Auteur Topic: George is de mol (deel 7)  (gelezen 30361 keer)

Offline flupke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:George is de mol (deel 7)
« Reactie #60 Gepost op: 6-04-2002, 13:48:48 »
Nog een tip voor George.

De cijfercodes die we in afl.9 te zien kregen wijken af van wat op de officiele site is te zien. De 5 is te zien op de site, de 7 op tv. Die cijfers combineren met de G en de E in het alfabet. Deze komen toch echt alleen voor in de naam George.

Flupke, objectief en betrouwbaar!

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #61 Gepost op: 6-04-2002, 13:53:03 »

De cijfercodes die we in afl.9 te zien kregen wijken af van wat op de officiele site is te zien. De 5 is te zien op de site, de 7 op tv. Die cijfers combineren met de G en de E in het alfabet. Deze komen toch echt alleen voor in de naam George.

maar ja.....de site zit vol fouten (oa ook de geldpot)

ik ben wel bezig met die cijfers (857, 8726, 930 en 613), volgens mij moet er IETS mee te doen zijn. lijkt me iets voor heike te zijn  ;)

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #62 Gepost op: 6-04-2002, 13:53:43 »
Als prince bij dat afwijkende scherm echt op Geogre stemde verklaart dat meteen de radio hint van 1 april, My nam eis prince een beetje.. ?
En ja, welke idioot gaat nou met een rood shirt voor een stier staan die toch al een beetje opgefokt doet .. wissel dan van shirt met iemand !
En met dat fietsen, : hij staat te zwaar.. jongen, schakel dan :)!!

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 6-04-2002, 13:54:54 »
Jantien kan de mol niet zijn want dat was Ellen er de vorige aflevering al uit gegaan... en nu Ellen eruit is kan John de mol niet meer zijn... dus...

Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

aggie

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: 6-04-2002, 13:56:49 »

Jantien kan de mol niet zijn want dat was Ellen er de vorige aflevering al uit gegaan... en nu Ellen eruit is kan John de mol niet meer zijn... dus...

Niet te vroeg conclusies trekken over het stemgedrag....
Ellen heeft niet ruiterlijk erkend dat ze John stemde.
Net zoals Harry vorige week niet ruiterlijk erkende Ellen te stemmen (althans, dat werd later ontkend).

Offline mischa

• Forumlid
  • to mol or not to mol, that's the question..
« Reactie #65 Gepost op: 6-04-2002, 13:58:27 »
Even een berichtje van mij om bij "George is de MOL"toe te voegen. 2 dingen vielen mij gisteravond op tijdens de uitzending. Ten eerste bij het koffertje pakken in de Arena, George had een ROOD t-shirt aan....Alleen de mol weet van te voren wat de opdrachten zijn en kan dus op zijn gemak een rood t-shirt aangetrokken hebben.Stieren vinden je dan ineens een stuk aantrekkelijker !! Dan bij de ondervraging: John, Ellen en John hadden alleen maar van Angela gehoord dat ze niks mochten zeggen over de test, het geld en wie dat bij zich had. Maar waarom zei George ineens tijdens de ondervraging dat Jantien er een vrijstelling voor kreeg als ze de opdracht haalde ??? Niemand was hierover bericht !!! George is voor mij de MOL. Greetz Micha

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #66 Gepost op: 6-04-2002, 14:01:23 »

George is voor mij de MOL. Greetz Micha

Gefeliciteerd Mischa! Helemaal zelf gevonden?  ;)

ambijans

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 6-04-2002, 14:01:44 »

ik ben wel bezig met die cijfers (857, 8726, 930 en 613), volgens mij moet er IETS mee te doen zijn.

Ik heb ook al zitten kijken, maar nog niks, helaas...

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 6-04-2002, 14:07:05 »

ik ben wel bezig met die cijfers (857, 8726, 930 en 613), volgens mij moet er IETS mee te doen zijn.

Het telefoonnummer van de mol wellicht?  ;)

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 6-04-2002, 14:08:56 »

George zei in de biecht deze aflevering veel dingen die ik erg dubbelzinnig vond. Als je er naar luisterd denk je in eerste instantie dat hij ze zegt, omdat hij graag wil winnen. Maar ze zijn ook erg toepasbaar mocht hij de mol zijn. Voorbeeld: 'ik dacht dat 't makkelijker zou worden naarmate er minder kandidaten overbleven, maar 't wordt steeds moeilijker.'

en dan gaat hij verder met "Ik had mijn kansen eigenlijk hoger ingeschat" Hij behoort al bij de laatste 4 !!! Wat bedoelt hij hiermee dan ? Misschien dat hij op voorhand gedacht had meer te kunnen saboteren als mol ?

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 6-04-2002, 14:10:08 »

Zie je Prince echt op George klikken daar? Want dan vind ik er idd wel wat inzitten. 't afwijkende rijtje was dan misschien 'n teken dat Prince daar goed zat qua mol.

Hoe wist de regie vantevoren dan wat Prince ging stemmen?

Offline Stephanie

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 6-04-2002, 14:11:50 »
Ten eerste bij het koffertje pakken in de Arena, George had een ROOD t-shirt aan....Alleen de mol weet van te voren wat de opdrachten zijn en kan dus op zijn gemak een rood t-shirt aangetrokken hebben.Stieren vinden je dan ineens een stuk aantrekkelijker !!

Stieren zijn kleurenblind. Ze komen niet op de rode kleur af, maar op het wapperen met die doek. Veel stierenvechters gebruiken ook gele, zwarte of roze doeken......
Dit was dus geen mollenstreek!

« Laatst bewerkt op: 6-04-2002, 14:15:24 door Stephanie »

Offline mischa

• Forumlid
  • to mol or not to mol, that's the question..
« Reactie #72 Gepost op: 6-04-2002, 14:26:27 »
Dan blijft voor mij alleen de vraag nog staan:Hoe wist George dat er een vrijstelling was te verdienen door jantien ?? De kandidaten wisten alleen dat ze 10.000 Euro konden verdienen met de opdracht...
Greetz Micha

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 6-04-2002, 14:29:43 »

Dan blijft voor mij alleen de vraag nog staan:Hoe wist George dat er een vrijstelling was te verdienen door jantien ??

dat interview werd natuurlijk achteraf opgenomen en toen wist george het al van die vrijstelling, op het moment zelf kan hij het idd niet geweten hebben

btw, werd het al geschreven : we zien george weer niet inloggen bij het maken van z'n test (de rode lettertjes george zagen we dus nog steeds niet!)

groetjes
vlaming

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #74 Gepost op: 6-04-2002, 14:34:15 »

btw, werd het al geschreven : we zien george weer niet inloggen bij het maken van z'n test (de rode lettertjes george zagen we dus nog steeds niet!)

Dit laatste lijkt me idd de meest duidelijke hint in alle afleveringen! Volgende week zullen we het wel weten...

ambijans

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #75 Gepost op: 6-04-2002, 14:46:06 »
 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Ik heb even de behoefte om hier mijn column te plaatsen.
Kut! Ik ben ontmold.

Ellen was sinds aflevering 3 mijn Mol geweest. Hoe heb ik me zo kunnen misleiden door die stomme hint op het wegdek. Het was dus allemaal fake, misschien stonden alle namen wel op het wegdek behalve die van de Mol.

Natuurlijk heb ik ook getwijfeld, maar alle aanwijzingen wezen naar Ellen voor mij. George was te zenuwachtig en bracht het meeste geld binnen. John is te fanatiek en gaat meer om met Prince dan de anderen. Een goede Mol zou dit nooit doen. Jantien verprutst alles, maar speelt haar eigen spel. Ze wil verdacht worden.

Ik kon dus weer helemaal opnieuw beginnen. John is voor mij nog steeds geen serieuze optie. De redenen daarvoor staan hier al boven. Ook stemde Ellen op hem de laatste weken en zij is eruit.

Jantien. Zij is weer helemaal terug in het spel. Zij kan het zijn. Mijn belangrijkste theorie daarvoor is dat ze het minste geld in de pot heeft gebracht. Toch is ze niet echt tactisch geweest. Ze viel veels te veel op. Zelfs zoveel dat ik haar niet meer verdacht.

George is mijn nieuwe Mol. Hij saboteert toch wel veel. De eerste twee afleveringen was hij mijn Mol. Gewoon omdat mijn gevoel dat ingaf. Het dagboek wijst ook in zijn richting. Hij moet het wel zijn. Ja, George is het.

Too bad dat www.wieisdemol.com niet online is. Ik ben op zoek naar de lettercombinatie en ik wil ze combineren met de cijfercombinatie van het koffertje. Ik hoop dat er een geheime boodschap in zit.

Aanwijzingen waren er deze aflevering maar weinig. De Mol wordt minder actief. George knoeide met het koffertje, maar was het niet veel makkelijker
om de estafette te gaan doen. Je gaat toch niet voor je lol langs zo'n stier hollen? Ik vond George wel heel tov. Hij is mijn fav. kandidaat geworden. Ik hoop dat hij de Mol is of dat hij wint. Hij verdient het ook wel. John eigenlijk ook wel. Hij is zo fanatiek en zorgt voor geld in de pot. Jantien verdient het ook. Zij heeft het spel goed gespeeld, ze heeft weinig geld in de pot gebracht, maar dat kan ook een tactiek zijn. (Klopte de leeftijd van Prince eigenlijk?)

De finale wordt spannend. Als ik eerlijk ben zitten er voor mij 3 Mollen in het spel. Ik ga toch maar voor George.

Ellen, je was voor mij een goede Mol

Chriz

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 6-04-2002, 14:53:15 »
George zegt in het begin van de aflevering (biecht) zoiets als : "John is meer zichzelf, relaxed na het vertrek van Prince en het terugzien van zijn vriendin". Volgens de kandidaten-info hier is John gehuwd, dus is het zijn vrouw. Als Mol moet je je natuurlijk niet echt verdiepen in het privé-leven van de anderen, want je hebt het niet nodig om de vragen juist te beantwoorden.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 6-04-2002, 14:54:22 »
. George knoeide met het koffertje, maar was het niet veel makkelijker om de estafette te gaan doen.

een fout bij de estafette was té opvallend geweest imho. zou overduidelijk in beeld gekomen zijn! niet goed voor de Mol, die liever ongemerkt saboteerd

waarschijnlijk had de mol gehoopt dat één van de andere kandidaten een fout had gemaakt, per ongeluk ofwel opzettelijk om zich verdacht te maken bij de anderen. maar die anderen deden alles goed en snel. pech voor de Mol

groetjes
vlaming

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 6-04-2002, 15:00:18 »

en dan gaat hij verder met "Ik had mijn kansen eigenlijk hoger ingeschat" Hij behoort al bij de laatste 4 !!! Wat bedoelt hij hiermee dan ? Misschien dat hij op voorhand gedacht had meer te kunnen saboteren als mol ?

had ik zelf gemist de eerste keer......tsja, dit kun je alleen maar interpreteren als "er zit te veel in die pot", het is een feit dat enkele geplande sabotage acties niet gelukt zijn (oa de foto-opdracht, het abseilen etc)

ciao
vlaming

Offline Delilah

• Forumlid
  • Delilah weet wie de mol is
« Reactie #79 Gepost op: 6-04-2002, 15:30:15 »
Hallo, na weken op de Nl site nu dan toch ook eens op de com, waar ik meer gelezen heb dan geplaatst, en toen ik kwam zat de poll ook al vol.

george is hartstikke de mol. :-X
Al vanaf het begin denk ik dat. ;D
Na die 55 aanwijzingen en meer van de vlaming, en mijn eigen waslijsten op het nl forum nu  hier afl 9:

- George praat niet over zichzelf, alleen maar over wie wel en wie geen waardige tegenstander is
-George zegt dat ie het nu moeilijker heeft terwijl ie dat niet had verwacht... mol? immers, over zijn eigen "mol"is hij heel stellig.
- Hij zegt dat er genoeg geld in de pot zit en de vrijstelling van Jantien hem niet interesseert. Als kunsternaar die wil winnen en zijn "vrije"tijd goed kan gebruiken kan er nooit genoeg geld in de pot zitten. wel als je de mol bent.
- Dat hij liep te klooien met de koffer, lekker te eten kreeg en late rook nog eens een bed hoeft niet herhaald te worden toch?
- zelfs jantien omschrijft hem als passief, en dat is nou precies zijn tactiek denk ik.

Wat mij verder opviel: - Geluid vlak na harry's executie ( begin afl 9) klinkt als het uitspreken  van ERGOEG, in ieder geval Sjors of George acherstevoren
- Hij slaat zijn krant op en op een pagina met recensie van "Het ver"hoor", waar ook dankbaar op wordt ingezoomd. Wist hij dit al, dat ze zijn krant lkiezen of dit zo laten lijken?
- Bij de uitleg van het verhoor, vlak voor aanvang, zie je twee monitors voor Jantien staan. George is links in beeld, Jantien rechts. Mol en winnaar?

John en Jantien kunnen op basis van stemgedrag, inzet etc mijns inziens de mol niet(meer) zijn. we zullen zien.
Ik let al anderhalve maand op george, dus andermans verdachtmakingen heb ik alleen van de sites en soms zelf eens opletten.
Goed, dat was het weer voor vandaag. Tot later!

Delilah knows...........she thinks