotte.
Maar aangezien Michaël bij de boot op 57 seconden en rondom dat steeds stopte kan ik er geen mol inzien.
Met tunnelverwijten ga je me niet stoppen hoor, dat heb ik wel gehad. Kom maar met een alternatief dat beter past, maar ik heb het niet gezien.